Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä,aikuinen,haluaisit tehdä mutta

Vierailija
02.06.2018 |

Et kehtaa sitä kenellekään sanoa tai jos sanot niin muotoilet sen vitsiksi.

Itse olen vajaa 40v ja haluaisin kotibileisiin josta jatkot terassille/baariin. Mutta eihän se onnistu kun kaverit ovat jäykkiä ja viettävät viikonloput kotona ja menevät nukkumaan ennen puoltayötä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muka ole mitään?

Vierailija
2/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä taas virpomaan! Harrastin sitä varhaisteininäkin siihen asti että äiti sanoi mun olevan jo liian vanha siihen. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä graffitin. Huppari on ja tölkki maalia, mutten ole vielä uskaltanut.

N 65

Vierailija
4/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että lapsille tarkoitetuissa paikoissa/tapahtumissa olisi joskus lapsivapaa päivä. Haluaisin mennä esim. lastenteatteriin, kotieläinpihalle tai pallomereen niin, että siellä ei olisi lapsia.

Vierailija
5/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin päästä taas virpomaan! Harrastin sitä varhaisteininäkin siihen asti että äiti sanoi mun olevan jo liian vanha siihen. :(

Omien lasten kanssa pääsee :)

Vierailija
6/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä teen mitä haluan sen mukaan mitä kykenen ja mihin on rahaa. Jos voitan lotossa tänään päävoiton, niin taivas on rajana :)

Vierailija
7/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tehdä jotain tyhmää joka ei oli niin tyhmää joka pilaisi loppu elämäni mutta kuitenkin jotain "sääntöjen vastaista" jotta tulisi sellainen olo että eläisin oikeasti enkä olisi yhteiskunnan sääntöjen vanki tai omien estojeni vanki. En varsinaisesti elänyt nuoruutta koska se meni masennuksen, yksinäisyyden parissa ilman kavereita ja olin koulukiusattu. Haluan vain saada elämäni takaisin raiteelleen enkä enään pelätä turhaan asioita :(  joskus haluaisin vain kadota Suomesta ja lähteä maailmalle ja oikeasti löytää oman paikkani ja olla simppelisti onnellinen.

N25

Vierailija
8/8 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla työtön. Valmistuin ennätysajassa aikoinaan enkä ole koskaan ollut työtön, työelämässä olen ollut yli 25 vuotta yhtäjaksoisesti näin yli nelikymppisenä. Työttömyysmaksuja olen palkastani maksanut aina vaikka en ole koskaan päässyt tästä etuudesta nauttimaan. Pian alkaa olla aika tälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi