Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt minulla on kilo kahvia, jota kukaan ei halua juoda - KIITOS TAAS LIDL!

Vierailija
07.06.2018 |

Hyi mitä kuraa tuo Lidlin kahvi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä pahan tekee? Onko tummapaahtoista mistä yleensä suomalaiset ei tykkää?

Tykkäisinkö itse kun mun suosikkeja on mm. Gevalia, Löfbergs Kharisma tai Kulta Katriina tumma paahto?

Vierailija
22/30 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siitä pahan tekee? Onko tummapaahtoista mistä yleensä suomalaiset ei tykkää?

Tykkäisinkö itse kun mun suosikkeja on mm. Gevalia, Löfbergs Kharisma tai Kulta Katriina tumma paahto?

Oletko kokeillut tuota Wilson kahvia? Itse olen mieltynyt sen pehmeyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppias taas päässy irti lepositeistään..

Vierailija
24/30 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naurettavaa taas yhden kokemuksen perusteella lynkata koko kauppa. :D

Mutta joo, mun mielestä se yks valmiiksi jauhettu kahvi on todella hirveetä, mutta toinen taas todella hyvää arkikahvena.

Lidlin ne vihreät luomukahvipavut on oikeasti hyviä ja edullisia. Ostakaa kahvimylly, niin saatte paljon parempaa kahvia - oli pavut melkein mitä tahansa.

Vierailija
25/30 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Jaska kirjoitti:

K-kauppias taas päässy irti lepositeistään..

Kuinka kauan olit lepositeissä?

Vierailija
26/30 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin espressojauhatus on hyvää, mutta tosiaankin yksi niistä saksalaisista suodatinkahvimerkeistä on törkeän hajuista puruina, eikä aromi parane keitettynä,suodatettuna saati juotuna. Ja moska vielä pahemman hajusta. Käytin kukkalaatikoissa mullan mukana, ja eräässä haisevassa paikassa peitin pahan hajun tuolla kahvijauholla ja vähäisellä määrällä tervaa. Halpa hinta vastaa yleensä halpaa laatua.

Vierailija
27/30 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just vein peräkärryllisen liiteristä ostettuja "elintarvikkeita" kierrätykseen, en tiedä päättyvätkö ihan Riihimäelle asti?! Nyt asioin muualla.

Vai oikein peräkärryllisen, ohhohhoh. Aivan varmaan.

Vierailija
28/30 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siitä vaikka mokkapaloja.

Vierailija
29/30 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaahas. Joku on on onnistunut "taas" löytämään yhden syyn olla moittia Lidliä. Ei Lidl tietysti mikään täydellisen erinomainen paikka ole, mutta minusta on kuitenkin erinomainen asia, että Lidl uskaltautui Suomen markkinoille ja tuoman edes hieman kilpailua ja uudempia vaihtoehtoja aiemmin ja paljossa edelleen lähinnä vain kahden kaupan suuryksikön jakaman monopolin rinnalle.  

Ottiko nyt koville jos joku ei tykännyt jostain Lidlin tuotteesta.

Ei nyt erityisen koville - Minusta vain välittyi tuosta Ap:n kirjoituksesta, että hän ilm. kokee useimminkin pettymyksiä Lidlin tuotteisiin, kun kirjoitti, että "kiitos taas...."  - Niin ja toki olisi voinut yksilöidä tuon kahvin vähän tarkemmin. Itse luulen, että yhtälaila voi pettyä ostamaansa kahviin, jos tai kun ostaa mahd. kaikkein edullisinta kaupan bulkkia... Vaikka toisaalta moni kaupan oman merkin tuote voi yhtälailla olla toisinaan olla hnta-laatu suhteeltaan erinomaista, tai ei ainakaan yhtään huonompaa kuin joku tuote,jonka halutaan uskoa olevan erinomaista, vaikka sen valitessa maksaa ainoastaan brändistä; tuoteen kallilla mainoskappanijalla luomasta ja keinotekoisesta mielikuvasta.   

No joo, mutta jos aloittaja haluaa avautua ryystettyään pahaa kahvia, niin pitäisihän hänen nyt tiedostaa Suomen kauppataseen kokonaistilanne (ja Afrikan nälkäiset lapset) eikä valittaa turhasta. Tulee aika vähän avauksia tällä logiikalla.

Vierailija
30/30 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaahas. Joku on on onnistunut "taas" löytämään yhden syyn olla moittia Lidliä. Ei Lidl tietysti mikään täydellisen erinomainen paikka ole, mutta minusta on kuitenkin erinomainen asia, että Lidl uskaltautui Suomen markkinoille ja tuoman edes hieman kilpailua ja uudempia vaihtoehtoja aiemmin ja paljossa edelleen lähinnä vain kahden kaupan suuryksikön jakaman monopolin rinnalle.  

Ottiko nyt koville jos joku ei tykännyt jostain Lidlin tuotteesta.

Ei nyt erityisen koville - Minusta vain välittyi tuosta Ap:n kirjoituksesta, että hän ilm. kokee useimminkin pettymyksiä Lidlin tuotteisiin, kun kirjoitti, että "kiitos taas...."  - Niin ja toki olisi voinut yksilöidä tuon kahvin vähän tarkemmin. Itse luulen, että yhtälaila voi pettyä ostamaansa kahviin, jos tai kun ostaa mahd. kaikkein edullisinta kaupan bulkkia... Vaikka toisaalta moni kaupan oman merkin tuote voi yhtälailla olla toisinaan olla hnta-laatu suhteeltaan erinomaista, tai ei ainakaan yhtään huonompaa kuin joku tuote,jonka halutaan uskoa olevan erinomaista, vaikka sen valitessa maksaa ainoastaan brändistä; tuoteen kallilla mainoskappanijalla luomasta ja keinotekoisesta mielikuvasta.   

No joo, mutta jos aloittaja haluaa avautua ryystettyään pahaa kahvia, niin pitäisihän hänen nyt tiedostaa Suomen kauppataseen kokonaistilanne (ja Afrikan nälkäiset lapset) eikä valittaa turhasta. Tulee aika vähän avauksia tällä logiikalla.

Totta, totta. Mutta en minä nyt kovin näin typeriä avauksia hirveesti osaa jäädä kaipaamaan. On vähän lapsellista kertoa, että on kilo jotain tuntematttomaksi jäävää kahvia, jota kukaan ei halua.  Ja pahaa kahvi on "taas" vain siksi, että sen ostopaikkana on ollut Lidl. - Pitäsikö neuvona antaa, että yrittää seuraavalla kerralla tarjota mainitsematta ostopaikkaa, jos vaikka maistuisi paremmin?