Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaveri otti kesäkissan, sanoi suoraa että kun hänellä alkaa työt elokuun alussa, jättää kissan mökille "kyllähän siellä hiiriä on ja pääsee latoon lämmittelemään, ahtaaseen eläinsuojaan en vie kidutettavaksi"
04.06.2018 |
Eivätkö ihmiset vielä tänä herran vuotena tajua että sellaista eläintä ei ole kun kesäkissa?
Toki sanoin että tuo kissan sitten minulle ja katson sille kunnollisen kodin ja onneksi tämä sopi. Itselle en voi ottaa astman ja pojan allergian takia. En vaan voi enää ajatella että tämä ihminen olisi enää kaverini. Halveksin eläinrääkkääjiä yli kaiken.
Kommentit (23)
Että ihminen viitsii tehdä typerän provon aiheesta kesäkissa. 🤢
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko kaversisi opettaja, vai miten hänellä on koko kesä lomaa?
Alue: Aihe vapaa
En vaan voi käsittää tällaisia ihmisiä. Minusta kisst ovat suloisia vielä aikuisenakin, eivätkä vain pentuina. Minulla on myös periaate, että jos otan eläimen, hoidan sen loppuun asti, vaikka laji ei sitten olisikaan mieluinen, mutta jos olen päätöksen tehnyt ja sen ottanut, sen myös hoidan. Ja tämä päätös on pitänyt, kissat ovat nyt 4 vuotiaita ja aivan ihania, kissoja minulla tulee varmasti aina olemaan.
Ostin myös pari vuotta sitten gerbiilejä, mutta laji ei oikein sovellu minulle, mutta silti ne vielä minulla ovat ja hyvällä hoidolla. Olisihan ne helppo laittaa kiertoon, kuten monet tekevät allergian ja milloin minkäkin tekosyyn varjolla, mutta minä aion hoitaa nämä kuolemaansa asti hyvin. Sitten en vain enää hanki samaa lajia ja kukaan ei kärsinyt väärästä valinnasta.