Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt viimeisen kerran: onko Robin 100% hetero?

Vierailija
03.06.2018 |

Tästä ei ole koskaan palstalla keskusteltu kunnolla. Onko nyt lopullinen totuus todella se, että kyseinen artisti on 100% hetero? Mitä mietteitä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan 100 % hetero? Ja mitä sillä on väliä?

Minä olen 100 % hetero. Minä en tollaisiin homosteluihin osallistu.

Reijo64

Vierailija
22/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minä haluan tietää, olisiko minulla edes pieni tsäänssi Robiniin!

T. Börje

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinista ja tyttöystävästään on yhteiskuviakin netissä, jos tietää mistä ja mitä hakee. Muitakin kuin Seiskan salakuvia. Mutta tietenkään edes naimisissa olo naisen kanssa ei kerro, että on 100% hetero.

Vierailija
24/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on varmaan kaappihetero. Ei uskalla paljastaa asiaa kun pelkää että suosio saattaa laskea.

Vierailija
25/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin on varmaan kaappihetero. Ei uskalla paljastaa asiaa kun pelkää että suosio saattaa laskea.

Ehä se mikään kaappiheteto ole.

Tiedettävästi seurustelee, ja on seurustellut jo pitempään naisen kanssa. Se onko hän 100% hetero, on hyvin hankala kysymys. Kukaan muu ei voi tietää sitä varmaksi kuin hän itse.

Ja miksi edes tarvitsisi tietää?

Ja omasta mielikuvasta sen verran, et mielestäni Robin vaikuttaa ihan 'tavalliselta' heterolta.

Hän on saanut hyvän kasvatuksen eikä puhu naisista ala-arvoisesti(kuten monet artisti), eikä rehvastele naisasioilla. Ei se silti mielestäni tee hänestä yhtään enempää tai vähempää hetero tai homoa

Vierailija
26/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi?

Tytön kanssa seurustelee, eikä mitään homo fiboja liiku.

Vierailija
27/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalainen mies huolehtii itsestään ja omaan hyvät sosiaaliset taidot niin syy ei voi olla muu kuin homous. Tsiisus herätkää nyt.

Vierailija
28/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robinilla tai hänen kanssaan ainakin 3 vuotta seurusteella tytöllä saattaa olla parempaa tietoa.

Ainahan h..oilla on naisia kavereina - vai meinaatko, että he eivät pysty vastakkaisen sukupuolen edessä edes puhumaan..??

Vierailija
29/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suomalainen mies huolehtii itsestään ja omaan hyvät sosiaaliset taidot niin syy ei voi olla muu kuin homous. Tsiisus herätkää nyt.

Niinpä - vain ihmis-Ken on meikatumpi ja piipatumpi.

Vierailija
30/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robinista on aina pohdittu et onko homo. Mä en kyllä yhtää tiiä mihi se perustuu. Siihenkö et musa alalla on nii paljo homoja?

Mun mielestä Robinista ei kyllä tuu minkäälaisia homoviboja.

-Robinin uraa seurannut alusta asti

Vierailija
31/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kysyin robinilta että oletko homo. Sen verran mitä sain selvää, mun muna oli hänen suussaan, niin uskoisin että on hetero.

Vierailija
32/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokittelisin hänet heteroksi metroseksuaaliksi.

Vierailija
33/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes metroseksuaali, että näyttää ihan siedettävältä. Ihan suht normaali turkulaisen nuoren miehen pukeutumistyyli. Esiintyessään saattaa olla joskus vähän jotain erikoisempaa.

Vierailija
34/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes metroseksuaali, että näyttää ihan siedettävältä. Ihan suht normaali turkulaisen nuoren miehen pukeutumistyyli. Esiintyessään saattaa olla joskus vähän jotain erikoisempaa.

Robin saattaisi sen puolesta mennä tuohon kategoriaan, että on varaa laittaa rahaa puleutumiseen ja joo ihan korujakin joskus käyttää. Mutta kiinnostuksenkohteensa eivät ole kovinkaan erityisen naiselliset. Perus autot, veneet ja moottoripyörät.

Vierailija
35/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua kiinnostaa ehkä se, että mikä sinulla on vialla, kun olet kiinnostunut juuri täysi-ikäistyneen, itsellesi täysin tuntemattoman miehen seksuaalisesta suuntautumisesta.

Hän varmaan kertoo, jos on jotain kerrottavaa minkä katsoo aiheelliseksi. Jos on liian vaikeaa elää ilman tätä tietoa, niin laita vaikka dm instagramissa. En voi antaa takuita että vastaa.

Vierailija
36/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 110% Hetero! Ärsyttää vaan kun nykyään niin paljo homoja ja niitä on kokoajan jokapaikassa, muna ihan kovana koko ajan ennen ku miehet oli Heteroita ennemminki ei ollut tämmöistä ongelmaa ja muna värähteli vain naisille, nykyään ei jaksa värhdellä kaikille naisillekkaan kun niin puutunu noista homoista.

Vierailija
37/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jögi Kalliosta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 110% Hetero! Ärsyttää vaan kun nykyään niin paljo homoja ja niitä on kokoajan jokapaikassa, muna ihan kovana koko ajan ennen ku miehet oli Heteroita ennemminki ei ollut tämmöistä ongelmaa ja muna värähteli vain naisille, nykyään ei jaksa värhdellä kaikille naisillekkaan kun niin puutunu noista homoista.

Kylläpä sitä jaksetaan hassutella. Muussa tapauksessa suosittelen tarkistamaan mitä se homous ja heterous olikaan.

Vierailija
38/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jögi Kalliosta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sitä jaksetaan hassutella. Muussa tapauksessa suosittelen tarkistamaan mitä se homous ja heterous olikaan.

Hassuttele sinä homo keskenäs. Kyllä jokainen tässä iässä jo tietää mikä on homo eli mies jokka ei ole exit only eli ottaa sinne tuhkaluukkuun toisen miehen patukkaa tai tykkää ottaa suikkeliin mieheltä. Oliko sulla joku toinelainen näkemys asiasta? Ehkä kannattaa kysyä vaikka faijalta ens kerralla!

Vierailija
39/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

t. Batman

Vierailija
40/41 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP parka on ymmärtänyt nyt vähän hassusti. Se, että syttyy itse komeasta miehestä ei tee siitä tunteiden aiheuttajasta homoa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi