Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi tuoreessa suhteessa

Mietteliäs
04.06.2018 |

Vähän arkaluontosta asiaa... oon seurustellu poikaystäväni kanssa n. 8kk ja suhteessa menee muuten ihan hyvin, mut eräs asia häiritsee. Entisissä suhteissani seksissä mies on välittänyt ja yrittänyt saada myös minulle orgasmin (mun on tosi vaikee tulla), mut tässä nykyisessä tuntuu ettei mies halua/ei kiinnosta tai ei luota itseensä tarpeeksi. Oon pyytänyt häntä alusta asti hyväilemään eri tavoilla, mut hän korkeintaan sormettaa hetken että oon just sen verran kostee et pystyy työntyy sisään... Jos pyydän että jatkaa vielä esileikkiä / ehdotan jotain, niin yleensä olemus kertoo ettei jaksa vaan haluu heti asiaan. Suuseksiä oon saanu pari kertaa, ehkä 15sekunnin ajan. Tykkään itse ottaa häneltä suihin ja kokeilla kaikkea uutta, mut näiden asioiden ehdottaminenki tuntuu tosi vaikeelta ku tuntuu et toinen ei halua. Pelkään torjutuks tulemista, ja oon koittanut kehua, opastaa, näyttää kuin tykkään siitä mitä se tekee. Oon myös joskus vähän suorasanasemmin kivahtanut kun tuntuu et mun saamisella ei oo mitään merkitystä. Seksi loppuu siihen ku mies laukee.
Mies ei halua puhua hirveesti puhuu seksistä, vaivaantuu tai lupailee et "sitten ens kerralla saat sitä!", vaan en. Viimeksi kun koitin humalassa puhua asiasta kiukustui mies ja sanoi et mee sit ettii muualta jos ei kelpaa.
Seksi on mulle niin tärkee asia ja haluisin myös astetta rankempaa menoa mut tuntuu et oon ihan mitäänsanomaton kun ei mulle haluta tehdä asioita vaan perus jyystämistä 😞 Ja asiaan on sanonut ettei vaan tajua nuolla. Toki mies haluaa et nautin ja nautin siitä et hän nauttii mut asia vaan junnaa paikallaan. onko kellään vastaavaa kokemusta ja miten toimisitte?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin jo vaihtanut miestä.. Ei tuu mitään. Noi kauan ootte jo ollu ja miestä ei edelleenkään kiinnosta sun nautinto?! Mieti ku suhde arkipäiväistyy niin mitä luulet sitten tapahtuvan.. ?! Ei se ainakaan paremmaksi tule.. Juokse kun vielä voit..

2/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla hieman sama tilanne. Tykkään touhuta pitkään ja olen muutenkin aktiivinen osapuoli, mutta nainen on aloitteeton ja miten sen nyt sanoisi diplomaattisesti, "tylsä" sängyssä.

Sänkyhommat menee yleensä siten että hänelle tarjoan kyllä kaiken maan ja taivaan väliltä, ja teen töitä sen eteen että toinen nauttii ja saa haluamansa, mutta kun tulee minun "vuoro" niin sit pitää keittää kahvia tai lähteä röökille. Siinä sit katselet katoavaa seisokkia ja mietit että sellasta taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaisen kanssa ole mitään järkeä olla. Kannattaa etsiä sellainen kumppani, jota seksi kiinnostaa, ja nuo lahnat voivat sitten olla keskenään.

Vierailija
4/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelet miehen kanssa kunnolla, kerrot että seksi on sulle tärkeä asia ja sä oikeesti haluat tulla. Kysy eikö hän pidä sun nautintoa ollenkaan tärkeänä?

Jos asia ei muutu eikä mies ole valmis tekemään sun tyydytyksen eteen hommia niin kyl mä vaihtaisin miestä. Kuitenkin 8kk menny ja edelleen tommosta.. mä oisin samantien seksin harrastamisen alkaessa ottanut asian puheeksi ja jos mies ei ois oikeasti yrittänyt sekä halunnut tyydyttää niin oisin lähteny lätkimään

N

Vierailija
5/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies muissakin asioissa itsekäs ja piittaamaton sinua kohtaan?

Toisaalta itselleni vastaavassa tilanteessa ei olisi merkitystä, lopettaisin suhteen vaikka muuten olisi ok. Olen myös pari tapailua lopettanut ihan sen takia, että mies ei tyydyttänyt minua eikä siihen ollut mitään kiinnostustakaan oikein. Olen oppinut viimein arvostamaan itseäni sen verran, että seksi on oltava muutakin kuin mälliampärinä olemista. Tuollainen käytös sängyssä kertoo minusta muutenkin luonteesta ja huonommaksi varmaan menee. Nyt lähteminen on helppoa, kun ei ole yhteistä velkaa tai lapsia.

Vierailija
6/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mies haluaa, että nautit? Miten se ilmenee? Suostuisiko hän itse seksiin niin, ettei saisi koskaan laueta?

1) puhu

Jos ei auta niin

2) juokse

Vierailija
7/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokumiesvaan kirjoitti:

Omalla kohdalla hieman sama tilanne. Tykkään touhuta pitkään ja olen muutenkin aktiivinen osapuoli, mutta nainen on aloitteeton ja miten sen nyt sanoisi diplomaattisesti, "tylsä" sängyssä.

Sänkyhommat menee yleensä siten että hänelle tarjoan kyllä kaiken maan ja taivaan väliltä, ja teen töitä sen eteen että toinen nauttii ja saa haluamansa, mutta kun tulee minun "vuoro" niin sit pitää keittää kahvia tai lähteä röökille. Siinä sit katselet katoavaa seisokkia ja mietit että sellasta taas.

Tuli kiukkuinen olo Ap:n ja tämän puolesta.

Itse seurustelin hetken miehen kanssa, joka ei välittänyt nautinnostani. Olen itse todella aktiivinen, en oleta, että mies tarjoaa kaiken.

Keskustlimme asiasta usein. Hän joka kerta lupasi muuttaa toimintaansa. Mutta ei muuttanut. Sängyssä jatkui aivan sama meno. Kun hän sai (ja nopeesti saikin), homma loppui heti ja jäin aina ilman. Lopetin suhteen. Olen mieluummin ilman miestä kuin tällaisen kanssa.

Vierailija
8/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmin sanottu, ansaitset jotain paljon parempaa. Kyseinen mies (poika) ei edes yritä ja se jos mikä on huolestuttavaa. En usko että muutenkaan on sieltä huomaavaisimmasta päästä. Ei jatkoon.

Vierailija
9/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Mies ei omien sanojensa mukaan tajua nuolla? Mitä ihmettä?

Ne miehet joita itselle on tullut vastaan ovat kyllä olleet enemmän kuin mielellään kielihommissa. Ei ole tarvinnut muistutella. Ja siis ylipäätään ovat hyvin kiinnostuneita naisen vartalosta ja tyydyttämisestä.

Tässä varmaan yksi syy miksi pidän vanhemmista miehistä.

Vierailija
10/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Ja olet tuollaisen miehen kanssa koska? En ikinä imisi miestä jos ei itse nuole mua

Vierailija
11/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse nuoresta pojasta, joka ei ymmärrä mitään naisista? Kuulostaa itsekkäältä ja ymmärtämättömältä pojalta.

Tuo on niin monesti totta, että seksi loppuu siihen kun mies saa. Laitapa mies tyydyttämään sinut ensin. Sano, että hän saa vasta sitten! Kerropa miten käy.

Parisuhde ilman hyvää seksiä on pidemmän päälle turhauttavaa kidutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän