Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSIKOIDEN KESKIVIIKKO***

26.04.2006 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on paljastaa.. Mäkin oon Kokkolasta! :) Olipas kiva kuulla, että on joku muukin täältä " tuppu kylästä" =)

Tunnetaankohan me toisemme??

Voisinko kirjoittaa jonnekin sun sähköpostiin ja kysellä tarkemmin??

Laita osoitetta, niin katsotaan!! :)

Lisbet

Ps. Onko viiva tummentunu entisestään??

Vierailija
22/28 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla kaikki muut enskat niin kunnollisia... Meikäläinen tuli just terassilta ja aika hyvissä..... Siis että pari kolme ööliä tuli nautittua!

Taitaa olla moolikin niin harvoin linjoilla ettei siitä ole naukkailukamuksi! Mutta moolin kanssa huomasin jälleen yhteistä! Oon aina haaveillu salaa tytöstä, kuvitellu kaikki vaatteet ja kaikki... Nyt viime aikoina oon aina vetäytyny tonne poikien vaatteiden puolelle (kaupoissa haaveillessa siis), ihan huomaamattani.. No, tämmöstä pientä unelmointia siis.. Eipä tällä kertaa muuta, jos mooli on nestemäisellä linjalla (tai tietty muutkin) ni tulkaa moikkaan yksinäistä! +++++++++++++++++++++++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Trixie. Tottakai joukkoon mahtuu. Harmi kun sua on tuollainen suru jo kohdannut. Muista, että meihin voit aina luottaa lohduttavana olkapäänä. Teretulemast myös reno.

Kiitos mooli ja killa tutkimuskertomuksista. Vähän rauhoitti kuulla, ettei se ehkä nyt niin kamalasti satukaan....välttämättä. Mullekin sanottiin, että ottaa sitä buranaa n. 1 h ennen tutkimusta. Silti vähän jännitän, mutta kun tehtävähän se joka tapauksessa on niin rohkeasti mennään. Ja kun on tuo oma rakas tukijakin mukana niin ehkä mä sen kestän.

desejo: meilläkin on merkkipäivä vappuna ¿ siis vapunpäivänä. Kihlajaispäivää silloin vietetään. =)

Aurora: määrättiinkö sulle ne kontrolliultrat ihan suorilta kädeltä? Me kun tässä yhden työkaverin kanssa mietittiin, että mikseihän sille oltu määrätty, vaikka clomeja on nyt ruennut syömään. Eikös siinä pidä poissulkea se monisikiöraskaus ¿ siis ettei yhtäkkiä huomaa odottavansa viitosia !!? Mun pitää varmaan kysyä siltä gyneltä jos niihin clomeihin päädytään, että kuuluuko ne ultrat automaattisesti seurantaan.

Mutta iltaa Naksu !!! Vieläkö sidukka maistuu tälle illalle =)

t. töistä uupunut After

Vierailija
24/28 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt eka kierto menossa jota kartoitetaan, eli vielä ei lääkitystä ole päällä. Olin viime viikolla ultrassa, ja koskei siellä mitään vielä ollut, niin sain uuden ajan huomiseksi. Nyt vaan ultrataan ja katsotaan josko siellä johtava follikkeli kasvaisi ja jotain verikokeita otetaan kierron lopulla. Selvitellään ovuloinko vai en..

Joo, clomeissa on tärkeää ultrata, koska saattaa mun tietääkseni kypsyä vaikka kuinka monta follikkelia ja jos niitä (olikohan nyt 5 tai enemmän) on liikaa, laitetaan yhdyntäkieltoon. Ja seuraavassa kierrossa pienennetään annostusta. Näin olen ystäväni puheista ymmärtänyt, joka söi niitä. Aika outoa jo ei kontrolliultraa ole?!

Mukavaa illanjatkoa!

Naksu; ehkä mäkin pääsen terassille viikonloppuna *kateellisena kuuntelee*

Vierailija
25/28 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun näitä galluppeja on ollut milloin mistäkin, niin ajattelinpa pistää yhden pystyyn liittyen alkoholin käyttämiseen. Kuinka moni meistä enskoista käyttää viinaksia ja miten kukakin asian näkee.

Nyt kun otan tällaisen aiheen esille, niin toivon, että asiasta keskustellaan ilman syytteleviä sormia tai kiihkoiluja. Mutta onneksi meillä on täällä enskoissa on niin hyvä henki, että uskon, ettei tällainen aihe meitä hetkauta... saattaa olla että tästä on jutskailtukin jo aikaisemmin, mutta ei mielestäni pitkiin aikoihin nyttemmin.

Omaan galluppiin itse: Kun viime syksynä ryhdyimme vauvapuuhia aloittelemaan, niin silloin jätin saunasiiderinkin pois ja yleensä vain menkkojen jälkeen otin yhden, jos siltä tuntui (en siis muutenkaan ole ollut juhlijatyyppiä). Mutta nyt olen ajatellut, että juon siideriä tai viinejä milloin siltä tuntuu ja vasta kunhan saan siihen testiin plussan, niin lopetan käyttämisen.

Tuisku kp 26/34-42 ja takana 8 kuukautta yrittämistä

Vierailija
26/28 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä just alotin tällasen keskustelun omana aiheena 5 minsaa ennen sua! =) eli kirjotettiin samaan aikaan =)

jaksatko vastat sinnekin? =)

t. poppis

Vierailija
27/28 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin jo jotain tuohon yhteen viestiini alkoholin käytöstä.. mutta siis galluppiin: Itse en joudu juomisiani nyt miettimään, koska en siis juurikaan alkoholia käytä. Tosiaan, joudun oloani parantelemaan miltein kaksi vuorokautta, ja voin kertoa, että se ei todellakaan houkuttele juomaan! En pidä sitä mitenkään pahana asiana jos käyttää alkoholia silloinkun suunnittelee raskautta (kohtuuden rajoissa siis..) Siinähän voisi joutua olemaan ilman alkoholia vaikka kuinka monta vuotta.

Pointtini tuossa oli siis se että kohtuus kaikessa=)

Mutta sen jälkeen kun tietää että massussa kasvaa pieni ihmisen alku, en enää alkon käyttöä hyväksy.

Siinä oma mielipiteeni asiasta:)

Mutta mitä ootte mieltä, jos itse tulisi raskaaksi eikä siis voisi niin kovasti enää lähteä noihin iltarientoihin, niin miehen juominen/iltamenot?

Vierailija
28/28 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla taas kurkistaan mitä ne tytsyt täällä turinoi ;)

Onnea plussanneille :) Ja tervetuloa tuonne masukkaitten joukkoon!!

Vilkuukset vaan kokkolan tytöille :D Täällä kans asustetaan keskustan tuntumassa!

Plussa pölläytys tasaisesti kaikille ;)

Niamey ja tiitiäinen rv 25+6