Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei näin 45v ole enää mitään odotettavaa elämältä

Vierailija
06.06.2018 |

En pääse enää mihinkään edes opiskelemaan noiden oppimisvaikeuksien takia. En yhtään tiedä mitä tekisin?

Kommentit (42)

1/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisit opiskelemaan, jos se on sinulle vaikeaa ja tuskastuttavaa muutenkin?

Miksi et menisi töihin? Oikeissa töissä saisit onnistumisen kokemuksia. Ja rahaa. Voisit esim. matkustella ja tehdä kivoja asioita. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Miksi menisit opiskelemaan, jos se on sinulle vaikeaa ja tuskastuttavaa muutenkin?

Miksi et menisi töihin? Oikeissa töissä saisit onnistumisen kokemuksia. Ja rahaa. Voisit esim. matkustella ja tehdä kivoja asioita. 

Kun en pääse mihinkään töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja is BACK!

Vierailija
4/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Pääset varmasti ainakin vapaaehtoistöihin. Kävisit auttelemassa jossain kiinnostavassa yhdistyksessä esim. Nuorisotoimen, kirkon tai löytöeläinten parissa. Äärimmäisen antoisaa itselle sosiaalisen elämän ja taitojen ylläpitämisen kannalta. Tekisin sellaista toimintaa enemmän itsekkin, jos palkkatöiltäni joskus ehtisin. Kokeile rohkeasti edes jotain mikä voisi olla kiinnostavaa. Tai ratkaisu voi olla toki myös asuinpaikan vaihtokin. Elämällä on varmasti tarjota sinulle jotain :)

Vierailija
5/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 vuotias ja edessä on vaikka mitä kivaa. Sinuna menisin vaikka johonkin vapaaehtoiseen avustusjärjestöön töihin, seurustelemaan senioreiden kanssa, ystäväksi ja avuksi jollekin joka apua tarvitsee tai ihan mitä vain, tehtäviä on paljon. Rahaa siitä ei saa, mutta jos teet hyvin työsi, niin saat työkokemusta ja sitä kautta voit päästäkin töihin. Mutta vain jos yrität. Maleksijoita ei kukaan kaipaa.

Vierailija
6/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ryyppäämään?

Vierailija
7/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 44 vuotias ja edessä on vaikka mitä kivaa. Sinuna menisin vaikka johonkin vapaaehtoiseen avustusjärjestöön töihin, seurustelemaan senioreiden kanssa, ystäväksi ja avuksi jollekin joka apua tarvitsee tai ihan mitä vain, tehtäviä on paljon. Rahaa siitä ei saa, mutta jos teet hyvin työsi, niin saat työkokemusta ja sitä kautta voit päästäkin töihin. Mutta vain jos yrität. Maleksijoita ei kukaan kaipaa.

Olen tehnyt vapaaehtoistyötä.

Vierailija
8/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Pääset varmasti ainakin vapaaehtoistöihin. Kävisit auttelemassa jossain kiinnostavassa yhdistyksessä esim. Nuorisotoimen, kirkon tai löytöeläinten parissa. Äärimmäisen antoisaa itselle sosiaalisen elämän ja taitojen ylläpitämisen kannalta. Tekisin sellaista toimintaa enemmän itsekkin, jos palkkatöiltäni joskus ehtisin. Kokeile rohkeasti edes jotain mikä voisi olla kiinnostavaa. Tai ratkaisu voi olla toki myös asuinpaikan vaihtokin. Elämällä on varmasti tarjota sinulle jotain :)

Haa, olit vastannut samalla kellon lyömällä samaan tapaan kuin minäkin! :) Mutta missä on ap? Ei taida vapaaehtoistyö kelvata...

Vierailija
9/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Haa, olit vastannut samalla kellon lyömällä samaan tapaan kuin minäkin! :) Mutta missä on ap? Ei taida vapaaehtoistyö kelvata...

Olen tehnyt vapaaehtoistyötä. Ap

Vierailija
10/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö odota, että poika kasvaa aikuiseksi ja tekee susta mummon? Vai, onko sekin ankea ajatus?

Vierailija
11/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vapaaehtoistyöstä ei saa palkkaa ja palkka lienee suurimmalle osalle olla suurin motivaattori työntekoon. Lisäksi nykyään työtön ei kovin paljon mitään vapaaehtoistyötä voi edes tehdä ilman että työkkäri evää oikeuden työttömyyskorvauksiin.

Vierailija
12/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö odota, että poika kasvaa aikuiseksi ja tekee susta mummon? Vai, onko sekin ankea ajatus?

Tottakai se olisi ihana ajatus ja odotan sitä. En vain haluaisi olla huonossa avioliitossa.

Vierailija
13/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. Olen 49 vuotias nainen. Joka päivä herään ja tajuan, että elämäni on ohi. Tämä oli nyt tässä. Ei tulevaisuutta. Mustaa pimeyttä kuopan pohjalla. Ihan jokaikinen päivä ajattelen elämäni olevan ohi. Olen työtön. Työ määrittelee elämämme ja tekemisemme. Asuntovelka ja luottokorttivelat pitää saada maksettua. Tarvitsen työtä - enkä saa mitään. Olen väärin koulutettu, koska minulla on akateeminen tutkinto.

Elämä ei tarjoa mitään uutta, vaan pelkkää kurjuutta. Aikuistuvan lapseni ongelmat pahenevat - ja näen hänenkin tulevaisuutensa mustana. Muutosta parempaa ei tule. Ainoastaan työllistyminen on se muutos, mikä vie elämässä eteenpäin.

Vierailija
14/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se olisi ihana ajatus ja odotan sitä. En vain haluaisi olla huonossa avioliitossa.

Onhan sulla sitten jotain odotettavaa. Taas liiottelit.

Vierailija
15/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota. Olen 49 vuotias nainen. Joka päivä herään ja tajuan, että elämäni on ohi. Tämä oli nyt tässä. Ei tulevaisuutta. Mustaa pimeyttä kuopan pohjalla. Ihan jokaikinen päivä ajattelen elämäni olevan ohi. Olen työtön. Työ määrittelee elämämme ja tekemisemme. Asuntovelka ja luottokorttivelat pitää saada maksettua. Tarvitsen työtä - enkä saa mitään. Olen väärin koulutettu, koska minulla on akateeminen tutkinto.

Elämä ei tarjoa mitään uutta, vaan pelkkää kurjuutta. Aikuistuvan lapseni ongelmat pahenevat - ja näen hänenkin tulevaisuutensa mustana. Muutosta parempaa ei tule. Ainoastaan työllistyminen on se muutos, mikä vie elämässä eteenpäin.

Taidat olla masentunut. Mikä lapsellasi on vialla?

Vierailija
16/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on odotettavaa mutta miten jaksan huonossa liitossa? Eikö saisi haluta olla itsenäinen ja haluta että olisi työtä?

Vierailija
17/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v sinkku ja herään mielelläni uuteen päivään. Sataa tai paistaa aurinko, niin ei sillä ole väliä. Ja opiskelen vielä tämän ikäisenä täydennystä. Kukaan ei ole pakottanut minua mihinkään, olen tehnyt omat valintani.

Vierailija
18/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on odotettavaa mutta miten jaksan huonossa liitossa? Eikö saisi haluta olla itsenäinen ja haluta että olisi työtä?

Kukaan ei pakota sua oleen siinä liitossa. Pakkaa kassisi ja lähde käveleen sieltä.

Vierailija
19/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ikiä, sairastan kroonisesti huonosti päättyvää sairautta. Ei yhtään mitään edessä.

Vierailija
20/42 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne ja ikää 40v. - mutta ikisinkku, sinulla sentään lapsi, jota voi tsempata eteenpäin.

Ota tavoitteeksi, että saatte elämänne kuntoon - tai että ainakin lapsi saa ja voit kokea tyytyväisyyttä äitiydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä