Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitatko tuotteiden laadusta helposti?

Vierailija
04.06.2018 |

Olen viime aikoina ottanut tavaksi tehdä heti reklamaatio jos joku asia on jäänyt vaivaamaan. Tässä kuukauden sisällä olen joutunut valittamaan yllättävän monesta tuotteesta, tekisitte muut samoin niin ei näitä huonoja edes olisi markkinoilla! Vastaavasti kirjoitan hyvän palautteen kun tuote on erityisen mieleinen

Viimeisimmät valitukset siis:

- Tokmanni, lupasivat lahjakortin mitä ei ole postissa näkynyt

- HK, sain 8 eur lahjakortin makkarapaketista reklamoimalla

- Serla, pyysivät näytettä mikä on postissa menossa

- Jalostaja, valitus on tuore

Kehut: 

- Paholaisen kastike

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En kyllä muista koskaan törmänneenikään mihinkään tuotteeseen mistä voisi valittaa. Korkeintaan on ollut karkkipussissa yhteentarttuneita karkkeja :D

Vierailija
2/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En kyllä muista koskaan törmänneenikään mihinkään tuotteeseen mistä voisi valittaa. Korkeintaan on ollut karkkipussissa yhteentarttuneita karkkeja :D

Tästä tuli mieleeni kun kerran laitoin Fazerille sähköpostia siitä ettei Dumle-lajitelmapussissa ollut kuin muutama lakritsi. Olisivat halunneet kuitit ja tyhjän pussin ennen hyvitystä joten jäi lähettämättä :D Otin opikseni ja pyrin nykyään säästämään kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella valitat tuotteista? Itse olen liian "arka" valittamaan, mieluummin kärsin itse taloudellisen tappion kuin uskaltaudun valittamaan.

Vierailija
4/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta voi valittaa mutta jos sitä alkaa työkseen tehdä niin kyse on kyllä ahneudesta yhdistettynä helkkarinmoiseen pihiyteen. Näitäkin on.

Vierailija
5/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella valitat tuotteista? Itse olen liian "arka" valittamaan, mieluummin kärsin itse taloudellisen tappion kuin uskaltaudun valittamaan.

Heti jos tuntuu että tuotteessa on jotain vikaa. Tuo HK:n makkara esim oli turhan maustettua joten kysyin uskaltaako kyseistä tuotetta ostaa enää ollenkaan ts. onko resepti muuttunut.

Vierailija
6/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta voi valittaa mutta jos sitä alkaa työkseen tehdä niin kyse on kyllä ahneudesta yhdistettynä helkkarinmoiseen pihiyteen. Näitäkin on.

Pihi en ole mutta odotan saavani rahoilleni vastinetta. Tuli mieleen vielä vanhempi tapaus kun Stockmannin Delin wrapeista meni maha sekaisin ja laitettuani sähköpostia sain hyvityksen. Olisitteko muut jättäneet kertomatta että heillä on mahdollisesti vanhaa tavaraa hyllyssä kasvojanne suojellaksenne?

Vierailija
7/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että Dr.Oetker hoitaa esimerkillisesti reklamaatiot, samoin pienemmät suomalaiset yritykset. Sitten taas Fazer vaatii tosiaan ihan älyttömiä todisteita kaikesta.

Vierailija
8/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että Dr.Oetker hoitaa esimerkillisesti reklamaatiot, samoin pienemmät suomalaiset yritykset. Sitten taas Fazer vaatii tosiaan ihan älyttömiä todisteita kaikesta.

Tuo HK:n lahjakortti oli myös mukava yllätys! Eihän makkarapaketti maksa paljon mitään ja saan tilalle melkein jonkun paistin.

Vierailija
9/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihi en ole mutta odotan saavani rahoilleni vastinetta. Tuli mieleen vielä vanhempi tapaus kun Stockmannin Delin wrapeista meni maha sekaisin ja laitettuani sähköpostia sain hyvityksen. Olisitteko muut jättäneet kertomatta että heillä on mahdollisesti vanhaa tavaraa hyllyssä kasvojanne suojellaksenne?

Kasvojen suojelemiseksi? Eipä olisi mikään kasvojen suojeleminen tullut mielenkään, olisin vaan ollut liian laiska valittamaan.

Vierailija
10/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvojen suojelemiseksi? Eipä olisi mikään kasvojen suojeleminen tullut mielenkään, olisin vaan ollut liian laiska valittamaan.

No joku vastaaja sanoi olevansa liian arka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan