Kipeä olo kokoajan
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Borrelioosi? Alkava flunssa? Liian vähän liikuntaa? Et venyttele liikunnan jälkeen? Anemia, yleinen vetelyys?
Syö rautakuuri ja c ja b vitamiinia.
Homealtistus, kilpirauhasvaiva?
Vai valvotko vaan liian myöhään laitetta räpläten. Kone kiinni viimeistään klo 21 ja aamusta heti lenkille. Jos oireet ei lopu viikossa, mene lääkäriin.
Oon ollut rautakuurilla, ei auta. Nukun yössä n. 10h. Kilpirauhaset on heitellyt, mut paino alipainon puolella.. eikö nouse millään, eli tuskin vajiksella. Pitää mennä lekuriin joo.
Mulla on ollut tuollaista siitä asti kun laitoin alkoholin vuosia jatkuneen suurkulutuksen poikki. Sitä luulisi, että olo paranee, mutta nyt jo 2 kk jatkuvaa epämääräistä kipeyden tunnetta. Milloin kuvottaa, milloin on kuin lieviä nuhaoireita, milloin epämääräisiä kipuja siellä täällä - aina vaihdelleen. Pitäisi varmaan kohta alkaa juomaan uudestaan ja katsoa häipyykö oireet...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tuollaista siitä asti kun laitoin alkoholin vuosia jatkuneen suurkulutuksen poikki. Sitä luulisi, että olo paranee, mutta nyt jo 2 kk jatkuvaa epämääräistä kipeyden tunnetta. Milloin kuvottaa, milloin on kuin lieviä nuhaoireita, milloin epämääräisiä kipuja siellä täällä - aina vaihdelleen. Pitäisi varmaan kohta alkaa juomaan uudestaan ja katsoa häipyykö oireet...
Ok, en ole ikinä ollut alkoholin suurkuluttaja, vaan semmonen 5 krt vuodessa tyyppi enemmän..
Siis Tarkoitan, et mun terveys on oikeesti romahtanut parissa vuodessa, eikä syytä löydy.
Sit mun kädet ei jotenki pelaa. Tiputan kaiken, päivässä saatan pudottaa 3 esinettä. Just meni silitysrautakin rikki.
Oikeesti mun terveys on täysin romuna.
Vierailija kirjoitti:
Sit mun kädet ei jotenki pelaa. Tiputan kaiken, päivässä saatan pudottaa 3 esinettä. Just meni silitysrautakin rikki.
MS?
Vierailija kirjoitti:
Jos on joku neurologinen vaiva tai on mikä on mutta varaa lääkäriaika.
Ehdit vielä tänään soittaa. Sano tuosta että tavarat putoaa kädestä.
Borrelioosi? Alkava flunssa? Liian vähän liikuntaa? Et venyttele liikunnan jälkeen? Anemia, yleinen vetelyys?
Syö rautakuuri ja c ja b vitamiinia.
Homealtistus, kilpirauhasvaiva?
Vai valvotko vaan liian myöhään laitetta räpläten. Kone kiinni viimeistään klo 21 ja aamusta heti lenkille. Jos oireet ei lopu viikossa, mene lääkäriin.