Mies tulee töistä kotiin ja odottaa että ruoka on valmis, koti siisti ja lapset hoidettu sekä kissat ja koirat syötetty - kun sitten pyydän syömisen jälkeen että laittaisitko astiat koneeseen niin
Kommentit (30)
Loppuisi kyllä meillä saman tien miehelle kokkailu ja miehen jälkien siivoaminen. Tiskatkoon sitten itse ja pesköön pyykkinsä itse. Jos ei oppisi niin seuraava askel olisi eri osoitteet.
Kyllä astioiden laittaminen astianpesukoneeseen on perinteisesti naisen hommaa. Juuri tällaisista syistä miesparit ovat ongelmallisia.
Mikset laita itse niitä astioita koneeseen? Tai osaa kouluttaa mistäsi paremmin? Surkea ämmmä, en mäkään laittais niitä astioita koneeseen, jos ei ois pakko :D
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsi.
Ap se tässä ei osaa hallita otetta mieheensä. Luuseri. En mäkään tekisi, jos ämmmmäni ois tuollainen luultavasti surkea, rahaton sängyssä pihtaava lahna. Ois yliote siihen ja sen tiskikoneeseen. Ja mitä tekee nainen? Kitisee minusta vauvapalstalla! Uuuuh!
Jos mun mies ois tuommoinen, niin katsoisin peiliin.
Jotkut miehet luulevat että vaimo on myös heidän äitinsä.
Eikö riitä että mies käy tuottavassa työssä ja tuo rahat joilla nainen voi leikkiä kotia?
Vierailija kirjoitti:
Juu.
Jaa miksikö en halua miestä tähän lasten, koiran ja kissan lisäksi kun yhdestä eroon pääsin muutamia vuosia sitten.Kuulostaa varmaan uskomattomalle kun nautin tästä olostani 👍
Ei kuulosta uskomattomalle, itse heräsin pari kuukautta sen jälkeen kun mies oli lopullisesti häipynyt, miksi ihmeessä en ollut heittänyt sitä energiasyöppöä itse ulos ja miksi ihmeessä itkin vielä perään.
Helpommalla pääsee kun ei ala huomauttelemaan.
Mieslapsi.