Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan pieniä ilonaiheita. Mitkä pienet asiat ilahduttavat sinua juuri nyt tällä hetkellä?

Vierailija
04.06.2018 |

Mua ilahduttaa:

-pakastin täynnä Pirkka murkku-, amppari-, koppis- ja leppismehujäitä. 😋
-sään viileneminen, ei ole enää niin tukalan kuuma.
-työillan loppuminen, nyt pääsee kotiin.
-lämmin suihku joka odottaa kotona. 🤗

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantainen lähtö kreikkaan.

Vierailija
2/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani öhöttää tuossa vieressä, yöllä sataa vettä ja meni keittämään iltakahvit.

Ihanaa vaan olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh..mies keittää ne kahvit...

Vierailija
4/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma poikani joka tuhisee omassa ison pojan sängyssä <3 On se vaan niin rakas <3 ja erityisen tärkeä <3

Vierailija
5/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun on hieman viileämpi päivä! Energiatasot ovat olleet tänään ihan eri luokkaa kuin esim. viikonloppuna. Olen vihellellen puuhastellut kaikkia kotitöitä, mitä en helteellä ole jaksanut tehdä. Myös puntteja tuli nosteltua.

Vierailija
6/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten riemu.

Vierailija
7/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussillinen turkinpippureita.

Ihanat lapset. Ei ole pikku juttu, mutta tajusin taas minuutti sitten, kuinka ihanat lapset meillä on, kun poika tuli kotiin ja kertoi kuulumisiaan.

Vierailija
8/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruus. Tunnen riemua kun tajuan, että itserakkaat ja itsetyytyväiset ihmiset joilla ei huolen häivää saattavat tuhoutua yhtälailla vain avaruudessa tapahtuvan jonkin seurauksena.

Vierailija
9/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mukavaa lomapäivää ilman lasten keskinäisiä kiistoja takana. Eilen rannalla, lapset leikkivät kumiveneellä, tänään ulkoilma-altaalla ja lekkipuistossa. Kun lapset väsyttää mukavalla touhuamisella aamupäivästä alkaen on illalla kotona ihana hiljaisuus. Kuten nyt. Nuorempi kuuntelee iltasatua, vanhempi lukee kirjaa. Olen myös iloinen siitä, että tykkäävät kirjoista kuten äitinsä.

Vierailija
10/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kovasti miettiä, mutta en keksinyt yhtäkään. Pienet ilot on kadonneet minun elämästäni. Lapset on kuitenkin suuri ilo.

Vierailija
11/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcastit. Löysin ne hiljan ja kuuntelen vieraskielisiä kävelylenkeillä. Rantasauna ja järvi. Huomenna sushiravintolaan lounaalle.

Vierailija
12/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin lopulta yhdistämään palapeiton palat aika nätisti. Alussa piti purkaa ja tehdä uudestaan.

Pitkästä aikaa tuntuu, että pystyn vielä harjaantumaan edes jossain.

Vierailija
13/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta nukkumassa, ihanan hiljaista, odotan että mies tulee iltavuorosta.

Vierailija
14/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän työttömyyden jälkeen sain töitä, ainakin hetkeksi. Olen päälle kolmekymppinen. Työporukkakin on vielä ihan mukava! Vaikka en niin ihmisrakas olekaan :) työ on raskasta, mutta tuntuu niin hyvältä tuntea itsensä taas tarpeelliseksi.

Vierailija
15/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Ruusu ikkunalla on puhkeamassa kukkaan (useisiin kukkiin). Aikaisemmin sen kukat olivat lähes puhtaan valkoiset, nyt kukissa näkyy persikan väriä ts. vaaleanpunaoranssia.

* Olo on yleisesti hyvä (ei kipua, väsymystä, nälkää, kuumuutta/kylmyyttä jne) 😊

Vierailija
16/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3 yötä töissä, raskasta ja uuvuttavaa. Harvoin näin työlästä ja rankkaa. Nyt saan huilata pari päivää, nukkua ja juoda hyvät kahvit. Käyn myös kummipojan synttäreillä.

Vierailija
17/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottu koti ja jääkaappi/pakastin täynnä ruokaa, kolme eri ruokalajia saan tehtyä, sinkkutalous niin niillä mennään pitkälle kun jokaisesta ruokalajista tulee neljä annosta, jos ei ihan puolikuuhun niin melkein.

Vierailija
18/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuolevat.

Oli myös hauskaa mennä Ruohonjuurikauppaan muovikassin kanssa ja katsoa kiihkoilijan närkästystä hänen paheksuessaan sitä.

Vierailija
19/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kirppikseltä tosi hyviä löytöjä ja nyt syön minttusuklaata

Vierailija
20/53 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköä tulee taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän