Onko kukaan päälle 30-vuotiaana tehnyt ulkonäöllistä radikaalia remonttia kropan suhteen?
Kyllästyttää, (tiedän, että pinnallista), mutta vuosien saatossa kertyneet kilot ovat peittäneet alleen sen hoikan ja kauniin naisen, jota joskus olin. Onko kukaan tuossa kohtaa tehnyt kunnon kropparemonttia ruokavaliolla, liikunnalla? Tuntuu, että näytän peruspullalta, johon ei kukaan kiinnitä huomiota ulkoisesti enää, se on pinnallista, mutta raskasta.
Kommentit (4)
Matkalla sinne. Oon 42 ja treenannut nyt puoli vuotta. 10 kiloa on tippunut. Vielä ainakin 20 ois kiva saada alas. Kroppa on muuttunut paljon. Jaksaminen ja unen laatu parantunut. Ihan oman jaksamisen takia lähdin muutokseen.
Ei ole tarvinnut koska meidän perheessä ollaan Timmejä isolla teellä.
Crossfittiä harrastetaan, tytötkin timmejä koska balettia jne. monta kertaa viikossa. Ei saa päästää rapaantumaan kehoa, laiskuus!
Minua on sanottu Kate Blancettin näköiseksikin.
#eisipsejä
No joo. Vaikka minun motivaationi lähti muualta kuin halusta näyttää hyvältä. Olin tuossa kolme-neljä vuotta sitten lähes 40 kiloa ylipainon puolella, en liikkunut yhtään ja näytin lähinnä pallolta. Sitten löysin unelmieni alan, jolle kouluttauduin nopeinta mahdollista tietä. Se ala vaatii hyvän fyysisen kunnon jos siellä aikoo pärjätä ja vieläpä pysyä itse ehjänä. Joten ryhdyin liikkumaan lenkkeillen ja etenkin tekemään lihaskuntoa raskailla painoilla ja vähillä toistoilla. Koko ajan olen syönyt aina kun on nälkä ja tarpeeksi, sillä ylipaino ei ole ollut ongelma vaan se huono kunto. Ja treenata ei jaksa jos ei ole siihen energiaa.
Lopputuloksena se painokin on laskenut normaalipainoon ja keho on todella toimiva. Ja se myös näyttää hyvältä, ei sekään haittaa. Olen vahva ja jaksan painaa työni täysillä. Olen unelma-ammatissani ja olen siinä hyvä. Ikää on siis 37 vuotta.