Onko täällä miehiä, jotka haluavat tietää, kuinka naisen nalkutuksen saa loppumaan
Tiedän varmasti toimivan keinon. Voin jakaa sen ilmaiseksi.
Kommentit (27)
Mikähän mussa on vikana, kun en ole törmännyt nalkuttaviin naisiin? Tämän nykyisenkin kanssa on helppoa. Molemmin puolin.
Mitä minuuun tulee, on naisen nalkutus myytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ei nalkuta ei myöskään välitä.
Tuon olen nähnyt usein; miehen mielestä nainen nalkuttaa koko ajan, mies odottaa että kohta se loppuu. Loppuuhan se mutta siinä vaiheessa naisella on jo uusi mies tai muuten vain ero jo päätetty. Sen jälkeen mies juoksee ympäriinsä puhumassa ja itkemässä että "kaikkihan oli hyvin" :D Sukupolvesta toiseen sama tarina. Miehet ei vaan opi elämään naisten kanssa, muiden kuin äitinsä.
Tämä :D
Miehen mielestä kaikki on hyvin, vaikka nainen on monta monituista kertaa artikuloinut aiheen, joka häiritsee. Lopulta nainen lähtee, kun ei saa miestä kommunikoimaan ollenkaan. Mies yllättyy, että miten voi yhtäkkiä vaihtaa mielensä sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mussa on vikana, kun en ole törmännyt nalkuttaviin naisiin? Tämän nykyisenkin kanssa on helppoa. Molemmin puolin.
Itse en ole nalkuttaja, koska mulla ei ole varaa siihen. Olen sotkuinen ja huolimaton, enkä toisaalta edes huomaa sellaisia asioita, että onko ikkunat pesty (kunnolla) tai miten päin wc-paperirulla on. Totta se kai on, että jos nainen ei nalkuta niin ei välitä. En välitäkään noista asioista.
Toivoisin kyllä välillä saavani miehen, joka vähän nalkuttaisi, niin saisin aikaiseksi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole nalkuttaja, koska mulla ei ole varaa siihen. Olen sotkuinen ja huolimaton, enkä toisaalta edes huomaa sellaisia asioita, että onko ikkunat pesty (kunnolla) tai miten päin wc-paperirulla on. Totta se kai on, että jos nainen ei nalkuta niin ei välitä. En välitäkään noista asioista.
Toivoisin kyllä välillä saavani miehen, joka vähän nalkuttaisi, niin saisin aikaiseksi paremmin.
Ei kai noin pienistä asioista tulekaan "nalkuttaa"? En minä ainakaan niin tee. Kannattaa myös muidenkin hieman löysätä ja ottaa rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ei nalkuta ei myöskään välitä.
Tuon olen nähnyt usein; miehen mielestä nainen nalkuttaa koko ajan, mies odottaa että kohta se loppuu. Loppuuhan se mutta siinä vaiheessa naisella on jo uusi mies tai muuten vain ero jo päätetty. Sen jälkeen mies juoksee ympäriinsä puhumassa ja itkemässä että "kaikkihan oli hyvin" :D Sukupolvesta toiseen sama tarina. Miehet ei vaan opi elämään naisten kanssa, muiden kuin äitinsä.
Äitikin on aina nalkuttanut mutta ei koskaan jättänyt, siihen mies vaistomaisesti luottaa suhteessakin. Kannattaa miettiä, että vaimot voi lähteä, vaikka äidit eivät!
Kun asuu vammaisen kanssa, joka ei juurikaan kykene askareisiin, huomaa kuinka tyhjänpäiväisiin asioihin ihmiset kiinnittävät huomiota palstalla mm.
Se, että pärjää edes jotenkuten päivästä toiseen on jo saavutus. Ei siinä jaksa nipottaa pienistä, eikä haluakkaan, kun kaikki voimavarat on pelissä.