Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuhlailua kuluttaa 20€ kuukaudessa Veikkauksen peleihin?

Vierailija
04.06.2018 |

Teen paljon Kenoa ja Lottoa. Mies räyhää aina että kun menee rahaa, menee rahaa. Minulla on siinä se katto, että talletan vain sen 20€ ja pelaan jossakin ajassa, seuraavaa talletusta en kuitenkaan tee ennen seuraavaa palkkapäivää. Joskus jopa unohdan pelaamisen, eli pitkällä aikavälillä kustannus ei ole niin iso. 20€/kk, ei kai se nyt maailmaa kaada?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuon voi ottaa vain harrastuksena, hyväntekeväisyytenä, mahdollisuuksia on vaikka kuinka. Ja jos pelaa, voi jonain päivänä vaikka saada sen dzäkpotin! Ei voi voittaa, jos ei pelaa.

Vierailija
2/8 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuosibudjetissa on 240 euroa ylimääräistä rahaa, niin se ei ole tuhlausta, vaan ihan hauska ajanviete.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää 20€/kk, niin sillä rahalla ei kyllä kovin paljon pelaa veikkauksen pelejä. Joko puolisosi on niuho tai sitten vähättelet rahasummaa.

Itse pelaan muutaman rivin lottoa muutaman kerran vuodessa ja joskus jonku vakioveikkausrivin ja minulla menee suunnilleen tuo 20€ vuodessa.

Vierailija
4/8 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ajatellaan, että vaikka kymmenen vuoden aikana olisi sijoittanut sen 2400€ jotenkin fiksummin, niin summa voisi olla jo isompi tällä hetkellä. Onhan nuo Kenot ja Lotot pääosin ihan hukkaan heitettyä rahaa, mutta jos siihen on varaa, niin asia on kunnossa.

Vierailija
5/8 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan muutaman kerran kuukaudessa Kenon kimppakivan, joka maksaa 4 e. Noin kaksi kuukautta sitten pamahti tilille 100 000 e. Ihan kiva summa, mutta en ole inahtanutkaan asiasta miehelle. Hänen mielestään rahaa pitäisi antaa hänen lapsilleen ja kahdeksalle lapsenlapselle, siis jos hän tietäisi asiasta. Viime viikolla kerroin, että olin voittanut 6 tasolla kimppakivasta 500 e ja että voisimme käväistä rahoilla Tallinnassa täydentämässä lääkevarastoja jne se kyllä kelpasi.

Vierailija
6/8 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan muutaman kerran kuukaudessa Kenon kimppakivan, joka maksaa 4 e. Noin kaksi kuukautta sitten pamahti tilille 100 000 e. Ihan kiva summa, mutta en ole inahtanutkaan asiasta miehelle. Hänen mielestään rahaa pitäisi antaa hänen lapsilleen ja kahdeksalle lapsenlapselle, siis jos hän tietäisi asiasta. Viime viikolla kerroin, että olin voittanut 6 tasolla kimppakivasta 500 e ja että voisimme käväistä rahoilla Tallinnassa täydentämässä lääkevarastoja jne se kyllä kelpasi.

Yksittäisiä tarinoita. Onkohan jossain tilastoa siitä, että kuinka moni kenon pelaaja on oikeasti voittanut ison summan. 

Mutta laskennallisesti veikkauspelit ovat hukkaan heitettyä rahaa. Toki lottovoittajat ovat eri mieltä, mutta niitä on vain kourallinen olemassa. Isoäitini oli innokas lottoaja, ja ikinä ei voittanut mitää isoa summaa. Rahaa kyllä meni vuosien varrella paljon.

Vierailija
7/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mielestäsi tuo 20 € peleihin on parasta mahdollista rahankäyttöä, verrattuna vaikkapa sijoituksiin tai matkusteluun tai johonkin muuhun, niin mikäs siinä. Laskennallisesti et voi odottaa voittavasi juuri mitään, eli kyse on ennemminkin lahjoituksesta Veikkaukselle.

Vierailija
8/8 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee alle 100 euroa vuodessa. Se on niin pieni raha, että matkabudjetissa sillä ei ole merkitystä tai missään muussakaan, mutta mahdollisuus miljonääriyteen on kuitenkin olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi