Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi paras astia/purkki kerätä omat tupakantumpit

Minä vaan
05.06.2018 |

Olisko tässä hyvä liikeidea jollekin keksiä "trendikkäitä" tupakantumppikerääjiä? Olisivat vaikka siinä kauppojen kassan vieressä mistä tupakat myös hankitaan.
Minulla on ainakin tullut huono omatunto siitä, mitä se tumppi luonnolle tekeekään. Ennen en ole välittänyt mihin tupakkani tumppasin. Ja en ollut edes tietoinen siitä että se tumppi sisältää muovia. Jospa nyt ottaisi itseäni niskasta kiinni ja keräisi ainakin omansa pois johonkin astiaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilttipurkki on hyvä, jos meinaat kanniskella sitä mukanasikin. Kotona vähän isompi lasipurkki. Käyt ostamassa vaikka vadelma- tai persikkapiltin ja syöt sen vaniljajäätelön kanssa.

Tuo pilttipurkki on kyllä hyvä idis, mitä pari muutakin on täällä ehdotellut. Taidan ottaa tämän vaihtoehdon käyttööni. Tarpeeksi tiivis korkkikin ja ei tule hajuhaittoja. Tunnetusti tumpit haisee ihan järkyltä.

Vierailija
22/26 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän mukana pieniä lasipurkkeja joita jää currytahnasta ja muista vastaavista. Ovat musta muodoltaan kätevämpiä kuin pilttipurkit, ovat nimittäin vähän kapeampia. Toki jos tuolle sisällölle ei ole käyttöä niin pilttipurkki on varmasti myös toimiva.

Siis näitä: https://www.finefoods.fi/uploads/pics/SU_Punainen_Thai_Currytahna_100g_…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä vaan kirjoitti:

No ehkä heitän ne sitten luontoon kun tulee kerta niin vttumaisia vastauksia, heippa ja kiitos!

Älä masennu. Tämmöinen tämä palsta on. Asiallisimpaankin kysymykseen tulevista "vastauksista" enemmistö on silkkaa saastaa. Enempään eivät av-palstalaiset kykene.

Kiitos! Hyvä että täällä on ihan älyllistä elämääkin. Hyviä vastauksiakin on ollut, kiitos niistä myös kaikille asiallisesti vastanneille.

Ihan vaan etusormella työnnät ne haisupötköt sinne *naaliis ja syvälle. Mitään purkkeja tarvi.

Vierailija
24/26 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä vaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä vaan kirjoitti:

No ehkä heitän ne sitten luontoon kun tulee kerta niin vttumaisia vastauksia, heippa ja kiitos!

Älä masennu. Tämmöinen tämä palsta on. Asiallisimpaankin kysymykseen tulevista "vastauksista" enemmistö on silkkaa saastaa. Enempään eivät av-palstalaiset kykene.

Kiitos! Hyvä että täällä on ihan älyllistä elämääkin. Hyviä vastauksiakin on ollut, kiitos niistä myös kaikille asiallisesti vastanneille.

Ihan vaan etusormella työnnät ne haisupötköt sinne *naaliis ja syvälle. Mitään purkkeja tarvi.

Mikä sinua tuossa peräsuolessa niin kiinnostaa, addiktiko?

Vierailija
25/26 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä vaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä vaan kirjoitti:

Mikä sinua tuossa peräsuolessa niin kiinnostaa, addiktiko?

Se on kätevä paikka haisunatsoille.

Vierailija
26/26 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filmipurkki on myös hyvä ja pieni mukana kannettavaksi. Noita vaan taitaa olla vähemmän enää ihmisillä nurkissa, kun kuvataan vaan digilaitteilla, mutta varmaan jostain valokuvaamista voisi kysyä.