Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuijotat rollaattoria käyttävää nuorta naista?

Vierailija
03.06.2018 |

En ole osaani ja vammojani valinnut. Ilman rollattoria en voisi elää itsenäistä elämää ja joudun käyttämään rollaattoria kotonakin.

Pukeudun kuten ikäiseni, rennosti mutta aina siististi. En ole juoppo tai narkki eli en ole joutunut onnettomuuteen omien valintojeni vuoksi. Minulla ei ole kovien kroonisten kipujen vuoksi voimia meikata tai tehdä kampauksia mutta perushygieniasta en tingi ikinä. Käytän hajustamattomia tuotteita sekä kohtrliaisuussyistä että myös koska olen alkanut pitää hajustamattomuutta puhtauden symbolina. Minulla ei ole tarvetta peitellä ominaistuoksuani hajupilveen.

Ehkä nykyään meikkaamattomuutta pidetään jonkinlaisena reppanan merkkinä?

Sen lisäksi minua hämmästyttää monissa paikoissa asiakaspalvelijoiden asenne koska moni olettaa myös älykkyyteninolevan yhtä heikoissa kantimissa kuin liikuntakykyni tai voimieni. Eräässä ketjuliikkeessä minulta yritettiin härskisti saada tuplahinta ostamastani tuotteesta ja myyjä loukkaantui silminnähtävästi kun totesin hänelle, että tuotteen hinta näkyy tuotteessa olevasta hintalapusta. Hän hyväksyi sen happamana eikä vastannut mitään kun maksoin normaalien kohteliaisuusfraasien kera (ole hyvä, kiitos) ja toivotin automaattisesti hyvää päivänjatkoa lähtiessäni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä