Pahaa tekee nähdä hienoissa liikkeissä ihmisiä, jotka ovat tyhjiä kuoria
Luulevat, että voivat ostaa elämän itselleen. Kuinka köyhiä he oikeasti ovatkaan. Häpeän heidän vuokseen.
Kommentit (33)
Niinpä. Ei mitään tietoa elämän realiteeteista. Ei siitä, että lapsi voi olla sairas tai kehitysvammainen. Ei köyhyydestä. Ei mistään. Täysin ylimielinen suhtautuminen kaikkeen. Näitä "kutsukaa johtaja paikalle, ettekö tiedä, kuka minä olen" -tyyppejä.
Ap, toi kaikki on sun omaa kuvitelmaa jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Mut jos noin uskominen vähentää sun kateuttas niin jatka vaan.
Varmaan omassa asenteessa isompi ongelma, jos kuvittelee näkevänsä tämän ulkonäöstä.
Mitä ihminen tekee kalliilla laukulla muuta kuin haluaa röystäillä? Jos luulevat minun arvostukseni saavan kalliilla laukulla, ovat väärässä. Hyvin väärässä.
AP
Ap on siis vaan ihan jumalattoman kade siitä että jollakulla on varaa ostaa jotain mihin ap:lla ei ole varaa.Ihan täyttä elämää ne varakkaammatkin elävät, satsaavat vaan laatuun enemmän kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihminen tekee kalliilla laukulla muuta kuin haluaa röystäillä? Jos luulevat minun arvostukseni saavan kalliilla laukulla, ovat väärässä. Hyvin väärässä.
AP
Mitä tekisimme köyhien arvostuksella?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan omassa asenteessa isompi ongelma, jos kuvittelee näkevänsä tämän ulkonäöstä.
Asun Eirassa, joten kävelen usein kalliiden liikkeiden ohitse matkalla rautatieasemalle. Näen nämä ihmiset liikkeissä. Näen, että he ovat tyhjiä kuoria, joille elämä rakentuu ostoksille. Oikeasti he ovat köyhiä. Mutta itse eivät kuplassaan sitä tajua.
AP
Ratkeaisiko ongelma sillä, että lakkaisit käymässä hienoissa liikkeissä? Sitten sinun ei tarvitsisi nähdä niitä tyhjiä kuoria.
Vierailija kirjoitti:
AP
Sun ympyrät ovat niin pienet että et ymmärrä toisten pitävän niitä laukkuja myös pitkän tähtäimen sijoituksena. Se mitä sinä siitä ajattelet on niille ihan yks ja sama. Eivät ne kaipaa sulta mitään, kaikkein vähiten arvostusta. Sä tässä kaipaat arvostusta ja kuvittelet että se hankitaan laukulla koska sulla ei ole laukkua. Pieleen meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Eirassa, joten kävelen usein kalliiden liikkeiden ohitse matkalla rautatieasemalle. Näen nämä ihmiset liikkeissä. Näen, että he ovat tyhjiä kuoria, joille elämä rakentuu ostoksille. Oikeasti he ovat köyhiä. Mutta itse eivät kuplassaan sitä tajua.
AP
Mietipä muuten niiden liikkeiden myyjien tyhjyyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tuollaiset Eirassa asuvat, muita kyttäävät ihmiset, ovat kuin tyhjiä kuoria, joilla ei ole omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Et sä näe, sä vaan kuvittelet koska sulla on tarve kuvitella niin. Sä et ymmärrä etteivät kaikki varakkaat ostele laukkuja koko ajan. Oikeasti sulla ei ole hajuakaan mistään, sä vaan koitat nostaa omaa mielialaasi kuvittelemalla asioita jotka eivät pidä paikkaansa. Sä tässä köyhä olet-ja katkera.
Ps.Eira on aika plaah verrattuna vaikka Pariisin muotikortteleihin.
Vierailija kirjoitti:
AP
Todella ylimielistä luulla että he yrittävät saada juuri sinun arvostuksesi. Eivät he edes näe sinua.
Syvässä on sosialismi tässä kansassa! Mitkään realiteetit eivät saa ihmisiä irtautumaan sukupolvisesta kaunastaan ja herravihastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Laatutyö yleensä kestää ja et vieläkään näe katsomalla yhtään mitään. Kannattaa muuttaa Vuosaareen, jos Eira ympäristönä ahdistaa noin paljon.
No kyllä muakin ihmetyttää miksi jotkut ostavat jotain superkalliita laukkuja "näyttelyesineiksi". En kuitenkaan oleta, että nämä ihmiset olisivat tyhjiä kuoria, onnettomia tms. En vain tiedä miksi he tykkäävät näyttää sen muillekin, että voivat ostaa kallista. Minä taas pienituloisenakin tykkään esittää "köyhempää" kuin olenkaan. Toisaalta ympärilläni olevat ihmiset ovat köyhiä. Ehkä jos olisin rikkaiden ympärillä, niin haluaisin osoittaa kuuluvani joukkoon vakuuttelemalla, että kyllä mullakin on varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Kerro jos mistä nuo supervoimat olet saanut? Käytätkö niitä hyvään vai pahaan? Tällä hetkelle sinusta tulee vähän Thanos vibat.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä muakin ihmetyttää miksi jotkut ostavat jotain superkalliita laukkuja "näyttelyesineiksi". En kuitenkaan oleta, että nämä ihmiset olisivat tyhjiä kuoria, onnettomia tms. En vain tiedä miksi he tykkäävät näyttää sen muillekin, että voivat ostaa kallista. Minä taas pienituloisenakin tykkään esittää "köyhempää" kuin olenkaan. Toisaalta ympärilläni olevat ihmiset ovat köyhiä. Ehkä jos olisin rikkaiden ympärillä, niin haluaisin osoittaa kuuluvani joukkoon vakuuttelemalla, että kyllä mullakin on varaa?
Minäkin tiedän näitä. Lähihoitaja-yh joka kuvittelee ”sijoittavansa” laukkuihin. Perseaukinen, ei tule koskaan perimään mitään.
Aivan naurettavaa ostaa joku kallis laukku ja sitten kantaa sitä julkisella paikalla luullen, että ihmiset kadehtivat. En kadehdi. Säälin. Ja sotken salaa jotain tahnaa laukkuun ohi kulkiessani. Lol!
Röntgenkatse olisi kyllä kiva. Mistä sen sait?