Mikä olisi paras astia/purkki kerätä omat tupakantumpit
Olisko tässä hyvä liikeidea jollekin keksiä "trendikkäitä" tupakantumppikerääjiä? Olisivat vaikka siinä kauppojen kassan vieressä mistä tupakat myös hankitaan.
Minulla on ainakin tullut huono omatunto siitä, mitä se tumppi luonnolle tekeekään. Ennen en ole välittänyt mihin tupakkani tumppasin. Ja en ollut edes tietoinen siitä että se tumppi sisältää muovia. Jospa nyt ottaisi itseäni niskasta kiinni ja keräisi ainakin omansa pois johonkin astiaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tässähän näitä:
https://www.amazon.com/Patio-Smokers-Outpost-Cigarette-Receptacle/dp/B0…
Ajattelin kyllä sellasia pienempiä kerääjiä jotka mahtuu vaikka taskuun tai laukkuun. Kotona parvekkella varmaan ihan hyviä nuo mitä tarjosit nähtäväksi.
Tyhjä pilttipurkki tai lääkepurkki
Onhan sussa ylimääräisiä reikiä mihin niitä voi säilöä. Nenään, korviin ja napaan nyt aluksi.
Tupakoinnin lopettaminen.
Järjetön tapa.
Vierailija kirjoitti:
Työnnä suolees ne.
Ai niinkö sinä teet? Ei kiitos!
Mulla on "matkatuhkiksena" pieni lääkepurkki. Paras tietysti olis muovinen.
No ehkä heitän ne sitten luontoon kun tulee kerta niin vttumaisia vastauksia, heippa ja kiitos!
minä vaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnä suolees ne.
Ai niinkö sinä teet? Ei kiitos!
Oletko kokeillut tupakkiaskin säilytystä peräsuolessasi? Sopisi sinulle mainiosti.
Pilttipurkki täälläkin käytössä ja sinne vettä pohjalle.
minä vaan kirjoitti:
No ehkä heitän ne sitten luontoon kun tulee kerta niin vttumaisia vastauksia, heippa ja kiitos!
Työnnä nyt oikeesti ne sun haisevat pötkylät sinne...
Tällaisia erilaisia pikkupurkkeja ainakin löytyy. Luulisi näiden toimivan.
minä vaan kirjoitti:
Älä masennu. Tämmöinen tämä palsta on. Asiallisimpaankin kysymykseen tulevista "vastauksista" enemmistö on silkkaa saastaa. Enempään eivät av-palstalaiset kykene.
Huomaa että on koulu loppunut. Jonnet ja Jennat taas provoilemassa.
Joku tuollainen helposti mukanakannettava purkki varmaan sopisi, mitä on tässä ketjussa ehdoteltu. Paras ekoteko kuitenkin olisi tupakoinnin lopettaminen, sillä savukkeiden tuottaminen ei ole ympäristöystävällistä.
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kirjoitti:
Älä masennu. Tämmöinen tämä palsta on. Asiallisimpaankin kysymykseen tulevista "vastauksista" enemmistö on silkkaa saastaa. Enempään eivät av-palstalaiset kykene.
Kiitos! Hyvä että täällä on ihan älyllistä elämääkin. Hyviä vastauksiakin on ollut, kiitos niistä myös kaikille asiallisesti vastanneille.
Pilttipurkki on hyvä, jos meinaat kanniskella sitä mukanasikin. Kotona vähän isompi lasipurkki. Käyt ostamassa vaikka vadelma- tai persikkapiltin ja syöt sen vaniljajäätelön kanssa.
Housuntasku