Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo olotila

Pekkako
04.06.2018 |

Olen 20v mies.Ollut semmoisia outoja olotiloja autolla ajaessa,isossa kaupassa kun on käynyt yksin,työpaikalla ja joskus keskustassa kun on kävellyt.Tulee semmoinen epätodellinen olo kuin aivot olisi puoliunessa mutta tiedostan kyllä että olen siinä.Hieman kuin olisi hirveen väsyneenä liikenteessä.Tuntuu ettei ole heräillä tai virkeänä siinä tilanteessa vaikka tiedostaa olevansa.
Mangneetti kuvissa,verikokeissa käyty molemmat oli ok.Sitten kävin uni EEG tutkimuksessa jossa selvisi että minulle tuli lievä epileptiforminen kohtaus.
Välillä tuntuu että nuo olotilat johtuu siitä että minulle tulee jonkin näköinen paniikkikohtaus kun ympärilläni on ihmisiä paljon ja olen yksin.
Nyt on meneillään epilepsia lääkkeen kokeilu et vaikuttaako ne mitenkään tähän olotilaan.4viikkoa nyt mennyt eikä ainakaan vielä ole mitään muutosta tullut.Paitai ytten on nuita olotiloja tullu kun on ollut yksin pihalla tai kun ole ollu huoneessa istumassa missä on ollu porukkaa.
Onkohan kellään mitään aavistuksia mistä tämä mahtais johtua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan perus ahdistuneisuushäiriöltä tai lievältä paniikkihäiriöltä. Ei mitenkään vakavaa eikä tarvi mitään hoitoa. Itselläni oli tuollaista paljon ikävuosina 15-25, sitten meni itsestään ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi