Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minulla ei ole parveketta
04.06.2018 |
Kattoterassi on ja uima-allas takapihalla mutta parveke puuttuu. Vähän ottaa kupoliin.
Kommentit (4)
Minullapa onkin parvekkeettomassa kerrostalokaksiossani olohuoneen nurkassa valurautaiset kierreportaat, vaikka ne eivät johda yhtiksäs mihinkään...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikään ole parempaa kuin asfalttihelvatissa sijaitsevan kivitalon sisäpihan puolella oleva 1,5neliön hikinen tuuletusparveke 28 asteen helteellä, siinä kyl lonkero maistuu=)
Tai voi se partsi olla kadunkin puolella mahdollisimman alhaalla, että voi olla kadun sykkeessä kiinni ja haistaa ja maistaa hajut ja fiilikset.
Alue: Aihe vapaa
Mulla on kans vaan piha, allas jä järvi mut ei prkl oo partsia=(