Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Janne Tulkki avoliittoon

Vierailija
02.06.2018 |

Iltasanomissa oli tänään juttu Janne Tulkista, että hän on ostanut talon ja muuttaa sinne yhdessä naisen kanssa, jonka kanssa on seurustellut vuoden ajan. Kukahan tämä nainen mahtaa olla tällä kertaa, onko joku nähnyt? En ole tiennytkään, että Janne on ollut varattu mies jo viime kesästä saakka..

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/35 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne taitaa tykätä talojen remppaamisesta. Mistähän päin hän ostanut talon, Lopelta edelleenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kyseessä se joku anna ?

Vierailija
4/35 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa joku aikansa elänyt, nuhjuinen ja vissiin hieman päästään vialla oleva Janne Tulkki?

Vierailija
5/35 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas. Eikö se vasta kitissyt jossain, että opettelee olemaan yksin.

Vierailija
6/35 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa joku aikansa elänyt, nuhjuinen ja vissiin hieman päästään vialla oleva Janne Tulkki?

"Hieman päästään vialla"??? Nyt alkoi kiinnostamaan; mitä tarkoitat??? Ei tulkki kyllä mitenkään nuhjuiselta ole näyttänyt omasta mielestäni, milloin harvoin olen hänet nähnyt..

Vierailija
7/35 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hieman päästään vialla"??? Nyt alkoi kiinnostamaan; mitä tarkoitat??? Ei tulkki kyllä mitenkään nuhjuiselta ole näyttänyt omasta mielestäni, milloin harvoin olen hänet nähnyt..

No minä näin sen reppanan jossain heinolalaisen keilahallin nurkkalavalla vetämässä jotain kusista playbackiä, oli kyllä niin parhaat vuodet takanapäin hänellä. Ja tuo jatkuva vatuloiminen milloin minkäkin kumppanin kanssa, milloin naimisissa ja milloin kihloissa ja milloin ulosotossa, ei taida ihan täysillä vedellä.

Vierailija
8/35 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän Janne on pystynyt ostamaan jo taas omakotitalon -vaikka vanhankin - , jos vasta sai maksettua velat pois?

Onko joku nähnyt tätä uusinta tulevaa avopuolisoa?

Vierailija
9/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä näin sen reppanan jossain heinolalaisen keilahallin nurkkalavalla vetämässä jotain kusista playbackiä, oli kyllä niin parhaat vuodet takanapäin hänellä. Ja tuo jatkuva vatuloiminen milloin minkäkin kumppanin kanssa, milloin naimisissa ja milloin kihloissa ja milloin ulosotossa, ei taida ihan täysillä vedellä.

Nyt on kyllä pakko puolustaa Tulkkia, vaikken häntä tunnekaan henkilökohtaisesti. Luin viime viikonlopun Ilta-Sanomien jutun hänestä, ja pakko on arvostaa miestä, joka on selvinnyt ihan järkyttävistä vuosista. Ja kyllä hän ihan täysillä käy käsittääkseni :)

Sitä en sitten tiedä, olisiko nuo hänen kaksi viimeisintä avioliittoa kestäneet silloinkaan, jos hänellä olisi mennyt taloudellisesti hyvin..

Vierailija
10/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ketä kiinnostaa Janne ja se, kuka on tää Jannen nainen, niin kattokaas Tulkin facebookista erään vierailijan kommenttia!

Vierailija
11/35 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, huh!!!!!!

Vierailija
12/35 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nainen vanhoja faneja??

Vierailija
13/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös talon/asunnon ostoon tarvita omiakin säästöjä jonkin verran, että ylipäätään saa asuntolainaa pankista?!?

Vierailija
14/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on nähnyt Jannea vain mediassa ja sanoi jo vuosia sitten että se on heikko mies.

Vierailija
15/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkona naisiinko? Onhan hänellä kieltämättä tainnu noita naisia ollu keskimääräistä enemmän..

Vierailija
16/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä Tulkin facessa on?

Vierailija
17/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen Jannen sanoneen jossain lehtijutussa mm. aikoinaan, kun oli naimisissa keskimmäisen vaimonsa kanssa, että sen vain tietää, kun löytää sen oikean yms. viitaten juurikin tuohon silloiseen vaimoonsa.. Ja nyt tuntuu taas olevan maailman onnellisin mies, jos Iltasanomien juttuun on luottaminen..

Vierailija
18/35 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tulkki joutunu koskaan näkemään todella vaivaa jonkun naisen eteen? Jutuista saanut käsityksen, että naisia riittäisi muutenkin riesaksi asti tarjolle kuin manulle illallinen. Eivät ehkä parasta vaimomatskua....

Vierailija
19/35 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jethrosta ollut nyt paljon juttua, minkähän ikäinen nainen jannella... Miehethän taitavat olla suhteellisen samanikäisiä.

Vierailija
20/35 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kukaan juhannuksena tulkin keikkaa katsomassa, näkyikö tulevaa avopuolisoa?