Nyt minulla on kilo kahvia, jota kukaan ei halua juoda - KIITOS TAAS LIDL!
Kommentit (30)
No ainakin tietää ettei ikinä Lidlin kahvia. Siellä on muutenkin tuotteet joita voi ostaa kohta topdella vähissä.
Juo sinä vaan niitä semipaahdettuja kultakatriinoita ja juhlamokia.
En ole viime aikoina ostanut sitä vihreää. Nykyään nimeltään Marsalkka, silloin sitä myytiin eri nimellä, liekö sitten makukin muuttunut nimen kanssa. Silloin se oli ihan hyvää.
Ai, mä oon löytänyt törkeen hyvää kahvia lidlistä. Aion ostaa sitä nyt ja aina.
Mun mielestä Lidlin kahvi on parasta :)
Oliko Bellaromia? Joskus ostin ja en kyllä sen jälkeen enää.
Lidlistä saa ihan vastaavaa kuin pauligin parisien joka on lempparini. Lidlin tuote ~3 €, pauligin ~7€.
Tjaahas. Joku on on onnistunut "taas" löytämään yhden syyn olla moittia Lidliä. Ei Lidl tietysti mikään täydellisen erinomainen paikka ole, mutta minusta on kuitenkin erinomainen asia, että Lidl uskaltautui Suomen markkinoille ja tuoman edes hieman kilpailua ja uudempia vaihtoehtoja aiemmin ja paljossa edelleen lähinnä vain kahden kaupan suuryksikön jakaman monopolin rinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Tjaahas. Joku on on onnistunut "taas" löytämään yhden syyn olla moittia Lidliä. Ei Lidl tietysti mikään täydellisen erinomainen paikka ole, mutta minusta on kuitenkin erinomainen asia, että Lidl uskaltautui Suomen markkinoille ja tuoman edes hieman kilpailua ja uudempia vaihtoehtoja aiemmin ja paljossa edelleen lähinnä vain kahden kaupan suuryksikön jakaman monopolin rinnalle.
Ottiko nyt koville jos joku ei tykännyt jostain Lidlin tuotteesta.
Kilo? Miksi ostat kerralla enemmän kuin 1 paketillisen, jos et ole varma, tuleeko se juotua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt erityisen koville - Minusta vain välittyi tuosta Ap:n kirjoituksesta, että hän ilm. kokee useimminkin pettymyksiä Lidlin tuotteisiin, kun kirjoitti, että "kiitos taas...." - Niin ja toki olisi voinut yksilöidä tuon kahvin vähän tarkemmin. Itse luulen, että yhtälaila voi pettyä ostamaansa kahviin, jos tai kun ostaa mahd. kaikkein edullisinta kaupan bulkkia... Vaikka toisaalta moni kaupan oman merkin tuote voi yhtälailla olla toisinaan olla hnta-laatu suhteeltaan erinomaista, tai ei ainakaan yhtään huonompaa kuin joku tuote,jonka halutaan uskoa olevan erinomaista, vaikka sen valitessa maksaa ainoastaan brändistä; tuoteen kallilla mainoskappanijalla luomasta ja keinotekoisesta mielikuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt erityisen koville - Minusta vain välittyi tuosta Ap:n kirjoituksesta, että hän ilm. kokee useimminkin pettymyksiä Lidlin tuotteisiin, kun kirjoitti, että "kiitos taas...." - Niin ja toki olisi voinut yksilöidä tuon kahvin vähän tarkemmin. Itse luulen, että yhtälaila voi pettyä ostamaansa kahviin, jos tai kun ostaa mahd. kaikkein edullisinta kaupan bulkkia... Vaikka toisaalta moni kaupan oman merkin tuote voi yhtälailla olla toisinaan olla hnta-laatu suhteeltaan erinomaista, tai ei ainakaan yhtään huonompaa kuin joku tuote,jonka halutaan uskoa olevan erinomaista, vaikka sen valitessa maksaa ainoastaan brändistä; tuoteen kallilla mainoskappanijalla luomasta ja keinotekoisesta mielikuvasta.
Ok, Ihan järkevä perustelu.
Sehän on aivan sama, että ostaako pahaa kahvia s marketista, kaupala ei ole tässä tapauksessa mitään merkitystä.. Kannattaa ostaa sitä mistä tykkää.
Just vein peräkärryllisen liiteristä ostettuja "elintarvikkeita" kierrätykseen, en tiedä päättyvätkö ihan Riihimäelle asti?! Nyt asioin muualla.
Kiitos myös kyläilijät jotka vieraanvaraisuuttanne tuotte emännälle tervehdykseksi halpaa kahvia, joka on vieläpä ykköspaahtoastetta.
En osta Lidlistä mitään, koska ruoka saa maksaa mitä vaan, koska ostan vain itselleni. Mutta sisareni kehuu Lidlin papukahvia. Jauhaa kotona.
Seuraavaksi kuuluu julistaa, että liiterissä ei käydä halpojen hintojen takia, vaan siksi että ne halvat tuotteet ovat aivan jäätävän paljon parempia.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä saa ihan vastaavaa kuin pauligin parisien joka on lempparini. Lidlin tuote ~3 €, pauligin ~7€.
Minkä niminen kahvi? Pauligin Parisen on kyllä hyvää, mutta köyhänä en raski
ostaa kovin usein.
Lidlin papukahvi on todella hyvää.
Tein saman virheen, mutta eikö niillä kahvipavuilla voi hajuaistia nollata jotenkin?