Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri otti kesäkissan, sanoi suoraa että kun hänellä alkaa työt elokuun alussa, jättää kissan mökille "kyllähän siellä hiiriä on ja pääsee latoon lämmittelemään, ahtaaseen eläinsuojaan en vie kidutettavaksi"

Vierailija
04.06.2018 |

Eivätkö ihmiset vielä tänä herran vuotena tajua että sellaista eläintä ei ole kun kesäkissa?

Toki sanoin että tuo kissan sitten minulle ja katson sille kunnollisen kodin ja onneksi tämä sopi. Itselle en voi ottaa astman ja pojan allergian takia. En vaan voi enää ajatella että tämä ihminen olisi enää kaverini. Halveksin eläinrääkkääjiä yli kaiken.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi entinen kaveri

Vierailija
2/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi sinä kun kaveri tuo kissan hoitoon sulle laittaisin välit poikki. ja jos ruikuttaa facessa laittaisin siihen syyn miksi en halua olla kaveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa vissiin asutte? Siellä aika yleisiä vielä nykyäänkin kesäkissat.

Vierailija
4/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olisi minulle entinen kaveri. Kysyn vielä, että mistä hän tämän "kesäkissan" aikoo ostaa? Kannattaisiko informoida myyjää, ellei hänkin ole sellainen helvetin juntti.

Vierailija
5/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pelastaisin kissan kaverilta ja katkaisisin heti sen jälkeen välit. Ja kertoisin syyn hyvin selvästi parilla kirosanalla höystettynä.

Vierailija
6/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa vissiin asutte? Siellä aika yleisiä vielä nykyäänkin kesäkissat.

Hiukan vielä itään, Haminassa.

Vierailija
7/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti?

Olen ajatellut että nämä kesäkissajutut on enemmän sellaisia, että kissa on lähtenyt itse reissuillensa vaikkapa siellä mökillä, eikä ole sitten lähdön aikana saatu mukaan ja on jäänyt sen takia oman onnensa nojaan. Järkyttävää. Sano sille suorat sanat ja läksytä kunnolla! Ettei tee toista kertaa.

Vierailija
8/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veisin sille kaverille kesäkoiranpennun.

Sanot että ne pärjää ihan yhtä hyvin kuin kissatkin yksin Suomen talvessa.

Vierailija
9/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan viimeiselle mökkireissulle ja ota kissa mukaan tai jos tiedät missä mökki sijaitsee niin mene sinne sitten kun "kaveri" on hylännyt kissan. Tee eläinsuojeluilmoitus etsi ja kissalle koti tai toimita paikalliseen ESY:yn jos et voi itse pitää. Ja sitten ne välit poikki eläinrääkkääjään.

Vierailija
10/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä hän hankkii kissan sillä ajatuksella että hoitaa sitä pari kuukautta? Vai hoitaako silloinkaan? Mitä iloa se kissa hänelle tuo siinä kesällä? En pysty ymmärtämään tuota ajatusmaailmaa..

Vierailija
11/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ihmiset ovat järkyttävän välinpitämättömiä. Kyllä se kissa ehkä alkusyksyn siellä pärjää, kun on vielä lämmintä ja ruokaa löydettävissä, mutta ei se tosiaan kuulu talviseen luontoon eikä siellä pärjää kovinkaan hyvin.

Hyvä että aiot huolehtia kissalle kodin.

Vierailija
12/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joopajoo, onko muka joku oikeasti kuullut/nähnyt että joku olisi ottanut kissan vain loman ajaksi mökille ja jättänyt sinne? Tämä kesäkissailmiö tulee nimenomaan eksyneistä kissoista ja maatilojen puolivilleistä kissoista jotka syksyisin lähtevät etsimään omaa reviriiä.

Kymmeniä "kesäkissoja" olen aikanaan pyydystänyt mutta ei ne kenenkään tarkoituksella hylkäämiä oikeasti ollut.

Vierailija
13/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, psykopaatti. Ja onhan noita joka vuosi.

Vierailija
14/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluilmoitus.

Vierailija
15/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta, psykopaatti. Ja onhan noita joka vuosi.

Ottaahan ihmiset sisälemmikkejäkin ikään kuin eläviksi pehmoleluiksi. Jos niiden kanssa tulee ongelmia, kiertoon tai piikille.

Tunnen 2 tällaista ihmistä, vastenmielisiä molemmat.

Vierailija
16/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisi sen vertaa vastuuta kissasta että tapparoisi sen sitten loppukesällä ihan itse kirveellä päähän ja hautaa ruumiin. Jos moinen on kauheaa ja vastenmielistä niin ymmärtää ainakin hinnan joka seuraa.

Mutta jättänee kuitenkin sen kissan sinne näkemään nälkää ja kuolemaan kylmyyteen ku joku pelkurimainen sadisti joka ei kykene ottamaan vastuuta mistään.

Vierailija
19/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto.. Onhan tämä provo? :(

Jos ei, niin hienoa että välität! Hommaat sille kodin , ja teet ilmoituksen. Vielä parempi jos saat sun kaverin puheen nauhoitettua niin sinulle jää todistusaineisto toimitettavaksi, eikä jää yhtään epäselvyyksiä kun teet eläinsuojeluilmoituksen.

Vierailija
20/23 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää kesäkissailmiö on ihan todellinen. Kissa otetaan just esim mökille ja vaan jätetään sinne, juuri kotiutin eläinsuojeluyhdistykseltä tälläisen tapauksen