Sanokaa lempi hajuvetenne
Niin. Ja iän voi myös sanoa, ois mielenkiintosta tietää onko nuorilla ja vanhemmilla naisilla ollenkaan samantyyppinen maku! :)
Kommentit (93)
Laura Biagiotin Laura
Cleanin Warm Cotton
N35
Saan migreenin kaikista hajuvesistä. Mieluummin haistelen vaikka vieruskaverin hienhajua. Joten rehti hienhaju.
Pelottaako ketään hajuvesien syöpävaara? Nehän imeytyy suoraan verenkiertoon.
Calvin Klein One Shock for Her
N 21
Vierailija kirjoitti:
Lisää! Pitäis ostaa hajuvesi ja niin moni täällä kehuu Elizabeth Ardenin tuoksuja että sitä ainakin harkitsen! Ja kiitos kommenteista <3
Ap
Ardenilla on paljon raikkaita, ei-ylimakeita, moderneja tuoksuja. Bonusta siitä, että ovat vielä kohtuuhintaisia esim. juuri johonkin Dioriin tai YSL:n verrattuina. Ainakin "5th Avenue" -sarjaa (jota on vaikka kuinka paljon) saa 30 millin pulloissa, eli ei tarvitse ostaa mitään megakokoista pullollista jos kyllästyy tai ei enää tykkääkään.
Tosi moni tykkää "Green Tea" -tuoksusta, mutta mun iholleni se ei käy (haisee todella tunkkaiselta, koskee kaikkia versioita).
/32
Saan paljon alapeukkuja, mutta...
Thierry Muglerin Angel. Olen käyttänyt jo 20 vuotta.
Myös Muglerin Alien ja Aura ovat hyviä.
N36
Louis Widmer L'eau de Peau Parfum, apteekista.
Kaikenlaisia voi kokeilla, kiitos vinkeistä! Kannattaa muistaa, et eri tuoksut haisevat eri ihmisillä erilaisilta riippuen ihmisen ominaistuoksusta. Siksikään ei kannata huutaa HYI (ei tainnut tässä ketjussa ollakaan, aiemmin on ollut) jostain, koska vaikkei itse tykkäisi, se voi sopia jollekin toiselle täydellisesti:)
Lancomen La vie est belle (edP)
N41
J lopez Glow. N45