Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan mielenkiintoisen näköinen tyyppi tullut juttelemaan sulle (esim. terassilla) jos oot vilkuillut häntä ja hymyillyt hälle?

Vierailija
03.06.2018 |

Voiko näin käydä oikeassa elämässä? Että toinen huomaa kiinnostuksesi ja tulee juttelemaan sulle? Onko siitä syntynyt mitään pysyvämpää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yhden exäni pokasin noin. Tuli siitä jonkinlainen romanssi.

Vierailija
2/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki yhen illan juttuja saa vaikka kui tuolla menetelmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ihan kaupassa, kirjastossa, huoltoasemalla tai vaikka lounaspaikassa on niin tapahtunut. Eikö tuo nyt ole ihan tavallinen juttu?

Vierailija
4/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei oo mulle noin käynyt

N35

Vierailija
5/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ulk-kik-set aina. Tosin heitä en edes vilkuile kiinnostuneena. Jos katson vahingossa päin niin ovat kimpussa. S*omalaiset eivät uskalla lähestyä ikinä.

Vierailija
6/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole tapana vilkuilla ja hymyillä tyypeille terassilla. Mulla on mukana omat kaverit joiden kanssa juttelen.

Vierailija
7/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole tapana vilkuilla ja hymyillä tyypeille terassilla. Mulla on mukana omat kaverit joiden kanssa juttelen.

Ei oo sit vissiin tarpeeksi mielenkiintoisia tyyppejä tullut vastaan? 🤔

Vierailija
8/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kukaan lähestynyt missään terasseilla tai baareissa, vaikka katselen ympärilleni ja yritän luoda mielikuvaa, että olen avoin keskustelemaankin, esim. yrittämällä katsekontaktia. Tunnen itseni tosi rumaksi.. Edes ne känniääliöt kenelle kelpaa ilmeisesti kuka vaan eivät tule yrittämään (eli ei miehillekään ihan kuka tahansa kelpaa).

Vierailija
9/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ulk-kik-set aina. Tosin heitä en edes vilkuile kiinnostuneena. Jos katson vahingossa päin niin ovat kimpussa. S*omalaiset eivät uskalla lähestyä ikinä.

Naisten kiinnostusta on kyllä vaikea tulkita.

M35

Vierailija
10/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut ja oli erittäin asiallinen mies. Kysyi pelkästään repustani ja meni pois. Menin myöh hänen luokse ja alettiin juttelemaan. Hän lähti kotiinsa sitten, mutta anto numeron ja sanoi että älä laita kännissä viestiä. Siitä tiesin että oikea mies ja nyt ollaan oltu 3 vuotta yhdesssä

Vierailija
11/11 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut ja oli erittäin asiallinen mies. Kysyi pelkästään repustani ja meni pois. Menin myöh hänen luokse ja alettiin juttelemaan. Hän lähti kotiinsa sitten, mutta anto numeron ja sanoi että älä laita kännissä viestiä. Siitä tiesin että oikea mies ja nyt ollaan oltu 3 vuotta yhdesssä

Ai tuli sun luokse ja sanoi että: ” Onpas sulla kivan näköinen reppu. Mistäs olet ostanut sen?” Ja lähti sitten pois. 😲

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän