Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia teillä on ollut parisuhteen alut? Onko tämä normaalia?

Vierailija
02.06.2018 |

Ollaan tunnettu vasta kaksi viikkoa ja viestitellään jatkuvasti, siis tulee ehkä puolen tunnin tauko max. Nähdään joka päivä. Ja tuntuu että olisin tuntenut tuon ihmisen aina. Välit on jo tosi tuttavalliset. Voiko päättyä hyvin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tunnettu vasta kaksi viikkoa ja viestitellään jatkuvasti, siis tulee ehkä puolen tunnin tauko max. Nähdään joka päivä. Ja tuntuu että olisin tuntenut tuon ihmisen aina. Välit on jo tosi tuttavalliset. Voiko päättyä hyvin?

Mun mielestä paras mahdollinen alku, mikäli tuo tulee luonnostaan eikä kumpaakaan ahdista.

Vierailija
2/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin alkoi mullakin. Sitten mies yhtäkkiä ghostasi ja ihastui toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Minulla oli myöa nykyisen kanssa tunne, että on tunnettu aina, ei vaivaannuttavaa treffailua, siirryttiin heti alussa kotona telkkarin edessä sylikkäin löhöilyyn.

Joskus käy mieletön tuuri, ja toisen kanssa on heti helppo ja luonteva olla hyvinkin tiiviisti.

Vierailija
4/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö tuo ole jotain läheisriippuvuutta?

Vierailija
5/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö ei mulla vaan tollasta oo koskaan. Miehet olleet yleensä tosi innottomia keskustelemaan.

Vierailija
6/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös miehen kanssa heti tuollaista. Yhteisymmärrys on säilynyt nyt jo vuosia. Alan olla sitä mieltä että noin alkavat hyvät, pitkään kestävät suhteet.

Vierailija
7/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on käynyt noin. Kannattaa olla varuillaan, koska ei todennäköisesti pääty hyvin tai toivottavasti ei käy kuten minulle ja jälkiä korjaillaan edelleen. Me jatkettiin viestittelyä, sit yhtäkkiä tavattiin ja pian asiat meni siihen pisteeseen et me ollaan naimisissa, ostettiin kämppä ja ollaan pienen lapsen vanhempia. Varaudu siis pahimpaan ja ota iisisti, koska näissä tarinoissa ei voi yleensä käydä hyvin. Jos nyt lakkaat vastaamasta, ghostaat sen tai alat säätää kolmen muun kanssa, niin voi olla että säästyt sitoutumiselta. Jos haluat varmistaa flaksittomuuden, älä peseydy ja puhu ufoista. 

Vierailija
8/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa normaalia suhdetta? Ei tuosta voi päätellä yhtään mitään.

Vierailija
9/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen kanssa on heti rento ja turvallinen olo niin voisiko olla että toisilleen sopivat sattuivat kohtaamaan? Toivotan ap:lle kaikkea hyvää, kuulostaa mahtavalta!

Vierailija
10/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiska jatkaa.. 

Sitä paitsi toi yhteisymmärrys on kammottavaa, kun se on alkanut niin varhain. Mies tietää aina salaisimmatkin asiani melkein puolesta sanasta ja hän arvaa aina kaiken etukäteen. En voi siis enää koskaan syödä salaa suklaata tai juoda viiniä, kiinni jään heti. 

Leikki leikkinä, mutta ihanasti kuullostaisi alkaneen jollei toi viestittelyn tahti hämmennä ja kaikki soljuu omalla painollaan. Jollei yhteisymmärrystä synny heti tai tuntuu että se on hankalaa, se yleensä on sitä, joten sen löytyminen heti alkumetreillä on aivan uskomaton tuuri ja harvinainen sellainen. Sitä kannattaa lämmittää eikä kylmentää pelaamisella. Oma mieheni taas tuntuu aidosti tietävän milloin olen kipeä ja yritän salata sen ja hän muutenkin aavistelee tunneliikkeitäni, mutta aina silloin kun siihen on oikeasti tarvetta. Olemme olleet nyt kolme vuotta yhdessä, ja tuntuu että olen tuntenut hänet aina. Sen sijaan mies, jonka kanssa olin seitsemän vuotta, ei tuntenut minua ollenkaan ja hän piti minua vain naiviina pikkulikkana koko sen ajan kun olimme yhdessä vaikka olin kaikkea muuta. Sen takia en sanoisi että tuntemisen määrää aika vaan sen määrää kylläkin täysin muut asiat. Homma joko toimii tai ei toimi, ei sitä saa toimimaan kuluttamalla aikaa yhdessä vaan tekemällä. eli jos nyt tuntuu ihanalta, helpolta ja sujuvalta, niin anna mennä. Jos ongelmia tulee, niitä tulee, kaikki ei aina riipu hetkestä eikä kannata elää elämäänsä koko ajan kuvitteelliset ongelmat nurkan takana. Totta kai viisas voi olla, mutta ei kannata elää tuhlaten aikaa pelkäämiseen. Luota itseesi ja onnea teille, tule päivittämään vaikka samaan ketjuun miten teillä menee vaikka muutaman viikon päästä? :) 

Vierailija
11/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se aina alkaa. Kohta mies alkaa katsella asuntoilmoituksia yhteisestä asunnosta.

Sitten mies alkaa esittää vaatimuksia.

Sitten mies alkaa kiukuttelemaan.

Sitten mies menee takaisin tinderiin.

Sitten mies sanoo että tää suhde ei toimi /ei tunnu hyvältä.

Sitten nainen ottaa seuraavan.

Kahden vuoden päästä mies on edelleen tinderissä.

Oma kokemus noin 8 kertaa, kaikki miehet jaossa edelleen.

Vierailija
12/12 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se aina alkaa. Kohta mies alkaa katsella asuntoilmoituksia yhteisestä asunnosta.

Sitten mies alkaa esittää vaatimuksia.

Sitten mies alkaa kiukuttelemaan.

Sitten mies menee takaisin tinderiin.

Sitten mies sanoo että tää suhde ei toimi /ei tunnu hyvältä.

Sitten nainen ottaa seuraavan.

Kahden vuoden päästä mies on edelleen tinderissä.

Oma kokemus noin 8 kertaa, kaikki miehet jaossa edelleen.

Olen pahoillani, mutta tapailet vääränlaisia miehiä.:( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä