Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tulee töistä kotiin ja odottaa että ruoka on valmis, koti siisti ja lapset hoidettu sekä kissat ja koirat syötetty - kun sitten pyydän syömisen jälkeen että laittaisitko astiat koneeseen niin

Vierailija
05.06.2018 |

häipyy.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Miksi katselet moista? Kuulostaa että pääsisit helpommalla jos asuisit lasten ja eläimien kanssa ilman ukkoa..

Vierailija
2/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä miten ne laitetaan koneeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Jaa miksikö en halua miestä tähän lasten, koiran ja kissan lisäksi kun yhdestä eroon pääsin muutamia vuosia sitten.

Kuulostaa varmaan uskomattomalle kun nautin tästä olostani 👍

Vierailija
4/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole töissä, työpaikkasi on silloin kotona, joten on törkeää pyytää työnsä jo tehneelle tekemään sinun työtäsi. Eikä kyse ole sukupuolesta, vaan se joka kotona, hoitakoon kotityöt kokonaan.

Vierailija
5/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole töissä, työpaikkasi on silloin kotona, joten on törkeää pyytää työnsä jo tehneelle tekemään sinun työtäsi. Eikä kyse ole sukupuolesta, vaan se joka kotona, hoitakoon kotityöt kokonaan.

Tuo ei ole loogista.  Myös sillä kotona olleella on yhtä pitkä työpäivä takanaan kuin töissä olleella. Illalla kotityöt ja lastenhoito jaetaan tasapuolisesti, sillä silloinhan molemmilla on ns. vapaa-aika.

Vierailija
6/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivyn minäkin ulos leikkaamaan nurmikkoa tai rakentamaan jotain uutta vaimon toivomaa puutarha-asiaa tms.

Vierailija
7/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häivyn minäkin ulos leikkaamaan nurmikkoa tai rakentamaan jotain uutta vaimon toivomaa puutarha-asiaa tms.

Miksi noin? Kyllä minäkin kymmenen kertaa mieluummin ajan nurmikon tai nikkaroin jotain kun teen tylsääkin tylsempiä keittiöhommia.

Vierailija
8/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen päivät kotona, mutta maksan kuitenkin puolet menoista. Minulle kuuluisi vain puolet kotitöistä, mutta sitä mies ei ymmärrä vaikka kuinka monta kertaa sanon. Likaiset astiat jää häneltäkin pöytään ja jos pyydän, että laita ne suoraan koneeseen, hän nostaa lautasen tiskipöydälle. Miehen selässä lienee jotain vikaa, pitää ehdottaa lääkärikäyntiä.

Vierailija
9/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska nainen, joko on kotiäitinä tai sitten ei. Päätä ihan itse.

Vierailija
10/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin? Kyllä minäkin kymmenen kertaa mieluummin ajan nurmikon tai nikkaroin jotain kun teen tylsääkin tylsempiä keittiöhommia.

Siksi noin, että vaimo ei halua tehdä kyseisiä hommia, mutta haluaa, että ne tehdään.

Vierailija
11/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen päivät kotona, mutta maksan kuitenkin puolet menoista. Minulle kuuluisi vain puolet kotitöistä, mutta sitä mies ei ymmärrä vaikka kuinka monta kertaa sanon. Likaiset astiat jää häneltäkin pöytään ja jos pyydän, että laita ne suoraan koneeseen, hän nostaa lautasen tiskipöydälle. Miehen selässä lienee jotain vikaa, pitää ehdottaa lääkärikäyntiä.

Oikein isot osingot perintörahoista jos kerran maksat puolet perhen kaikista menoista.... palkkaa sitten sisäkkö.

Vierailija
12/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tottunut että äiti hoitaa pienestä pitäen. Jos asuisi yksin , asunto olisi varmaan järkyttävässä kunnossa.

Vierailija
13/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä samoja provoja. Tiedät jo mikä on vastaus.

Vierailija
14/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, miksi mikromanageroit?

Vierailija
15/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija vaihtoon, sun paikkas on hellan ja pöydän välissä.

Vierailija
16/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein isot osingot perintörahoista jos kerran maksat puolet perhen kaikista menoista.... palkkaa sitten sisäkkö.

En ole onneksi saanut perintöjä eikä ole osinkotulojakaan. Ja vaikka olisi, en palkkaisi ketään tekemään, miehenhän se pitäisi tehdä. Halvemmaksi miehelle tulisi se, että tekisi itse osansa.

Vierailija
17/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
18/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan reilua jos kotona olevan työt jatkuvat vuorokauden ympäri, kun taas palkkatyössä olevan työt loppuvat siihen kun hän lähtee töistä kotiin. 

Vierailija
19/30 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan se nyt suoraan, jätä se sika. Sitäpaitsi sun ei tarvitse miehen toiveita noudattaa jos mies ei tee vastavuoroisesti mitään. Meillä jos äijä alkaa kitiseen , totean, että voi ihan itse roiskeläppänsä mikrottaa. Mä en mikään kotiorja ole.

Vierailija
20/30 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle riittää yksi sana: ULOS.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän