Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KELA tekee TAHALLAAN virheitä toimeentulotukiasioissa?

Vierailija
05.06.2018 |

https://kysykelasta.kela.fi/viewtopic.php?f=93&t=28156&start=0

En ole juuri ennen joutunut turvautumaan toimeentulotukeen, mutta nyt on ollut joku kuukausi pakkko opetella järjestelmää - jatkuvasti palautetaan kuin pingpong pallo viestejä, jättämällä huomioimatta laskuja kuten vesilaskut terveyslaskut - ja kuulemma pitää toimittaa uudestaan samoja laskuja. Kun kyselee perään.

Onko tämä jotain tahallista nöyryttämisyritystä, jotta uudet asiakkaat eivät hakisi heille kuuluvia etuuksiaan vai todellakin ammattitaidottomuutta mistä KELAA syytetään. Jäi usea lasku auki, kiitos KELAN neitien?

LÄHETÄ UUDESTAAN - tai älä lähetä o n tietenkin ehkä valtion sanelema toivotus. Jos tehdää tahallaan virheitä, onko se tosiaankin joku säästöyritys varsinkin uusilta asiakkailta?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia teroteräviä taas vastaamassa hahahooo mistä noit sikiää

Vierailija
42/50 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että toimeentulotukeni määrä riippuu siitä, kuka hakemukseni käsittelee. Tulot pysyvät samana, mutta toimeentulotuen määrä vaihtelee useilla kympeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekrut vie suomalaisten rahat.

Vierailija
44/50 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko mennä esim. töihin tai aloittaa osakesijoittaminen, niin ei tarvitsisi täällä ruikuttaa kokeneensa vääryyttä, kun ei ole saanut tarpeeksi ilmaista rahaa?

No millä menet töihin kun ei pääse! Voitteko tajuta että se ei ole aina niin saataananama helppoa.

Vierailija
45/50 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun toimeentulotukeni viivästyi kaksi viikkoa koska kela halusi selvityksen matkakustannuksista, jotka työnantajani minulle maksaa. Samassa viestissä kehotettiin kulkemaan halvimmalla mahdollisella kulkuneuvolla 80km työmatka, vaikka kela ei osallistu matkakustannuksien maksuun mitenkään.

Tarkoituksena oli ilmeisesti muistuttaa että koska olen köyhä, olen velvoitettu kulkemaan köyhästi.

Vierailija
46/50 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajien rahat ohjataan ensisijassa kansanedustajien palkankorotuksiin ja yritystukiin. Se on tärkeää.

Vierailija
47/50 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sossutädeille antaa positiivistakin palautetta. Tähän asti toiminut hyvin ilman virheitä. :)

Virheitä sattuu varmasti kaikille ja tietysti harmittaa jos omalle kohdalle osuu

Vierailija
48/50 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva jos sulla on sujunut

Vierailija
49/50 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/50 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kelan haukkujat. Miksi haette sieltä mitään, jos kerran mikään ei toimi... pärjäätte varmaan ilmankin.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi