Mies roikkuu ja sitten jättää
Mikä mies on sellainen joka itse kovin tahtoo surustella ja viettää aikaa pajon yhdessä ja odottamatta ilmoittaa että ei tahdokaan seurustella? Juuri tätä ennen vielä sanonut, että tuntuu että tämä suhde kestää kauan.
Kommentit (8)
Löysi paremman. Jos haluaa sinut takaisin niin se uusi ei ollutkaan niin hohdokas.
Vierailija kirjoitti:
Löysi paremman. Jos haluaa sinut takaisin niin se uusi ei ollutkaan niin hohdokas.
Ei löytänyt, mutta tuli iskemään toista 2 pvn päästä nenäni eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin hirveet sepustukset et haluaa olla vapaa. En ole ottanut yhteyttä. Sitten tulee nenän eteen iskemään toista kuin kiusallaan? Mietin vaan että mikä motivaatio ja ajatuksena?
Tätä ennen oli avautunut kuinka yksinäinen on ollut, ei ystäviä, tai ne joita on, niin käyttivät häntä hyväksi. Nyt tulee minun ystäväporukkaan ja alkaa siitä sitten yrittämään yhden kaverini exää siinä nenän edessäni. On meitä pari vuotta vanhempi. Samalla koittaa tehdä vaikutusta kaveriporukkamme miehiin. Ei tod. haluisi tyyppiä katsella siinä.
Mietin että jos pönkittää huonoa itsetuntoa ja pelkää itse jätetyksi tuloa tms. Nämä asiat voi ymmärtää, mutta jos kaikki ollut ok ja erottu, niin miksi tulla siihen nenän eteen loukkaamasn ja härnäämään? Sen kun tietäisi mitä siitä nyt sitten saa? Vai odottiko että itkisin ja anelisin häntä takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin hirveet sepustukset et haluaa olla vapaa. En ole ottanut yhteyttä. Sitten tulee nenän eteen iskemään toista kuin kiusallaan? Mietin vaan että mikä motivaatio ja ajatuksena?
Sama kun tuota tekevillä naisilla.
Itsensäpä nolas. Ehkä nyt selvisi miksi kavereita ja ystäviä ei ole. Tuolla käytöksellä saa vain ne siipeilijät ympärilleen.
Entinen mies, ainakin minulle. En sietäisi pompottelua hetkeäkään.