Vaihdatko joka päivä puhtaat alusaasut ja sukat?
Kommentit (14)
Tietysti vaihdan ja niin opetan lapsillekin.
Rintaliivejä en vaihda joka päivä.
Aina suihkun jälkeen eli 1-2krt pvä. :DD
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä joka päivä tartte vaihtaa.
Mä käyn joka päivä suihkussa (peseydyn) ja en todellakaan laita vanhoja päälle, hyi hlevetti.
Alushousut ja sukat kyllä, rintsikat menee pari päivää.
Vierailija kirjoitti:
Tarviipas ja varsinkin näillä lämpösillä ilmoilla. Tietty jos olet aina himassa, niin eihän sun alapäähöyryjäs ole ketään muu haistamassa kuin sinä. Muita ihmisiä voi silti kunnioittaa sen verran, että ei haise pskalta.
Vaihdan alushousut, kun käyn suihkussa. Mutta en käy välttämättä joka päivä suihkussa, riippuu vähän mitä päivän aikana on tullut tehtyä. Yleensä käyn suihkussa joka toinen pv.
Sukkia en käytä joka pv. ja näin kesällä nekin ovat sellaiset ohuet ihonväriset ja en todellakaan vaihda/pese niitä joka käytön jälkeen.
Teettekö jotain likaisia töitä kun noin usein vaihtotarve?
Mulla ainakin pallit hikoilee, jos en vaihtais joka päivä, olisi kutina kova. Pari kertaa mökillä noin käynyt kun en vaihtanut joka päivä. No more!
Naiset valittaa parin päivän vanhoista boksereista mutta omat tissihien kostuttamat ja värjäämät liivit menee viikko tai kuukausitolkulla.
Olen ilman pikkareita kotona... 😄
Alushousut joka päivä lähes poikkeuksetta. Ehkä löysät bokserit saattais teoriassa mennä kaks päivää. Sukkia en vaihda päivittäin, paitsi jos haisisivat.
Nyt on kesä, käytän sukkia ja alushousuja vain, jos on aivan pakko.