Nyt viimeisen kerran: onko Robin 100% hetero?
Tästä ei ole koskaan palstalla keskusteltu kunnolla. Onko nyt lopullinen totuus todella se, että kyseinen artisti on 100% hetero? Mitä mietteitä?
Kommentit (41)
Mutta kun minä haluan tietää, olisiko minulla edes pieni tsäänssi Robiniin!
T. Börje
Robinista ja tyttöystävästään on yhteiskuviakin netissä, jos tietää mistä ja mitä hakee. Muitakin kuin Seiskan salakuvia. Mutta tietenkään edes naimisissa olo naisen kanssa ei kerro, että on 100% hetero.
Robin on varmaan kaappihetero. Ei uskalla paljastaa asiaa kun pelkää että suosio saattaa laskea.
Vierailija kirjoitti:
Robin on varmaan kaappihetero. Ei uskalla paljastaa asiaa kun pelkää että suosio saattaa laskea.
Ehä se mikään kaappiheteto ole.
Tiedettävästi seurustelee, ja on seurustellut jo pitempään naisen kanssa. Se onko hän 100% hetero, on hyvin hankala kysymys. Kukaan muu ei voi tietää sitä varmaksi kuin hän itse.
Ja miksi edes tarvitsisi tietää?
Ja omasta mielikuvasta sen verran, et mielestäni Robin vaikuttaa ihan 'tavalliselta' heterolta.
Hän on saanut hyvän kasvatuksen eikä puhu naisista ala-arvoisesti(kuten monet artisti), eikä rehvastele naisasioilla. Ei se silti mielestäni tee hänestä yhtään enempää tai vähempää hetero tai homoa
Miksei olisi?
Tytön kanssa seurustelee, eikä mitään homo fiboja liiku.
Jos suomalainen mies huolehtii itsestään ja omaan hyvät sosiaaliset taidot niin syy ei voi olla muu kuin homous. Tsiisus herätkää nyt.
Vierailija kirjoitti:
Robinilla tai hänen kanssaan ainakin 3 vuotta seurusteella tytöllä saattaa olla parempaa tietoa.
Ainahan h..oilla on naisia kavereina - vai meinaatko, että he eivät pysty vastakkaisen sukupuolen edessä edes puhumaan..??
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalainen mies huolehtii itsestään ja omaan hyvät sosiaaliset taidot niin syy ei voi olla muu kuin homous. Tsiisus herätkää nyt.
Niinpä - vain ihmis-Ken on meikatumpi ja piipatumpi.
Robinista on aina pohdittu et onko homo. Mä en kyllä yhtää tiiä mihi se perustuu. Siihenkö et musa alalla on nii paljo homoja?
Mun mielestä Robinista ei kyllä tuu minkäälaisia homoviboja.
-Robinin uraa seurannut alusta asti
Kerran kysyin robinilta että oletko homo. Sen verran mitä sain selvää, mun muna oli hänen suussaan, niin uskoisin että on hetero.
Luokittelisin hänet heteroksi metroseksuaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes metroseksuaali, että näyttää ihan siedettävältä. Ihan suht normaali turkulaisen nuoren miehen pukeutumistyyli. Esiintyessään saattaa olla joskus vähän jotain erikoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes metroseksuaali, että näyttää ihan siedettävältä. Ihan suht normaali turkulaisen nuoren miehen pukeutumistyyli. Esiintyessään saattaa olla joskus vähän jotain erikoisempaa.
Robin saattaisi sen puolesta mennä tuohon kategoriaan, että on varaa laittaa rahaa puleutumiseen ja joo ihan korujakin joskus käyttää. Mutta kiinnostuksenkohteensa eivät ole kovinkaan erityisen naiselliset. Perus autot, veneet ja moottoripyörät.
Enemmän minua kiinnostaa ehkä se, että mikä sinulla on vialla, kun olet kiinnostunut juuri täysi-ikäistyneen, itsellesi täysin tuntemattoman miehen seksuaalisesta suuntautumisesta.
Hän varmaan kertoo, jos on jotain kerrottavaa minkä katsoo aiheelliseksi. Jos on liian vaikeaa elää ilman tätä tietoa, niin laita vaikka dm instagramissa. En voi antaa takuita että vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan 100 % hetero? Ja mitä sillä on väliä?
Minä olen 110% Hetero! Ärsyttää vaan kun nykyään niin paljo homoja ja niitä on kokoajan jokapaikassa, muna ihan kovana koko ajan ennen ku miehet oli Heteroita ennemminki ei ollut tämmöistä ongelmaa ja muna värähteli vain naisille, nykyään ei jaksa värhdellä kaikille naisillekkaan kun niin puutunu noista homoista.
Jögi Kalliosta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 110% Hetero! Ärsyttää vaan kun nykyään niin paljo homoja ja niitä on kokoajan jokapaikassa, muna ihan kovana koko ajan ennen ku miehet oli Heteroita ennemminki ei ollut tämmöistä ongelmaa ja muna värähteli vain naisille, nykyään ei jaksa värhdellä kaikille naisillekkaan kun niin puutunu noista homoista.
Kylläpä sitä jaksetaan hassutella. Muussa tapauksessa suosittelen tarkistamaan mitä se homous ja heterous olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Jögi Kalliosta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sitä jaksetaan hassutella. Muussa tapauksessa suosittelen tarkistamaan mitä se homous ja heterous olikaan.
Hassuttele sinä homo keskenäs. Kyllä jokainen tässä iässä jo tietää mikä on homo eli mies jokka ei ole exit only eli ottaa sinne tuhkaluukkuun toisen miehen patukkaa tai tykkää ottaa suikkeliin mieheltä. Oliko sulla joku toinelainen näkemys asiasta? Ehkä kannattaa kysyä vaikka faijalta ens kerralla!
AP parka on ymmärtänyt nyt vähän hassusti. Se, että syttyy itse komeasta miehestä ei tee siitä tunteiden aiheuttajasta homoa :D
Minä olen 100 % hetero. Minä en tollaisiin homosteluihin osallistu.
Reijo64