Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaapa, mitä teen miehellä joka ei halua koskea minuun?

Vierailija
07.06.2018 |

Onko ideoita?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan naiset on turhakkeita vaimoina.

Vierailija
22/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakysymykset:

1. Oletko lihonut? Mies on sitoutunut siihen naiseen, joka olit tavatessanne. 20 kiloa painavampi möykky ei ole sitä, mitä hän tilasi.

2. Oletko mäkättävä akka (ja tähän syy voi olla miehessä, joka ei osallistu mitenkään, älä siis ota loukkauksena)?

3. Oletko antanut silloin, kun mies on halunnut ja sinä et? Sillä moni lakkaa yrittämästä, kun saa tarpeeksi monet pakit?

4. Oletko antaessasi ollut kuin kuollut lahna? Moni mies lakkaa yrittämästä, jos toinen on vaan mattona alla.

5. Oletko puhunut asiasta miehen kanssa?

6. Onko mies lihonut? Itsensä lihavaksi möykyksi tunteva ei tunne olevansa seksikäs.

Lapset eivät ole tekosyy olla hoitamatta parisuhdetta tai eroamasta, jos tarve on. Olen itse kotoisin tuollaisesta väkisin yhdessä pysyneestä perheestä ja kyllä ihan pienenä jo huomasi, että vanhemmat eivät arvostaneet ja rakastaneet toisiaan. Ero tuli samantien kun nuorin muutti kotoa. Oltiin kyllä jo monta kertaa sanottu, että meidän takia ei tarvitse olla yhdessä, mutta kokivat kai suuren uhrauksen tekevänsä ja marttyyrinkruunun saavansa.

Hyi mikä kommentti kalorikallelta. Lihominen ja antaminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset on turhakkeita vaimoina.

Jotenkin tulee semmoinen olo että mutuilet.

Vierailija
24/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on jonkinlainen burnout ja on lihonut kyllä. Tarkoittaako se sitä, että hänellä on oikeus olla koskematta minuun ja minun pitää vain tyytyä tyhjyyteen? Kuinka kauan? Ap

Vierailija
25/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on jonkinlainen burnout ja on lihonut kyllä. Tarkoittaako se sitä, että hänellä on oikeus olla koskematta minuun ja minun pitää vain tyytyä tyhjyyteen? Kuinka kauan? Ap

Olen tuo kysymyslistakommentoija. Kysymyslistani kirjoitin kärkevään sävyyn tarkoituksenani herättää ajatuksia palstan ammattiloukkaantujissa.

Hänellä on burnout = ei jaksa, ei siis välttämättä henkilökohtaista sinua kohtaan.

Hän on lihonut = todennäköisesti ei tunne oloaan seksikkääksi, eli ei haluta, eli ei koske sinuun.

Hänellä ON oikeus olla koskematta sinuun.

Sinun ei kuitenkaan tarvitse tyytyä tyhjyyteen.

Ymmärrän miestä tuon burnoutin osalta. Olen burnoutin kokenut (nainen), eikä minua kyllä silloin olisi voinut yhtään vähempää kiinnostaa tehdä aloitteita tai jotain seksi-iloitteluita harrastaa silloin, kun olin niin kaikkeen kyynistynyt ja väsynyt, että hyvä, kun jaksoin sängystä liikkeelle aamulla. Ulospäin kukaan ei tuntunut edes uskovan, miten loppu olin.  Minun onneni oli, että mieheni ei jättänyt minua toipumisvaiheen aikana. Tosin ymmärsin miehen tarpeet ja koitin elää hetkessä mukana, vaikka oikeasti mieleni teki vain maata lahnana. Burnoutissa kulkee mukana vahva epäonnistumisen tunne ja kyynisyys. Eli: olen paska, en osaa mitään, eikä se kumminkaan halua minua.

Olen ollut myös samassa asemassa, kuin sinä. Olen ollut haluttoman ihmisen kanssa suhteessa.

Mietin pääni puhki, että olenko lihonut, rumentunut, inhottava akka.

Tosiasiassa mies oli masentunut. En sitten jättänyt häntä masennuksen vuoksi, vaan siksi, että hän oikein rypi siinä, eikä suostunut hakemaan apua, vaan odotti vaan, että kaikki paranee itsestään ja minä vaan kestän kaiken. En kestänyt kuin viisi vuotta, sitten lähdin.

Suosittelen keskustelemaan miehen kanssa ja olemaan hetken aikaa kärsivällinen. Anna miehelle vuosi aikaa (mutta älä herrajestas mene sitä hänelle sanomaan) ja jos sama jatkuu, eikä muutosta tapahdu, vapauta itsesi.

Me ollaan täällä vain kerran.

Vierailija
27/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis mies ei vuoteen halua seksiä, ero on oikeutettu. Selvä homma. Kiitos vastauksista! Ap

Vierailija
28/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siis mies ei vuoteen halua seksiä, ero on oikeutettu. Selvä homma. Kiitos vastauksista! Ap

Voi pyhä jeesus. Jokaisella on ihan perustuslakiin perustuvat itsemääräämisoikeus tehdä omia valintoja omassa elämässään. Esim. eroon ei tarvita syytä, jos ei tuollaista elämää halua elää.

