Ärsyttävimmät sanat joilla lapsia kuvaillaan..
Mua ärsyttää seuraavat:
- Nappisilmät. Ei kenenkään silmät miltään napeilta näytä.
- Suklaasilmät. Miksi? Ei ne suklaata ole.
- Nukke. Se vain on karmivaa.
Tässä nyt oli muutama, mihin törmää usein.
Kommentit (71)
MUKSU!!!
Yksi lähes kaksimetrinen mies aina lässytti ”meidän muksuista”.
Tuntui aika vastenmieliseltä.
"Minun nahkakantinen väitöskirjani."
Mammalta, jolta olivat opiskelut jääneet kesken kun pamahti paksuksi.
Teki mieli sanoa, että rotat ja pulutkin osaavat lisääntyä - ei se niin vaikeaa ole kunhan oikea reikä löytyy...
Nappisilmä. Tulee mieleen narkomaani.
Vierailija kirjoitti:
"Meidän neiti"
Tämä on oma inhokkini, piilotin yhden fb-kaverin jutut uutisvirrasta, kun joka ikinen päivitys koski "meidän neidin" tai "pikkuneidin" tekemisiä 😄
Vierailija kirjoitti:
Käytän sanaa kersa kaikista lapsista. Varmaan monien mielestä ärsyttävä tapa mutta mikäs sille voi
Kersa on kumminkin ihan neutraali. Minua on moitittu kun pennuttelen lapsia, ilmeisesti pentu koetaan jotenkin halventavana.
Vierailija kirjoitti:
Odotan kolmatta ja mua rasittaa ja ärsyttää melkein kaikki vauvojen ja taaperoiden hellittelynimet ja oikeastaan kaikki vauvoihin liittyvä. Oon kamala enkä tiedä mistä tää johtuu :( lapsi on siis kovin toivottu ja aiemmat myös. Itse vauvan tulon kanssa ei ole mitään ongelmaa, vaan tän "oheiskulttuurin".
Mun äiti sanoi mulle samaa, inhosi odotus- ja vauva-aikana tuota. Ei koskaan ole puhunut musta noilla lässytysnimillä, vaan sanonut mua tyttärekseen tai sitten etunimellä. Jestas mua hävettäis jos äitini olisi tuollainen lässyttäjä kuten anoppini, joka kutsuu miestäni vieläkin joskus vauvakseen... YÖÖÖÖÖÖK!!!!!!!
Mitä, mikä vika muksussa on?? Käytän sitä ihan neutraalisti lapsistani. Muistan kun setäni kutsui minua ja serkkuani joskus lapsena pennuiksi, se oli hauskaa.
Itse en voi sietää "meidän neitiä" tai pelkkä Neitikin riittää nimen asemasta.
Nappula. Tänään asiakaspalvelija kutsui lapsiani parin minuutin aikana kahdesti nappuloiksi. Vaikka hänellä olisi itsellään nappuloita, vieraita ihmisiä saisi kutsua neutraaleilla nimityksillä.
Ukkeli