Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnat: keskusteletteko aikaisemmista seksisuhteistanne?

Vierailija
04.06.2018 |

Onko tapana kuinka yleisesti?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä teinistä asti ja olimme toistemme ensimmäiset. Luultavasti keskustelisimme edellissitä seksikumppaneista avoimesti jos sellaisia olisi

Vierailija
22/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme puhu. Olimme tavatessamme jo 45+, joten totta helvetissä molemmilla on ollut aikaisempaa elämää seksisuhteineen. Mitä sitten? Ei minua erityisesti kiinnosta asiaa ajatella. Suorastaan älyttömän typerää olisi olla toisen menneisyydestä mustasukkainen.

Me ainakin on puhuttu aikaisemmista parisuhde- ja seksikokemuksista, mutta ei se tarkoita, että se olisi jokin ongelma tai että kumpikaan olisi mustasukkainen toisen menneisyydestä. Meistä on vaan ollut ihan kiinnostavaa kuulla näistäkin asioista toisiimme liittyen, ja parit hyvät naurutkin saatu, kun on jaettu joitain noloja tai outoja treffi-, suhde- tai seksimuistoja. Ymmärrän toki, että jos asia ei kiinnosta niin ok, ei siitä ole pakko puhua. Mutta en myöskään näe, että miksei voisi puhua ja ihan hyvässä hengessä, me muutenkin puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti suhteen alussa, mutta kun 20 yhteistä vuotta/ keski-iän kriisi lähestyi, niin kaikki auki.

Minulle keskustelu herätti oksettavia mielikuvia, mutta miehellä olo keveni.

En suoralta kädeltä suosittelisi näin avointa jakamista. Itselleni olisi parempi ollut, kun en tietäisi vertailukohtia. Minulla on elävä mielikuvitus ja miehen näkeminen toisen naisen kanssa on vastakohta kiihottavalle.

Sanoisinko suoraan, että on vaikuttanut siihen, että en suhtaudu mieheen enää omanani, vaan toisen jämänä.

Näin näkisin myös. Ei mitään positiivista seuraisi.

Vierailija
24/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat tosi erilaisia, toiset pystyvät avoimesti puhua aiemmista seksikokemuksistaan ja toiset eivät juuri puhu mitään, ehkä pelätään jotain mustasukkaisuutta tai kateutta vaikka siihen ei olisi mitään syytä.

Yleensä naisilla on ollut seksikumppaneita 3-10 kertaa enemmän kuin miehillä, mikä on aika tavallista.

Olin vaimoni ensimmäinen ja todennäköisesti myös viimeinen seksielämys.

Vierailija
25/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin aika nuorena jo. Vaimolla oli ollut enemmän seksikokemusta kuin itsellä. Koskaan ei ole puhuttu, eikä ole pätkääkään kiinnostanut. Ainut mitä tiedän vaimosta, niin menetti 14v neitsyyden ja että edellinen ex oli haukkunut kylmäksi.  No siinä oli ainakin totaalisen väärässä. Minusta vaimolla oli alussa huono itsetunto ilmeisesti syystäkin. Koskaan hän ei ole kumminkaan kysynyt minun vanhoistani mitään.  Ei ole ollut tarvetta hänelläkään. Koko ikä kohta oltu yhdessä ja aina vain pelittää hienosti.

Vierailija
26/32 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan avoimesti ja tänäänkin kun ajoimme xx parkkipaikan ohi kerroin että tuossa olen xx bylsinyt autossa. Ja sitten mietittiin missä me olemme autossa bylsineet.

Vierailija
27/32 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis tunne toisianne.

Vierailija
28/32 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette siis tunne toisianne.

Sulla on kummallinen logiikka.  Parisuhde on kahden kauppa, kolmannen korvapuusti. Mitä tekemistä onnellisella parisuhteella  ja yhdessäololla on exien juttujen kanssa. Ei mitään. Mitä hiton hyötyä on tietää existä ja exien kanssa tekemisestä yhtään mitään. Vielä vähemmän hyötyä miten on seksiä harrastanut missäkin.  Vähemmälläkin sotkee parisuhdetta.  Kannattaisi panostaa ja keskittyä vain toisiinsa.

"Ette siis tunne toisianne".  Meillä on parisuhdetta takana 42v. Alusta lähtien ollut käsittämätön sanaton viestintä ja kiima. Aina tunnettu ja tiedetty mitä toinen haluaa. Sanoilla lähinnä todettu sen minkä tietää muutenkin. "Keskusteltu" alusta lähtien avoimesti seksistä, paitsi ettei niitä sanoja ole tarvittu. Muutenkin oltu kiimassa ja vaimo saanut orkkuja alusta lähtien.  Eikä tuo ole siitä vuosien mittaan mihinkään muuttunut.  Tai ei tuo ole oikeastaan seksiä ollut koskaan, vaan rakastelua. Siinä ei ole tarvittu sanoja. Vaimo tiennyt mitä haluan ja tarvitsen ja toisin päin. Kokeiltu kumminkin kaiken laista ja suuseksiäkin molemmin puolin jo aikojen alusta. Meidän rakasteluun ei ole kuulunut kukaan muu, ei exät, eikä lapset, eikä kukaan muukaan ole sitä päässyt häiritsemään. 

Vierailija
29/32 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni pystyisimme keskustella tästäkin teemasta, mutta emme silti ota tätä teemaa puheeksi. Se olisi epädiplomaattista puhua seksistä eksien kanssa. Totuus vain on, että kumpaakaan ei kiinnosta tietää yksityiskohtia toistemme entisestä seksielämästä. Minulla ei mitään ole tarvetta eikä halua puhua seksistä entisten kumppaneiden kanssa.

Jos mieheni kysyy, olenko aikaisemmin kokeillut esim. anaaliseksiä tai sidontaleikkejä tms niin vastaan kyllä hänelle, mutta mitään sen enempiä yksityiskohtia ei ole tarpeellista mainita.

Vierailija
30/32 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaimon entinen seksielämä kiihottaa todella paljon. Ei niinkään seksi entisissä parisuhteissa vaan yhden yön hoidot ja kaikki pervoilut. Vaimo niistä kysyttäessä kertookin. Minulta hän kyselee seksikokemuksista vähemmän.

Vierailija
31/32 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo utelee yksityiskohtia siihen malliin, että epäilen hänen kiihottuvan noista jutuista.

Vierailija
32/32 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen miesystäväni antoi minulle suhteemme alussa hänen ja edeltäjäni kaksi vuotta kestäneen suhteen aikaisen kirjeenvaihdon. Se oli eräänlainen käsikirja hänen seksuaalisuutensa. Siinä vaiheessa en siihen kovin paljon syventynyt, mutta myöhemmin on tullut selailtua. Toisaalta tiedän jo kaiken, mistä he kirjoittavat.