Kerro mitä sinulle kuuluu?
Sitä niin harvoin kysytään tosi tarkoituksella, kerro kuulumisesi, ilot ja surut.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on päin vittua. Näin lyhyesti.
Näin myös täällä...
Äitien ilkeys. Keskustellaanpa aiheesta. Oma äitini oli sellainen ilkeä paska akka, joka opetti minulle, etten ole kunnon kohtelun arvoinen. Hän opetti minulle, että olen vain ihan paskan kohtelun arvoinen, SELLAISEN, mitä mä sain häneltä.
Sen takia mulla on paljon ongelmia elämässäni, ja ne kaikki ongelmat, joita ei ole ratkaistu, ovat hänen syytään. Minä joudun ne ratkaisemaan, hän sen kun vain perseili ilkeänä minulle, aiheuttaen hirveästi surua, hämminkiä ja häiriöitä sekä haittaa muuten onnelliselle elämälleni.
Hyvää kuuluu. Itse asiassa todella hyvää. :)
Äitini ilkeys oli jotain niin pöyristyttävää, kaikenliaäksi hän vältti toimimasta ilkeästi muiden ihmisten läsnäollessa, hän oli minulle ilkeä vain kun ketään ei ollut todistamassa. Olikin aika huvittavaa katsella hänen ilmeitään jos teki jotain kiellettyä kun aikuisia oli paikalla :DD
Vierailija kirjoitti:
Ihan ilkeyttäsihän sinä tämän meille ilmoitit, että niille, joille kuuluu pahaa tulisi nyt sinun onnestasi paha mieli vertaillessaan itsensä tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kiva kuulla! Ihana,että asiat ovat hyvin!
Ihan hyvää kuuluu, nyt kun on kesä. Talvea pelkään ja olen usein silloin tosi ahdistunut.
Hyvää kuuluu, olen viimeisilläni raskaana ja esikoinen syntyy pian. Jännittävää ja ihanaa kun aivan uudenlainen jakso elämää alkaa. Villi nuoruus taitaa olla nyt lopullisesti takana. Tunnen samalla pientä haikeutta ja surua, raskaus ja elämäntilanne muutenkin on aiheuttanut minulle yksinäisyyttä, moni kaveri on jotenkin pelästynyt raskautta tai on tullut muuten vain etäännyttyä. Haluaisin näin kesäiltana lähteä ystävien kanssa vielä istuskelemaan viimeisiä kertoja ennen vauvaa, mutta huomaan olevani ihan yksin. Kunpa saisin vielä uusia ystäviä ja ihmisiä elämääni!
Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Olen saanut talouteni mukavan vakaaksi ja olen ensikertaa elämässäni rakastunut. Pitkä tie vaikeuksineen on tähän kuljettu, mutta nyt kaikki on hyvin. Miesystävän lapsi sai vielä kaiken hyvän lisäksi Kiva Kaveri-stipendin, jonka varmasti ansaitsee.
Toivon kaikille ihanaa kesää, maailmassa voi oikeasti tapahtua hyviä asioita, vaikkei elämässään ensi yrittämällä onnistu :)
Kiitos kysymästä. Tyttö sai stipendin tänään ja olen nikn ylpeä nyt. Mitä sinulle ap kuuluu?
Ei kovin hyvää, paljon murheita ja yksinäisyyttä.
Ero todennäköisesti tulossa tai liekö tullut jo, en ole ihan varma. Tuntuu että elämä on pilalla ja pohja koko elämältä on pudonnut, tulevaisuus on murskana. En ole edes vihainen kumppanilleni, vaikka hän on jättämässä. Olen vaan helvetin vihainen itselleni, että päästin kaiken tähän pisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu, olen viimeisilläni raskaana ja esikoinen syntyy pian. Jännittävää ja ihanaa kun aivan uudenlainen jakso elämää alkaa. Villi nuoruus taitaa olla nyt lopullisesti takana. Tunnen samalla pientä haikeutta ja surua, raskaus ja elämäntilanne muutenkin on aiheuttanut minulle yksinäisyyttä, moni kaveri on jotenkin pelästynyt raskautta tai on tullut muuten vain etäännyttyä. Haluaisin näin kesäiltana lähteä ystävien kanssa vielä istuskelemaan viimeisiä kertoja ennen vauvaa, mutta huomaan olevani ihan yksin. Kunpa saisin vielä uusia ystäviä ja ihmisiä elämääni!
Ihana kuulla vauvasta, se on hienoa aikaa. Sääli ystäviesi puolesta. Mutta usko pois, vauvan mukana tulet saamaan uusia ystäviä, joilla on sama elämäntilanne ja ymmärrys toista kohtaan ja siitä on hauskaa jutella yhdessä. Hyvää odotusaikaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Olen saanut talouteni mukavan vakaaksi ja olen ensikertaa elämässäni rakastunut. Pitkä tie vaikeuksineen on tähän kuljettu, mutta nyt kaikki on hyvin. Miesystävän lapsi sai vielä kaiken hyvän lisäksi Kiva Kaveri-stipendin, jonka varmasti ansaitsee.
Toivon kaikille ihanaa kesää, maailmassa voi oikeasti tapahtua hyviä asioita, vaikkei elämässään ensi yrittämällä onnistu :)
Kiva kuulla ja se, että vaikeuksien jälkeen tulee hyvää antaa uskoa kaikille, että vaikeuksien jälkeen tulee aika jolloin asiat ovat hyvin. Onnea lapsen stipendistä, se lämmmittää myös aikuisen mieltä. Hyvää kesää!
Ap
Kiitos, tosi hyvää kuuluu. Elämääni tuli ihan uusi ulottuvuus, kun lopetin alkoholinkäytön. Minulla on alkoholille voimakkaasti reagoiva psyyke, eikä kaltaisieni pitäisi juoda ollenkaan, nyt tiedän sen. Ensin ajattelin, että menetin ainoan rentoutumiskeinon, koska join pystyäkseni rentoutumaan, nollaamaan jännittyneisyyden, huolestuneisuuden, ahdistuneisuuden. Juomisen jälkeen ne palasivat tietenkin (kahta pahempina). Lopetettuani ja ensin totuteltuani huomasin, etten ole voinut paremmin henkisesti vielä koskaan. Minusta on tullut itsevarma, rohkea, stabiili. Mitä ihmettä!? Siihen tarvittiin vain täysi luopuminen alkoholista. Totean: minä olen eräällä tavalla täysin allerginen tuolle aineelle ja jatkan loppuelämäni ilman.