Joku humaltunut naisporukka kysyi äsken multa junassa, että kenellä heistä on parhaat tissit
Vaunussa ei ollut muita kuin me, ja he sanoivat, että "No kai sä nyt näitä puristeletkin?" He olivat minua muutaman vuoden vanhempia, olen 17-vuotias. Olipahan outo ja ehkä vähän ahdistavakin kokemus.
Kommentit (42)
Tommosta ei tarvitse kenenkään joutua sietämään. Seks. ahdistelua.
Olisit sanonut, että keskimmäisellä ja puristanut laitimmaisten lollottimia.
T: Sinkku-Mies
No kai kokeilit ennen arvion antamista?
Kamalaa. Toivottavasti oma teinipoikani ei joudu koskaan tuollaiseen ahdistavaan tilanteeseen. Ei tietenkään sinunkaan olisi pitänyt joutua. Mutta mikset vain vaihtanut vaunua?
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Toivottavasti oma teinipoikani ei joudu koskaan tuollaiseen ahdistavaan tilanteeseen. Ei tietenkään sinunkaan olisi pitänyt joutua. Mutta mikset vain vaihtanut vaunua?
Vaikea kävellä kun kukko on jonkun huulessa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jähmetyin siinä hetkessä, koska oli aika ahdistunut olo. En ole muutenkaan kovin itsevarma tai hyvä sosiaalisissa tilanteissa. Yritin vain istua paikoillani ja selata nettiä kännykällä, kunnes juna saapuu Leppävaaraan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jähmetyin siinä hetkessä, koska oli aika ahdistunut olo. En ole muutenkaan kovin itsevarma tai hyvä sosiaalisissa tilanteissa. Yritin vain istua paikoillani ja selata nettiä kännykällä, kunnes juna saapuu Leppävaaraan.
Ap
Mäntti! Oisit päässy panee.
Olen itse aika takaisin nakkaavaa sorttia, eli tilanteen mukaan. Jos huumorilla ja hyvällä huvilla olisin vastannut että riippuu mistä roikkuu. Jos taas olis vähän nolompaa ja haluaisin vaan jättää väliin olisin tokaissut että olen enemmän persemiehiä.
Jos taas tilanne törkeä, olisin mulkaissut ja todennut että parempiakin on näkynyt ja noista ei yksikään yllä kategoriaan hyvä.
"emmä nii tisseistä välitä mut peput voisin arvostella".
t: peppumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Okei, no olihan se tietysti yllättävä ja hämmentävä tilanne, joten ei kai ihme, että jähmetyit. Yhtäkaikki, ne naiset tekivät väärin. Toivottavasti pystyt käsittelemään asian ja ehkä joskus myöhemlin muistelemaan sitä huumorilla. Mieti myös vastaisuuden varalle, miten aiot toimia, jos joskus toiste tapahtuu jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Okei, no olihan se tietysti yllättävä ja hämmentävä tilanne, joten ei kai ihme, että jähmetyit. Yhtäkaikki, ne naiset tekivät väärin. Toivottavasti pystyt käsittelemään asian ja ehkä joskus myöhemlin muistelemaan sitä huumorilla. Mieti myös vastaisuuden varalle, miten aiot toimia, jos joskus toiste tapahtuu jotain vastaavaa.
Niin, skarppaa nyt jumalauta. Jos virsikirja on levällään, niin silloin veisataan.
Taidat olla homo. Itse olisin tyydyttänyt kaikki naiset samaan aikaan.
ja vielä alaikäistä ahdistelevat. yök!
Vierailija kirjoitti:
Tämä, tai joku toistaitoinen assburgeri.
Olisin todennut että ennen lopullisen tuomion antamista, on kokeiltava myös perse.
Siitä sitten aina maaliin asti. Miten tuon voi kokea ahdistavana?
t. Mies
Täällä jotkut kommentoijat ikävästi asettavat nuorukaiselle paineita, miten miehen muka pitäisi olla aina valmiina puristelemaan kenen tahansa lolloja ja panemaan kaikkea mikä liikkuu. Ärsyttää tuo ahdas miehen muotti. Nuorella miehelläkin on oikeus olla rauhassa ja päättää ihan itse, ketä koskettelee. Kenenkään ei tarvi sietää ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Lauantai-iltana ei Vauva-palstalla ole yhtään ainutta naistentyydyttäjämiestä. Ne miehet on kuule ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut kommentoijat ikävästi asettavat nuorukaiselle paineita, miten miehen muka pitäisi olla aina valmiina puristelemaan kenen tahansa lolloja ja panemaan kaikkea mikä liikkuu. Ärsyttää tuo ahdas miehen muotti. Nuorella miehelläkin on oikeus olla rauhassa ja päättää ihan itse, ketä koskettelee. Kenenkään ei tarvi sietää ahdistelua.
Näin voi kirjoittaa vain ihminen joka ei ole koskaan ollut teinipoika.
Mutta mitä väliä, sillä eihän tässä ketjussa ole mikään muukaan totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin voi kirjoittaa vain ihminen joka ei ole koskaan ollut teinipoika.
Mutta mitä väliä, sillä eihän tässä ketjussa ole mikään muukaan totta?
Koska kaikki teinipojathan ovat kuin yhdestä muotista. Kylläpä tällä palstalla on paljon näitä herneaivoisia miehiä. Millainenkohan hörhö siellä noita tyhmyyksiä oikein kirjoittelee?
Hyi. Naisetkin osaavat olla yhtä ällöttäviä kuin pervot penat.