Mitä sinun miehesi tekee iltaisin?
Kommentit (28)
Käy uimassa läheisessä uimahallissa, pelaillee pleikkarilla tai PC:llä jotain (tai vaihtoehtoisesti pelaamme yhdessä jotain), tapailee jotain kavereita (tai järjestämme yhdessä jotkin illanistujaiset, jos sellaiset on ystävien kanssa sovittu), tekee ruokaa.
Ei ole mitään yksittäistä asiaa, jota tekisi valtaosana illoista ympäri vuoden. Näin kesällä minä tulen töistä vähän ennen kuutta, jonka jälkeen tykkään itse tehdä puutarhahommia ja hän työskentelee verstaassaan tai hoitaa vielä yrityksensä asioita. Puoli kahdeksan -kahdeksan aikoihin siirryn itse sisälle laittamaan päivällistä (koska minä olen meistä se, joka tykkää laittaa ruokaa). Aika usein on nyt grillattu yhdessä ulkona. Useimmiten tullaan kuitenkin syömään sisälle. Katsotaan Kymppiuutiset ja jos jotain kiinnostavaa vielä sen jälkeen tulee. Välissä mies siivoaa astiat ja keittiön.
Talvella vähän eri rytmi ja erilaiset tekemiset, mutta kumpikin tekee alkuillan omia useimmiten omia juttujaan ja yhteinen aika alkaa päivällisen syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, koska mies makaa kirjaimellisesti joka ilta sohvalla ja katsoo telkkaria. Vaikka sieltä ei tule koskaan mitään, ihan mikä ohjelma tahansa kelpaa.
Eikö ole vielä kaljahana auennut? Noo, odottele muutama vuosi. Meillä menee semmoset 20- 25 ravintola-annosta viikossa!
ÄLÄ! En voi mitään, että mua ällöttää tuo ainainen makaaminen sohvalla. Siihen ei edes mahdu ketään muuta, ellei tahdo olla jalkojenpitoalustana. Ihan sama minkälainen ilma ulkona, tosi-tv on mielenkiintoisempaa. Mutta ei se mitään, makoilkoot siellä. Mä en.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, koska mies makaa kirjaimellisesti joka ilta sohvalla ja katsoo telkkaria. Vaikka sieltä ei tule koskaan mitään, ihan mikä ohjelma tahansa kelpaa.
Kertoo paljon miehestä ja suhteestanne.
Mun ex oli istunut tietokoneen ääressä 12-v. alkaen. Se tekee samaa epäilemättä yhä.
Osan aikaa istuu koneella datailemassa, osan aikaa katsotaan yhdessä sarjoja. Joskus tekee myös ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei tee mitään.
Onko se elossa?
Löytyykö siltä pulssia ? Hengittääkö se ? Onko se vielä alkanut maatumaan / haisemaan ?
Soittelee kitaraa ja tekee biisejä, nytkin nauhottamassa. Saan miljoona kertaa pyytää sitä seuraani jos tulee joku leffa xd