Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertoako miehelle vai ei?

Vierailija
06.06.2018 |

Että eräs tuttu mies yritti vahvasti iskeä minua. Oli humalassa. Kyseessä henkilö, joka liittyy miehen työjuttuihin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän kaksipiippuinen juttu. Riippuu vähän miehestäkin. Minä kertoisin omalleni, mutta tiedän kyllä sellaisia miehiä joille ei kannattaisi kertoa, joko väkivaltaisuuden tai sairaaloisen mustasukkaisuuden vuoksi.

Vierailija
2/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sillä tavalla mustasukkainen, että tarvitsisi pelätä jotain väkivaltaa tms. Lähinnä ajattelen, että tuollainen tieto hankaloittaa miehen työjuttuja, kun tuota tyyppiä joskus joutuu näkemään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse tietää jos roolit vaihtuisivat?

Vierailija
4/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisit? Mitä hyvää se toisi tullessaan?

Vierailija
5/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Humala tekee ihmisistä typeriä, mikä ei tietysti ole mikään syy, mutta koska mitään ei tapahtunut, niin en tekisi numeroa. Hankaloittaisi vähän kaikkien oloa ja elämää.

Vierailija
6/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton takia tuollaisesta pitäisi kertoa? :D 

Vierailija
7/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi tuollaisella tiedolla tekisi? 

Vierailija
8/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko humalainen iskeminen sinulle joku uniikki lumihiutale tapaus, että siitä pitää joku numero tehdä? Unohda.

Vierailija
9/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sillä tavalla mustasukkainen, että tarvitsisi pelätä jotain väkivaltaa tms. Lähinnä ajattelen, että tuollainen tieto hankaloittaa miehen työjuttuja, kun tuota tyyppiä joskus joutuu näkemään. Ap

Kuitenkin siellä pöksyissä vaahtopallo vähän kutittaa testata sitä miehen mustasukkaisuutta kuinka hän prinssinä lähtee sinua pelastamaan ettei hänen naistaan iske kukaan...

Vierailija
10/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten isketään vahvasti? Tulee ihan nyrkkeily mieleen.

Vierailija
11/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerroin omalle miehelleni, koska meillä ole salaisuuksia. Minua ei kiinnosta mitä joku työkaveri ajattelee asiasta, koska hän ei ole minun suhteesta vastuussa ja ei merkitse yhtään mitään. Mies taas on kaikkeni ja ihminen johon luotan.

Vierailija
12/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kerroin omalle miehelleni, koska meillä ole salaisuuksia. Minua ei kiinnosta mitä joku työkaveri ajattelee asiasta, koska hän ei ole minun suhteesta vastuussa ja ei merkitse yhtään mitään. Mies taas on kaikkeni ja ihminen johon luotan.

Huokaus... Joskus on parempi pitää tu*pansa kiinni ja hoitaa itse asia aikuismaisesti. Sinä taas luikit miehen selän taakse piiloon itkemään ja kerjäämään huomiota hyvällä tai pahalla.

Vierailija
13/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huokaus... Joskus on parempi pitää tu*pansa kiinni ja hoitaa itse asia aikuismaisesti. Sinä taas luikit miehen selän taakse piiloon itkemään ja kerjäämään huomiota hyvällä tai pahalla.

mitähä luikkimista seo jos toinen on rehelline suhteessa. ite ainaki arvostaisin tollasta naista.

Vierailija
14/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Jos olisit itse yrittänyt iskeä jotain miestä ja tunnustaisit sen, niin sitten ymmärtäisit, mutta mikä ihmeen salaisuus se on, jos joku yrittää iskeä sinua? Minusta se ei ole salaisuus, joka pitäisi tunnustaa, mutta ei myöskään asia, josta olisi tarpeen puhua. En muutenkaan tee tiliä päivän tapahtumista, joten miksi pitäisi kertoa jonkun toisen kännimokasta?

Vierailija
15/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xttu mitä vastauksia 😂 Täällä on aivan uskomatonta porukkaa, on asia mikä tahansa niin aina se saadaan käännettyä niin, että vika on aloittajassa.

Ja itse kysymykseen: nykyiselle miehelle voisin kertoa, voitais nauraa yhdessä asialle. Edelliselle miehelle en olisi kertonut, koska hän olisi a) piessyt sekä minut, että sen iskijän b)muistuttanut loputtomiin siitä, millainen hxora olen, kun kyseiseen tilanteeseen olen ajautunut.

Vierailija
16/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xttu mitä vastauksia 😂 Täällä on aivan uskomatonta porukkaa, on asia mikä tahansa niin aina se saadaan käännettyä niin, että vika on aloittajassa.

Ja itse kysymykseen: nykyiselle miehelle voisin kertoa, voitais nauraa yhdessä asialle. Edelliselle miehelle en olisi kertonut, koska hän olisi a) piessyt sekä minut, että sen iskijän b)muistuttanut loputtomiin siitä, millainen hxora olen, kun kyseiseen tilanteeseen olen ajautunut.

En edelleenkään ymmärrä, miksi jonkun ihmisen kännimoka pitäisi kertoa.

Vierailija
17/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sinun pitäisi kertoa, toimintahan oli sen toisen vastuulla eikä sinun. Ellet nyt ollut siinä jotenkin mukana.

Vierailija
18/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä, jos olet kiinnostunut aloittamaan suhteen tuon miehen kanssa. 

Vierailija
19/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on aivan uskomatonta porukkaa, on asia mikä tahansa niin aina tulee joku jonka mielesta muiden vastaukset on p****:stä :D Miksi ei voisi vain kertoa mielipidettään haukkumatta muita?

Vierailija
20/21 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kertoisin, koska olen huono "pitämään salaisuuksia" mieheltäni, mutta varmaankin lieventäisin asiaa sille tasolle, että näin kys henkilön, ja hän oli ilmeisesn humalassa, ja että tällä työkaverilla on kännipäissään aika ärsyttävä tyyli yrittää "iskeä", ja että en ollut ainoa jota kohtaan hän käyttäytyi moukkamaisesti. Että joillakin vaan se känni menee tämmöiseksi mölinäksi, ja että olen tyytyväinen ettei mieheni ole sellainen, koska kyllä hävettäisi kulkea kaupungilla miehen kanssa josta supistaa kaikkea, koska häne ei osaisi kännissä käyttäytyä. 

Eli tulisi kerrottua, mutta niin ettei miehelle tulisi uhkaava fiilis, vaan hänkin voisi myötänolostua työkaverinsa pöljästä käytöskestä.