Vierailija
29/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko "minhuun" eli pimpsaan?

Vierailija
30/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko "minhuun" eli pimpsaan?

Ei mihinkään minussa. Ap

Vierailija
31/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hellanlettas sentään. Olet kuitenkin aikuinen ihminen oletettavasti?Olisiko aika keskustella tilanteesta? Vai pidätkö tukkimiehen kirjanpitoa ja jos tulee 365 päivää täyteen, niin välittömästi lähtee eropaperit eteenpäin? 

Jotenkin tuntuu siltä, että miehellä on ihan oikeasti hyvä perustelu tilanteelle.

Vierailija
32/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viet sen rahat elätti

Vierailija
33/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako se siivota?

Vierailija
34/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee pahaa asua tuollaisessa ei-fyysistä- kontaktia -tilassa. Nostaa verenpainettta ja stressitasoja, vaikka kuinka uskottelisi itselleen, että sama ihminen tuolla sisällä on.

Kontaktin puutteesta myös kommunikointi muuttuu väkisin puserretuksi - ennenpitkää peli on pakko viheltää poikki. Ja ahdistuksen rinnalle kehittyy sijaistoimintoja, kuten ylensyöminen, himoshoppailu ym..

Itse elän nyt yksin asuttuani vuosikausia tuossa tilassa. Tunnistan aamulla herättyäni itseni ja happi kulkee taas palleasta asti. Tämä ei ole ihannetila, mutta paras kumppanini on tällä hetkellä tietoisuus siitä, että olen avoin kohtaamaan uutta.

Mutta samaan puolinaiseen yhdessä yksin - tilaan ei ole enää paluuta.

Vierailija
35/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee pahaa asua tuollaisessa ei-fyysistä- kontaktia -tilassa. Nostaa verenpainettta ja stressitasoja, vaikka kuinka uskottelisi itselleen, että sama ihminen tuolla sisällä on.

Kontaktin puutteesta myös kommunikointi muuttuu väkisin puserretuksi - ennenpitkää peli on pakko viheltää poikki. Ja ahdistuksen rinnalle kehittyy sijaistoimintoja, kuten ylensyöminen, himoshoppailu ym..

Itse elän nyt yksin asuttuani vuosikausia tuossa tilassa. Tunnistan aamulla herättyäni itseni ja happi kulkee taas palleasta asti. Tämä ei ole ihannetila, mutta paras kumppanini on tällä hetkellä tietoisuus siitä, että olen avoin kohtaamaan uutta.

Mutta samaan puolinaiseen yhdessä yksin - tilaan ei ole enää paluuta.

Tämä oli äärimmäisen hyvä kuvaus tilanteesta. Sitkeitä ihmiset ovat kuitenkin pysymään kuolleissa suhteissa, jos on ihan normi että jopa vuosia. Ehkä palaan asiaan jos se yksi vuosi tulee täyteen. Sitä ennen tähän ei taida olla enää uutta sanottavaa. Reilu pari kk ei sitten taidakaan olla vielä valtavan pitkä aika. Ap

Vierailija
36/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppaan sua ap. Itellä samanlainen tilanne. Mutta kiva koti ja varallisuus pitävät mut tässä. Kaipaan kosketusta, mutta en halua kerjätä sitä. Lihominen ja erektiovaikeudet veivät miehen erilleen, näistä ei kyllä puhuta, eikä paljon muustakaan. Kauhistelkaa vaan, nuoremmat, intohimoinen suhde voi muuttua tällaiseksi vuosien saatossa. Ja kaikkeen tottuu.

Vierailija
37/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin kahden vuoden jälkeen..mies ei suostunut mittauttaan testosteronitasoja, ei halunnut muutenkaan puhua, ja työnsi mua pois tuskastuneen näköisenä jos koitin mennä lähelle. Ei ollut siis toista naista. Ei suostunut kertomaan mikä mättää, mikään ei siis mielestäni ollut muuttunut.

Tai hänen mielestään varmaankin oli, mutten koskaan saanut selitystä asiaan. Se oli kauheaa kerjätä kosketusta, läheisyyttä ja seksiä. Ei ollut lapsia ja totesin etten voi elää sellaisessa  kaverikämppis-suhteessa ja lähdin. Harmittaa ja ihmetyttää.

Vierailija
38/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Eipä kai sillä mitään tee. Ei taida olla edes odotettavissa koskemista.

Vierailija
39/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies haluaisi olla kanssani jos ei halua seksiä? 

Vierailija
40/40 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä paras toimintatapa lienee laatia oma toimintasuunnitelma jossa pysyy, käyttäytyä asiallisesti ja rauhallisesti ja antaa asialle vuosi aikaa parantua, lopettaa kaikki vänkäys ja vonkaus ja katsoa vain mitä tapahtuu. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä