Ohuen ohut vai normi leikkele
Kumman leikkeleen valitset, ohuen vai normaalin? Itse tykkään enemmän ohuesta leikkeleestä.
Kommentit (28)
Ohuen ohut on sikäli hyvää että sitä voi laittaa enemmän.
Aina ohutta. Juustoa en osta siivutettuna ollenkaan, koska ne viipaleet on aina liian paksuja.
Jos ohuen ohutta laittaa niin sittenhän se on sama jättää kokonaan pois. Vai onko se sellaista lihasta vierottautumista niinkuin jotkut nikotiinilaastarit tupakoijilla.
Jos syön tapaksen tyyliin niin paksumpaa, leivän päälle ohuempaa että mahtuu paremmin muutakin päälle.
Itsestä tuntuu, että ohuempi on jotenkin maukkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsestä tuntuu, että ohuempi on jotenkin maukkaampaa.
Paksumpi puristaa paremmin juuri oikeista paikoista.
Ohuen ohutta. Ja leivän päälle kaksi sellaista leikkelettä vierekkäin kaksinkerroin taitettuna. Varmaan loppujen lopuksi tulee yhtä paksu kerros leikkelettä kuin laittaisi yhden paksumman siivun, mutta nuo ohuet on mun mielestä maukkaampia.
Ohut, koska niissä paksummissa on jotain rustokönttejä aina 😵
Vierailija kirjoitti:
Ohut, koska niissä paksummissa on jotain rustokönttejä aina 😵
Totta!
Vain metwursti ohuenohuena. Juuston höylän itse, saa parempia laatuja ja ei kuivu.
Valitsen sen joka on kaverin jääkaapissa. En osta leikkeleitä itse. Normi varmaan miellyttää enemmän, mutta silti leikkeleet maistuvat minusta lähinnä suolavedeltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin asia sarjaa suomikulinarismi. Ostetaan jotain läpinäkyvää jauhokinkkua.
Silloin kun Suomi oli köyhä, oli ymmärrettävää, että makkaraa jatkettiin jauholla, suklaata maidolla, ruisleipää vehnällä, juusto ja jäätelö tehtiin halvasti ja kahvi paahdettiin niukasti. Kaikki nämä pula-ajan tavat ovat unohtuneet päälle suomalaisessa ruokakulttuurissa.
Suomalaiset eivät taida ymmärtää, miten outoa ja jälkeenjäänyttä tällainen laimennettujen tuotteiden suosio perusruokana on. Että joukolla kehutaan, kuinka ihanaa on kun makkara on tasaista teollista mössöä, jossa ei ole lihaisaa tiukkuutta. Ja kuinka tärkeää on, että makkara on halpaa.
Täyttä asiaa!
Normaali tietenkin, mitä helvetin iloa siitä on että tunkee ilmaa suuhunsa?
En ymmärrä otsikkoa. Normi? Siis joku sääntelyperiaate vai?
Poro, hevonen tms. leike, jossa paljon makua riittää ohut.
Muuta normaalista vähän paksumpi ;)
-Sinkkiş
Riippuu siis mistä roikkuu
Saunapalvi palana, josta huippu terävällä veitsellä vetelen itse suikaleita.
Jotain saunapalvia saa laittaa 2 päällekkäin, että makua riittää.
-Sinkkiş
Tämäkin asia sarjaa suomikulinarismi. Ostetaan jotain läpinäkyvää jauhokinkkua.
Silloin kun Suomi oli köyhä, oli ymmärrettävää, että makkaraa jatkettiin jauholla, suklaata maidolla, ruisleipää vehnällä, juusto ja jäätelö tehtiin halvasti ja kahvi paahdettiin niukasti. Kaikki nämä pula-ajan tavat ovat unohtuneet päälle suomalaisessa ruokakulttuurissa.
Suomalaiset eivät taida ymmärtää, miten outoa ja jälkeenjäänyttä tällainen laimennettujen tuotteiden suosio perusruokana on. Että joukolla kehutaan, kuinka ihanaa on kun makkara on tasaista teollista mössöä, jossa ei ole lihaisaa tiukkuutta. Ja kuinka tärkeää on, että makkara on halpaa.