Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä saatat katsoa pitempään?

Vierailija
02.06.2018 |

Kuvailkaa huviksenne

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistia.

Vierailija
42/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komistukset,niitä katselen salaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, joiden olen nähnyt tekevän jotain "väärää" ja eivät pyydä anteeksi/pahoittele/reagoi mitenkään. Esim. jonossa tahallaan etuilija tai joku joka rikkoo kaupassa jotakin.

Vierailija
44/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cameltoe, tissivako ja tiukka+muodokas pylly (iso tai pikkuinen)... Silmä lepää ja katson häpeilemättä pitkään.

Vierailija
45/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, tumma ja komea mies kääntää pään.

Pistin tämän provona ja naiset tietenkin peukuttaa, kun edes mainitaan ultimate kultainen kolmio; pitkä, tumma ja komea. Maailman suurin klisee, mutta niin se vaan on. Naisten miesmaku on vain niin suppea.

No maailman suurin klisee: isot tissit, pitkät sääret ja hyvä perse. Älä jaksa jauhaa maun suopeudesta.

Ei tämä kombo nouse esiin missään gallupeissa yms. Kun taas pitkä, tumma ja komea pomppaa aina esiin.

Kyllä se nousee. Nämä on ne kolme asiaa ja pyhä kliseiden kolminaisuus mikä tuodaan esille aina kun kysytään miesten toiveista naisten suhteen.

Vierailija
46/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen kivannäköiset nuoret miehet kiinnittää katseeni. Sellaiset vähän herkän oloiset ja pitkillä hiuksilla vielä. Mä saan rauhassa nykyään tuijotella, kun olen itse tavis harmaa 50v tantta :). Ketään ei kiinnosta meikäläinen. Olen kaupungilla ihan nobody, hajuton ja mauton :D. 

Punkkareita katselen mielelläni ja lueskelen bändien nimiä heidän niiteillä vuoratuista nahkatakeistaan. Samat nimet siellä on kuin 30 vuotta sitten kun itse kuljeskelin niissä vetimissä ja join kiljua:). Oi niitä aikoja!

47/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis hymy. Kiinnitän aina huomioni hymyileviin ihmisiin.

(Tarkoittaakohan tuo viimeinen lause mitään? Onko oikea sanonta?)

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
48/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just näin yhden naisen jota en voinut olla katsomatta.. avokaulainen paita, erittäin riippuvat rinnat (alkoivat kaulalta) ja molempiin rintoihin tatuoitu jotain. Kova wt-ääni ja kirosanat lensi, vaikka oli lastensa kanssa.

Eilen maauimalassa oli n. 40 v. nainen jota myös katsoin. Kaunis, pojilleen ihanasti läsnä ja kannusti uimaan.

Miehistä bongaan juopon ja narkin näköisiä (ammatin syytä). Komeitakin toki vilkaisen.

Vierailija
49/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa tuijottaa ketään. Katson ohi. Varsinkin niistä joita voisin katsoa. Muita en oikeastaan huomaa, nii ei tarvitse väistellä.

Leikin myös etten huomaa, jos joku tuijottaa... Vaivaannuttavaa tuijottaa tubtematonta sanomatta mitään. Outoa kyyläystä. Jotku tätä harrastaa.

On erittäin rumaa toljottaa,varsinkin samaa sukupuolta olevaa tai muitakin.Lehmät laitumella toljottaa aina,ei haittaa

Vierailija
50/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elegantteja hopeakettuja.

Miltä elegantti hopeakettu näyttää?

Vierailija
51/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikinkimäisiä miehiä. Ovat niin hotteja.

Vierailija
52/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään helposti katsomaan ajatuksissani, jos jollakin on kiva vaate tai asuste, hiukset hienosti tai hauskasti, hyvät silmälasinpokat.

Mietin kävisikö itselleni tai mistähän on hankkinut.

Toivottavasti kukaan ei ole ahdistunut; käännän kyllä katseeni jos joku vilkaisee vihaisesti.

Miehiä en katsele, ellei joku ole tälläytynyt tietoisesti huomiotaherättävästi.

t. N40+

Vierailija
53/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita, seksikkäitä tai huonosti käyttäytyviä. Kauniita ja seksikkäitä ihaillen ja himoiten, huonosti käyttäytyviä paheksuen.

Vierailija
54/54 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisesti persoonallisia ihmisiä. Ihmisillä joilla vilpitön, hauska hymy ja olemus.

Joskus katson vain varmistaakseni, että vastaantulija on turvallinen ohitettava.

Joskus katson kun näyttää etäisedti tutulta ja mietin kuuluuko tervehtiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan