Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei saa päivähoitoa vaikka äiti on sairaslomalla

Vierailija
04.06.2018 |

Meillä ei 3 vuotiaat kaksoset pääse päivähoitoon kuin 20h/viikko, olen ollut työttömänä. Nyt jouduin onnettomuuteen, käsi kipsissä ja toinen tukisiteessä, leikkausarvioon menossa viikon päästä. Pyysin lapsille täysiaikaista hoitopaikkaa, miehen työajaksi. EI saada, koska olen kotona, sairasloma ei vaikuta asiaan.
Miten voi olla, että emme saa paikkaa? En pysty hoitamaan lapsia nyt. Äitini on täällä tämän viikon apuna, sen jälkeen en tiedä mitä teen. Miehen kesäloma alkaa vasta heinäkuun puolella.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle psykiatri kirjoitti lausunnon sivistystyön varten päivähoito-oikeuden laajentamiseksi jaksamiseni tueksi. Saisitkohan sellaisen avulla päätöstä muutettua? Kysy hoitavalta lääkäriltä voisiko hän laatia sellaisen. Tilanteesi kuulostaa pahalta.

Vierailija
22/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle psykiatri kirjoitti lausunnon sivistystyön varten päivähoito-oikeuden laajentamiseksi jaksamiseni tueksi. Saisitkohan sellaisen avulla päätöstä muutettua? Kysy hoitavalta lääkäriltä voisiko hän laatia sellaisen. Tilanteesi kuulostaa pahalta.

Tai voisiko sivistystoimesta soittaa lääkärille ja kysyä lisätietoja, jos siten asiat etenisivät vähän nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kans ihmettelemään, et lapsiaan ei pysty hoitaa mut viestejä pystyy lähettelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi