Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensihuuma ei ole hävinnyt kolmessa vuodessa - mitä on odotettavissa?

Vierailija
05.06.2018 |

Olen nyt parisuhteessa, joka tuntuu kaikin puolin täydelliseltä. 3,5 vuotta on pian täynnä, ja olen jo kuukausia ihmetellyt miten tämä sujuu edelleen niin hyvin. Pikkukinoja nyt on joskus, mutta muuten olemme ihan hulluina toisiimme. Melkein silmät kyyneltyvät jos liikaa ajattelen miestä, hän on vaan niin ihana. Ei mikään täydellinen ihminen tai yliluonnollinen olento, mutta minulle sopiva.

En tarkoita mitenkään kehuskella tällä. Asia vaan on näin, ja olen siitä ihmeissäni. Aiemmissa parisuhteissani on huuma kadonnut ja vaaleanpunaiset lasit pudonneet silmiltä n. vuoden kohdalla, ja siitä onkin mennyt 1-2 vuotta eroon. Tämä on ensimmäinen kerta kun tunne jatkuu näin pitkään, ja kyynisenä ihmisenä mietin, loppuuko se koskaan ja jos loppuu, missä vaiheessa, ja enteileekö se sitten tulevaa romahdusta ja eroa.

Voitteko kertoa omia kokemuksianne asiasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kai se enteilee. Itsellä edelleen sykähtää sydämessä kun mies tulee töistä kotiin ❤

20 vuotta oltu yhdessä. Alkuvuosina oottelin "ensihuuman" loppumista mutta enpä enää 😅

Vierailija
2/5 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä katoa :) Kunhan ei ala pitää toista itsestäänselvyytenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kai se enteilee. Itsellä edelleen sykähtää sydämessä kun mies tulee töistä kotiin ❤

20 vuotta oltu yhdessä. Alkuvuosina oottelin "ensihuuman" loppumista mutta enpä enää 😅

Kivaa! Ehkä meillekin voi käydä näin, että ne hetket kun sydän sykähtää eivät lopu koskaan. 20 vuotta on jo hyvä saavutus!

Ap

Vierailija
4/5 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se huuma katoa, kun sinusta tulee kyyninen nalkuttaja, jolle ei koskaan kelpaa mikään ja hymystä ei tietoakaan, ja kun miehestäsi tulee kaljamahainen sohvaperuna, jonka ruokavalioon kuuluu ainoastaan makkarat, viihteeseen jääkiekko, seksistä ei tietoakaan.

Vierailija
5/5 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se huuma katoa, kun sinusta tulee kyyninen nalkuttaja, jolle ei koskaan kelpaa mikään ja hymystä ei tietoakaan, ja kun miehestäsi tulee kaljamahainen sohvaperuna, jonka ruokavalioon kuuluu ainoastaan makkarat, viihteeseen jääkiekko, seksistä ei tietoakaan.

No noin pessimistinen en minäkään ole :) Ei kaikista tule tuollaisia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme