Suositut/arvostetut bändit, joista et pidä
Minä en pidä Coldplaystä. Anteeksi.
Mikä on sinun bändi-inhokkisyntisi?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AC/DC, en voi sietää sen laulajan ääntä vaikka jotkut biisit ovat ihan hyviä. Kuulostaa siltä, että hänen kurkkuunsa varmasti sattuu. (Laulajia on bändin historiassa tainnut olla useampi, mutta tarkoitan sitä, joka laulaa esim. Thunderstruckin ja TNT:n
Brian Johnson, britti Newcastlesta. Häntä ennen oli Bon Scott. Johnson sai taannoin kenkää, korvaajaksi tuli Axl Rose.
Ei saanut kenkää, joutui lopettaamaan terveyssyistä.
"However, on 15 March 2016, American comedian Jim Breuer (a friend of Johnson) revealed on his podcast that Johnson had received a second opinion on his hearing and it was not as bad as initially thought. Nonetheless, Breuer mentioned that Johnson told him that he was essentially fired from AC/DC and that he hadn't heard from the band since the announcement of the tour being postponed, adding that Angus Young wants to continue the band for at least another ten years and do at least one more studio album and world tour." Wikipedia
Popeda. Karseeta mautonta työäläisrokkia muka " humoristista ". Ainoa hyvä Pitkä kuuma kesä
Yks arvostettu suomibändi. Olen parin bändiläisen kanssa aika paljon tekemisissä (lapset samassa harrastuksessa, yhteisiä ystäviä), mutta en ole ikinä kuunnellut yhtäkään biisiä kokonaan. Ei vain uppoa.
Suvi Teräsniska ja Yö ihan shittiä.
Ultra Bra
(olen yrittänyt siedättää itseäni, mutta heikoin lopputuloksin)
Juha Tapio