Teinityttö käyttää kaiken vapaa-aikansa toisten tyttöjen kuvien katseluun kännykällä
Katselin sitä tässä sivusta, nopeus on n. 3 kuvaa sekunnissa kun hän swaippaa menemään. Vähäksi aikaa pysähtyy katsomaan jotain poseerausta, en ymmärrä millä perusteella, mutta kuitenkin. Ja sitten taas menee. Ei ole vielä siinä iässä että poikia katselisi.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Katselin sitä tässä sivusta, nopeus on n. 3 kuvaa sekunnissa kun hän swaippaa menemään. Vähäksi aikaa pysähtyy katsomaan jotain poseerausta, en ymmärrä millä perusteella, mutta kuitenkin. Ja sitten taas menee. Ei ole vielä siinä iässä että poikia katselisi.
No han noin vaan tiedoksi sinulle,että kyllähän ne teini-iässä jo ihmiset,niin tytöt kuin pojatkin alkavat jo vähitellen katsella toisiaan myös 'sillä silmällä' ja jos tytärtäsi kiinnostavatkin enemmän tytöt, niin asiahan on sitten niin.
Eihän siinä sen kummempaa, kysehän on vain siitä seksuaalisesta suuntautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
No minkä ikäinen hän sitten on? Täällä on 21-vuotias joka ei ole katsellut tyttöjä eikä poikia.
No olet kai sitten ns. aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No han noin vaan tiedoksi sinulle,että kyllähän ne teini-iässä jo ihmiset,niin tytöt kuin pojatkin alkavat jo vähitellen katsella toisiaan myös 'sillä silmällä' ja jos tytärtäsi kiinnostavatkin enemmän tytöt, niin asiahan on sitten niin.
Eihän siinä sen kummempaa, kysehän on vain siitä seksuaalisesta suuntautumisesta.
No, (alapeukuttaja) mistäs sitten muusta, ellei juuri siitä ?
Se on lesbo, osta sille kalentereita täynnä lihaksikkaita miehiä ja kuljeta homoparannusohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on lesbo, osta sille kalentereita täynnä lihaksikkaita miehiä ja kuljeta homoparannusohjelmaan.
Toivottavasti oliskin lesbo, niin ei ainakaan menis tuollaisen kuspää miehen kanssa naimisiin.
Miksi keskenkasvuisella nulikalla edes on älypuhelin?
Mä huolestuisin, että onko hänellä vakavia itsetunto-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti oliskin lesbo, niin ei ainakaan menis tuollaisen kuspää miehen kanssa naimisiin.
Voi ku katkera
Mulle ei tullut mieleenkään miettiä sukupuoliseikkoja kuten monilla muilla jo vastanneilla, vaan mun ajatus oli että täh, tolleen viettää parhaat vuotensa? Lojumalla jossain sohvannurkassa tuijottaen ja sukien käsiin kiinni kasvanutta ruutua. Jumalille kiitokset että sain viettää omat teinivuoteni ennen internettiä.
Olen enemmän seurustellut miesten kanssa, mutta ei mulla ole ollut ikinä mielenkiintoa katsella poikien kuvia. Tyttöjä sen sijaan katselen (kauniit hiukset, kiva vaateyhdistelmä, nätti vartalo...) Feminiininen estetiikka kiihottaa, vaikka naisen kanssa seksiä en haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ku katkera
Älä viiti vttuilla siinä iso mies.
Heh minäkin tein samaa teininä. Katselin kuvia kauniista naisista ja toivoin voivani jonain päivänä olla heidän näköinen. Samalla katselin niitä myös vähän sillä silmällä kun tajusin olevani biseksuaali. Nuoret naiset ovat hyvin esteettisiä
Teinit nyt vertaa itseänsä muihin ja ottaa vaikutteita, haluavat olla kuin muut. Ei mun mielestä tuossa ole mitään ihmeellistä, että kännykältä katsellaan muitten tyttöjen kuvia. No, olisihan se tietysti hyvä jos menisi ulos ja tapaisi ihmisiä tai harrastaisi jotain muutakin edes joskus.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta: kuvia niistä seksikkäistä ,lihaksikkaista miehistähän löytää ja voi 'bongata' juuri homolehdistä kaikkein parhaiten...
Itselläni ei tullut sukupuolielämän asiat mieleen, vaan ihan vaan tuon ikäisten kiinnostus omaa ulkonäköä ja muiden ulkonäköä kohtaan. Katselee varmaan kuvia, ja arvostelee niitä ja itseään, vertailee, katselee eri tyylejä, kampauksia ja sen sellaista, ihan normaalia tuon ikäiselle. Naurettavaa tuommoisesta vetää mitään seksuaalisen suuntautumisen merkkejä. Ja mitä väliä sillä edes olisi, tarviiko se niin määritellä?
No minkä ikäinen hän sitten on? Täällä on 21-vuotias joka ei ole katsellut tyttöjä eikä poikia.