Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä on ikisinkun pahinta aikaa

Vierailija
02.06.2018 |

Kauniita ihmisiä joka puolella. Ihmisiä kävelemässä käsi kädessä. Lehdissä juttuja sinkkujen seksikesästä.

Minä käyn kaupassa yksin, ostan mehukeittoa ja palaan kotiin.

Tulisi jo talvi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo viinaa

Vierailija
2/18 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juo viinaa

Tämä. Ja ahdistus katoaa aina kun alkaa nousta päähän. Tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juo viinaa

Saako sillä kumppanin? Mikä viina sopii mansikka-mehukeiton kanssa?

ap

Vierailija
4/18 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ihmisiä joka puolella? Ota ne ruusunpunaset lasit silmiltä niin huomaat että ihmiset pysyy samanlaisina ( samoinakin) ympäri vuoden.

Nyt kesällä olis kyllä helpompi tavata ja tutustua uusiin ihmisiiin jos et sinkkuudestasi tahdo kiinni pitää, vink-vink.

Vierailija
5/18 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita ihmisiä joka puolella? Ota ne ruusunpunaset lasit silmiltä niin huomaat että ihmiset pysyy samanlaisina ( samoinakin) ympäri vuoden.

Nyt kesällä olis kyllä helpompi tavata ja tutustua uusiin ihmisiiin jos et sinkkuudestasi tahdo kiinni pitää, vink-vink.

Ihmiset on samat, mutta nyt niillä ei oo päällä pötkötakkia ja kolme numeroa liian isoa pipoa. Kauniit naamatkin näkyy auringossa kimallellen.

ap

Vierailija
6/18 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei ole rumien ihmisten vuodenaika.

Vierailija
7/18 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson välillä parvekkeelta kun naapurin yhteenkasvanut pariskunta lyllertää yhdessä autolle ja mietin että onneksi ei ole minun elämää. Kaupassa pariskunnat ihmettelevät että ostetaanko tätä vai tota. Minun ei onneksi tarvitse kysyä keneltäkään ja syön vaikka näkkileipää pelkästään. Sitten kännissä pariskunnat tappelevat vaikka keskellä katua. Mukavaahan tämä sinkkuna oleminen on!

Vierailija
8/18 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon ensin väärin, koska tietenkin kesä on sinkkujen parhainta aikaa. Helpompi tutustua uusiin ihmisiin kaikkialla. Kesällä on kivaa olla sinkku ja viilettää yöttömiä öitä tavaten ihmisiä, kylmänä ja pimeänä aikana taas parempi voida työpäivän jälkeen käpertyä illaksi sohvannurkkaan sen oman, tutun kumppanin kainaloon.

Vierailija
9/18 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson välillä parvekkeelta kun naapurin yhteenkasvanut pariskunta lyllertää yhdessä autolle ja mietin että onneksi ei ole minun elämää. Kaupassa pariskunnat ihmettelevät että ostetaanko tätä vai tota. Minun ei onneksi tarvitse kysyä keneltäkään ja syön vaikka näkkileipää pelkästään. Sitten kännissä pariskunnat tappelevat vaikka keskellä katua. Mukavaahan tämä sinkkuna oleminen on!

Sulla tuo on oma valinta?

ap

Vierailija
10/18 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkut taitaa olla ammattivalittajia

Vierailija
11/18 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on ihan parasta aikaa, vaikka ikisinkku olenkin. Ja kyllä minäkin käyn yksin kaupassa, tosin ostan jääteöä ja kahvia :)

Ulkona näkyy nättejä, tavallisia ja rumia, ei poista kesän ihanuutta.

Vierailija
12/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkolasien alta näkee miten yksikään vastaantulija ei katso perääni. Olen ihmisille ilmaa, seksitön olento. Ahdistaa.

Vierailija
13/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkolasien alta näkee miten yksikään vastaantulija ei katso perääni. Olen ihmisille ilmaa, seksitön olento. Ahdistaa.

Jos itsetuntoa voisi ostaa, ostaisin sulle sitä paljon ihan näin vaikka kesän kunniaksi! Opettele jotenkin tykkäämään itsestäsi, jotta se olisi joskus muillekin helpompaa.

Vierailija
14/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe nuoria pariskuntia missään. Tai ehkä aivoni sulkevat ne mielestä.

Vierailija
15/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta haluaisin tietää miten tämä onnistuu. Esim. rannalla näkyy pääasiassa kaveriporukoita tai sitten yksinäisiä auringonottajia lukemassa kirjaa. Miten näihin ihmisiin voi tutustua? Tuskin kukaan haluaa randomia porukkaansa ja kirjanlukijatkin varmaan haluavat olla rauhassa

Vierailija
16/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkut taitaa olla ammattivalittajia

Tää aloittaja ainakin. Aina on huonosti, joskus vielä huonommin.

Vierailija
17/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itsetuntoa voisi ostaa, ostaisin sulle sitä paljon ihan näin vaikka kesän kunniaksi! Opettele jotenkin tykkäämään itsestäsi, jotta se olisi joskus muillekin helpompaa.

Kiitos, mutta itsetunto ei muuta totuutta ikinä.

Vierailija
18/18 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä talvella on pahempaa olla sinkku, pimeää, kylmää, räntäsadetta. Yksin istut sohvalla katsomassa loputtomia uusintoja telkkarista. Kesällä voi viettää aikaa ulkona, on kaikenlaisia ilmaistapahtumiakin paljon enemmän kuin talvella. Omaa ja toisten ulkonäköä on turha vertailla mihinkään vuodenaikaan, siinä menee vaan elämä hukkaan!