Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää fantasialeffaa

Vierailija
05.06.2018 |

Uudehko mielellään.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyyppistä?

Vierailija
2/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku Pölösen Onnenmaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anime ei haittaa, Your name.

Vierailija
4/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään uusi mutta Tideland

Vierailija
5/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä tyyppistä?

No olen aika kaikkiruokainen tyylin suhteen. Ei nyt ihan pienille lapsille tarkoitettua kuitenkaan. Ap

Vierailija
6/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko selventää millaista "fantasiaa" tarkoitat? Hobitit, Narnia -tyyppistä, vai enemmän jännitys- ja seikkailuelokuvia. Itse en tykkää kovin paljon fantasia elokuvista niinkään, vaan jännitys, toiminta ja seikkailu ja sci fi elokuvista.

Vierailija
7/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy niin high, kuin low fantasykin. Scifistä en niin pidä. Ap

Vierailija
8/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en ole kovinkaan fantasiaelokuvien ystävä, mutta seikkaikuelokuvista tykkään ja onhan niissä usein paljon jännitystä ja fantasiaakin. Esim. Journey to the Center of the Earth on todella hyvä seikkauluelokuva.

Fantasiaelokuva Miss Peregrine's home for peculiar children jäi kesken, en tykännyt. Pidän fantasiaelokuvia yleensä hyvin tylsinä, kuten Into the Woods, arvostetuista näyttelijöistä huolimatta. A Monster calls oli jotenkin katsottava, samoin Pete's dragon. Bridge to Terabithia on tullut katsottua joskus tylsyyden hetkellä, samoin Zathura.

Hyviä seikkailu- ja jännityselokuvia (draamaakin) ovat ainakin: The Road, Cast Away, Revenant, The lost city of Z, The Poseidon Adventure, Cold Mountain, Apocalypto, The Goonies, Romancing the Stone. Ihan vain näin muutama esimerkki.

Vierailija
9/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stardust

Vierailija
11/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiseltään tulee mieleen seuraavat hyvät (ehkä oot nähnytkin jo nää):

Hugo

Pan's labyrinth

Midnight in Paris

Viidakkokirja (se uusi, näytelty versio)

Vierailija
12/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ehdottaa "Ihmeotukset ja niiden olinpaikat" /"Fantastic Beasts and Where to Find Them" -leffaa. Sopii niillekin, jotka eivät Harry Potterin maailmaa tunne tai välitä siitä muuten. Sijoittuu 20-luvun New Yorkiin. Upeasti puvustettu ja lavastettu. Ei ihan perheen pienimmille.

Vierailija
13/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse en ole kovinkaan fantasiaelokuvien ystävä, mutta seikkaikuelokuvista tykkään ja onhan niissä usein paljon jännitystä ja fantasiaakin. Esim. Journey to the Center of the Earth on todella hyvä seikkauluelokuva.

Fantasiaelokuva Miss Peregrine's home for peculiar children jäi kesken, en tykännyt. Pidän fantasiaelokuvia yleensä hyvin tylsinä, kuten Into the Woods, arvostetuista näyttelijöistä huolimatta. A Monster calls oli jotenkin katsottava, samoin Pete's dragon. Bridge to Terabithia on tullut katsottua joskus tylsyyden hetkellä, samoin Zathura.

Hyviä seikkailu- ja jännityselokuvia (draamaakin) ovat ainakin: The Road, Cast Away, Revenant, The lost city of Z, The Poseidon Adventure, Cold Mountain, Apocalypto, The Goonies, Romancing the Stone. Ihan vain näin muutama esimerkki.

Eli kun joku kysyy hyviä fantasiaelokuvia, annat pari mielestäsi huonoa ja sitten ehdotat elokuvia, jotka eivät ole fantasiaa? :D 

Vierailija
14/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin ehdottaa "Ihmeotukset ja niiden olinpaikat" /"Fantastic Beasts and Where to Find Them" -leffaa. Sopii niillekin, jotka eivät Harry Potterin maailmaa tunne tai välitä siitä muuten. Sijoittuu 20-luvun New Yorkiin. Upeasti puvustettu ja lavastettu. Ei ihan perheen pienimmille.

Ei tätä jaksanut katsoa.

Vierailija
15/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"10th Kingdom" ei ole oikeastaan elokuva vaan kolmiosainen minisarja, mutta erittäin hyvä sellainen. Normimaailman tyttö päätyy satukirjojen maailmaan, joka ei olekaan ihan sellainen kuin satukirjoissa annetaan ymmärtää.

Jotain todella erilaista: "Mirror Mask". Neil Gaimanin käsikirjoittama. Vähän kuin fantasiaa happotripillä. :D 

Vierailija
16/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scott Pilgrim vastaan maailma 

Vierailija
17/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun joku kysyy hyviä fantasiaelokuvia, annat pari mielestäsi huonoa ja sitten ehdotat elokuvia, jotka eivät ole fantasiaa? :D 

Hei haloo, jos ne ovat minun mielestäni huonoja, mutta voivat kiinnostaa jotakin toista katsojaa. Nämä ovat vain vinkkejä, ja elokuvista kiinnostunut voi innostua jopa jotakin elokuvaa katsomaan.

Vierailija
18/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahraton mieli (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)

Vierailija
19/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilla Sky 

Vierailija
20/40 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo, jos ne ovat minun mielestäni huonoja, mutta voivat kiinnostaa jotakin toista katsojaa. Nämä ovat vain vinkkejä, ja elokuvista kiinnostunut voi innostua jopa jotakin elokuvaa katsomaan.

Ei kyllä selitä tuota ei-fantasiaelokuvien listaa...

Siis oikeasti, "Tie"/"The Road"? Tai "The Revenant"? Tai "Päämääränä Cold Mountain"? Näillä ei kyllä ole mitään tekemistä aloittajan pyynnön kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan