Suositut/arvostetut bändit, joista et pidä
Minä en pidä Coldplaystä. Anteeksi.
Mikä on sinun bändi-inhokkisyntisi?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa listattu mm. Yö, Mamba, Klamydia, Cheek... Mistä lähtien nuo ovat olleet arvostettuja?
"Arvostuksen" voi ymmärtää usealla eri tapaa. Esim. Yön levyt ovat monen kriitikon (ja itsenikin) mielestä kuulostaneet jo pidemmän aikaa varsin virkamiesmäiseltä puurtamiselta, mutta niin ne vaan kultaa ja platinaa edelleenkin myyvät. Toisin sanoen suuri määrä levynostajia yhtyettä arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään perusta Beatlesista, Rollareista ja Eaglesista.
Tuossa olikin sitten kolme maailman menestyneintä yhtyettä. Abban lisäksi.
Jossain piireissä Neljänsuora on hirmuisen suosittu. Minua lähinnä ärsyttää se maireasti esitetty kädenlämpöinen iskelmäpoppi.
Disturb, teki sen shittivedon Sound Of Silencestä. Meni maku koko bändistä.
AC/DC, en voi sietää sen laulajan ääntä vaikka jotkut biisit ovat ihan hyviä. Kuulostaa siltä, että hänen kurkkuunsa varmasti sattuu. (Laulajia on bändin historiassa tainnut olla useampi, mutta tarkoitan sitä, joka laulaa esim. Thunderstruckin ja TNT:n
Vierailija kirjoitti:
AC/DC, en voi sietää sen laulajan ääntä vaikka jotkut biisit ovat ihan hyviä. Kuulostaa siltä, että hänen kurkkuunsa varmasti sattuu. (Laulajia on bändin historiassa tainnut olla useampi, mutta tarkoitan sitä, joka laulaa esim. Thunderstruckin ja TNT:n
Tämä! Laulaja kuulostaa ihan joltain luolapeikolta.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut ei pidä Rollareista tai Beatleseistä? Ei voi ymmärtää.... : )
No ei kaikkein tarvi tietenkään tykätä.
Itse en tykkää mistään nykyajan bändeistä. Viimeksi olen tainnut jossain määrin tykätä "uusista" bändeistä silloin kun Oasis oli pinnalla.
Suomalaisista bändeistä en ole ikinä kauheasti välittänyt. Joku Apulanta on ihan hirveä.
"jos minä tykkään, niin kaikkien täytyy tykätä - muuten en ala..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut ei pidä Rollareista tai Beatleseistä? Ei voi ymmärtää.... : )
No ei kaikkein tarvi tietenkään tykätä.
Itse en tykkää mistään nykyajan bändeistä. Viimeksi olen tainnut jossain määrin tykätä "uusista" bändeistä silloin kun Oasis oli pinnalla.
Suomalaisista bändeistä en ole ikinä kauheasti välittänyt. Joku Apulanta on ihan hirveä.
"jos minä tykkään, niin kaikkien täytyy tykätä - muuten en ala..."
:D Tää on niin uskomatonta monilta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään perusta Beatlesista, Rollareista ja Eaglesista.
Tuossa olikin sitten kolme maailman menestyneintä yhtyettä. Abban lisäksi.
Niin? Tuo kommentoija ei tykkää niistä. Mikä on ongelma, vai onko?
HIM, Metallica, U2, AC/DC, Guns'n'Roses
Bruce Springsteen & The E Street Band. Tai sama mies pienemmällä kokoonpanolla. Hvtn tylsää perusrockia. Esim. John Fogertykin tekee perusrockia, mutta sitä viitsii kuunnella pitkäänkin.
Jotkuthan eivät "muka" tykkää jostakin bändistä ihan jo pelkästään sen vuoksi että se on suosittu.
Olikos se Sex Pistolsin Sid Vicious joka salaa kuunteli Abbaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Brian Johnson, britti Newcastlesta. Häntä ennen oli Bon Scott. Johnson sai taannoin kenkää, korvaajaksi tuli Axl Rose.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brian Johnson, britti Newcastlesta. Häntä ennen oli Bon Scott. Johnson sai taannoin kenkää, korvaajaksi tuli Axl Rose.
Ei saanut kenkää, joutui lopettaamaan terveyssyistä.
Bon Jovi, Yö, Mamba ja Him (yliarvostettu)
Bon Jovi, Yö, Mamba ja Him (yliarvostettu)
Eppu Normaali,
Popeda