Vain elämää 3-kaudella muistan kun Loiri kuolasi avoimesti Jenni Vartiaisen peppua...yök.
Jenni esitti hienon freesin groove-version Koivuniemen biisistä Luotan sydämen ääneen. Koreografiakin oli kohdallaan ja Jennillä yllään lyhyt vartalonmyötäinen villakangasmekko, ihan siisti ja säädyllinen. Loiri kuitenkin selosti esityksen jälkeen moneen kertaan miten katseli kun Jennin peppu pyöri ja pyöri ja...Vanha gubbanen ukko - jos olisi tänä vuonna niin voisi olla me-too.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Jenni esitti hienon freesin groove-version Koivuniemen biisistä Luotan sydämen ääneen. Koreografiakin oli kohdallaan ja Jennillä yllään lyhyt vartalonmyötäinen villakangasmekko, ihan siisti ja säädyllinen. Loiri kuitenkin selosti esityksen jälkeen moneen kertaan miten katseli kun Jennin peppu pyöri ja pyöri ja...Vanha gubbanen ukko - jos olisi tänä vuonna niin voisi olla me-too.
Muistan kyllä tuon Loirin kommentin mutta ei Jenni siitä silloin näyttänyt suuttuvan mitenkään. Huumoria you know...
Vierailija kirjoitti:
Jenniä taas dissataan turhan takia. Tuo asu vastaa lähinnä burkhaa eikä oikeuta Loiria puhumaan likaisia vaikka niin tapahtuikin.
Loirin iljettävät kommentit ovat olleet jo pitkään ala-arvoisia, mutta ne täytyy häneltä hyväksyä koska on niiiin suuri taiteilija...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pyörittää tiukalla minihameella verhoiltua persettään heteromiehen edessä, niin onko sitten ihme jos mies kiihottuu ja puhuu sen mukaisesti? Eikö aloittaja ymmärrä ihmisen perusbiologiaa?
En minä näe tuossa Jennin mekossa mitään sellaista mitä heteromiehet voisi kuolata. Pitkät sukkikset ja melkein polviin asti mekko josta ei mistään lävestä näy yhtään paljastya pintaa. Loirin omaa mielikuvitusta...
En myöskään ymmärrä mitä seksikästä tuossa asussa muka kukaan voi nähdä?
Niinpä, muodoton säkki.
Mullakin otti eteen ja olen nainen. Ei mekon takia, vaan sellaisen lämpimän eroottisen latatuksen, joka tuossa naisessa on. Tuo mekkohan ei paljasta edes vyötärön ja lanteiden muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin otti eteen ja olen nainen. Ei mekon takia, vaan sellaisen lämpimän eroottisen latatuksen, joka tuossa naisessa on. Tuo mekkohan ei paljasta edes vyötärön ja lanteiden muotoa.
Jennipä on vaikka tuollaiseen säkkiin pukeutuneena eroottisempi kuin Janna tai Abreu tissit ja perse paljaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennipä on vaikka tuollaiseen säkkiin pukeutuneena eroottisempi kuin Janna tai Abreu tissit ja perse paljaina.
Niin, naisten mielestä muttei miesten.
Tässä hyvä esimerkki, miten toisia kuolataan vaikka jätesäkki tai villamekko päällä. Sitä on vaikea ymmärtää niiden joita vilkaistaan vain harvoin enkä tarkoita tätä pahalla. "En myöskään ymmärrä mitä seksikästä tuossa asussa muka kukaan voi nähdä?" Tuokin kommentti kertoo paljon, juu ei ymmärrä mutta ei voi pysyä hiljaakaan kun niin ketuttaa, miten silti kuolataan. Eikä tietenkään voi myöntää kateutta, vaan "no siis ei tuo ole mun mielestä" läläpäläpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lebakot tykkää miehet ei.
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki, miten toisia kuolataan vaikka jätesäkki tai villamekko päällä. Sitä on vaikea ymmärtää niiden joita vilkaistaan vain harvoin enkä tarkoita tätä pahalla. "En myöskään ymmärrä mitä seksikästä tuossa asussa muka kukaan voi nähdä?" Tuokin kommentti kertoo paljon, juu ei ymmärrä mutta ei voi pysyä hiljaakaan kun niin ketuttaa, miten silti kuolataan. Eikä tietenkään voi myöntää kateutta, vaan "no siis ei tuo ole mun mielestä" läläpäläpä.
No rauhoitu vähän. Ei Jenniä kukaan kuolaa eikä villakangassäkki ole seksikäs asu. Loirin kommentit oli käsikirjoitettuja. Enkä sitä paitsi ymmärrä puolta sanaa siitä mitä sinä kirjoitit? Älä ota enempää.
Vierailija kirjoitti:
Jäin jumiin tuohon lauseeseen enkä sitä ymmärrä. Anteeksi, mutta ihan kaikki kiihottumista tai seksiä kuvaavat termit eivät sovi molempiin sukupuoliin. Saa alapeukuttaa jos huvittaa.
Piirtelihän se niillä paksuilla sormilla p*llun kuvankin ilmaan "laulaessaan" Rusketusraitoja. Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat ovat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rauhoitu vähän. Ei Jenniä kukaan kuolaa eikä villakangassäkki ole seksikäs asu. Loirin kommentit oli käsikirjoitettuja. Enkä sitä paitsi ymmärrä puolta sanaa siitä mitä sinä kirjoitit? Älä ota enempää.
Et ymmärräkään siksi kun olet mitäänsanomaton lässykkä, joka ei edes normaalitekstiä ymmärrä.
Mun mielestä Vartiaisen peppu on ihan ok.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Ei iske kyllä Jenni lainkaan
Sitähän täällä on sanottu jo moneen kertaan. Sinulle ja muille suomimiehille pitää olla jätti-silikonipalleroinen ankkahuulinen lyhyenläntä bimbo joka riisuutuu julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Vartiaisen peppu on ihan ok.
Olen läheltä nähnyt tämän hanurin ja kyllä tykkään.
Tuokin Loirin ongelma johtuu diabeteksesta. Vie kyvyt ja tunnon sieltä ja täältä. Bytheway, hyvä tuo Jennin versio, en muistanutkaan miten hyviä esityksiä hänellä oli 2014 vaikkei muuten avautunutkaan tunnetuista syistä.