Antaisitteko puolisonne ostaa itselleen barbaran?
Enkä nyt puhu puhallettavista, vaan niistä todella aidoista nukeista mitkä on pelottavan realistisia.
Kommentit (33)
Milläs sen estäisi. Tietty olisi kiva jos sille olisi oma kaappinsa, ja mies tajuaisi viedä sen pois kahvipöydästä jos tulee vieraita.
Ola kirjoitti:
Tässä pohdiskeltuani, niin luultavasti antaisin. Toisaalta, tiedän ettei mieheni sellaista halua. Leluja on. Koskaan ei tiedä tietenkään mikäli hänen mieltymys muuttuisi. Nukesta tuskin koituisi harmia ja jos yhdessä sitä voisi katsella ja kokeilla niin eikö se olisi mukavaa?
Voisinhan minäkin sitten haluta kokeilla mies-nukkea? Mielenkiintoinen ajatus :)
Tai naista! Interesting!
Vierailija kirjoitti:
Milläs sen estäisi. Tietty olisi kiva jos sille olisi oma kaappinsa, ja mies tajuaisi viedä sen pois kahvipöydästä jos tulee vieraita.
Muuten tarjoilisitte sillekin?
Onko miesnukella reikä perseessä? Miehesi voisi tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla mielenkiintoinen kahvittelutuokio kun nukke töröttää pöydässä oman kahvikuppinsa kanssa. :D
Tosin jos se olisi Realbotix, niin se voisi silloin keskustella vieraiden kanssa. Sellainen tosin maksaa jo lähemmäs 10 000€.
Onko miesnukella aina pystyssä. Hankala piilottaa kaappiin.
Mullakin on lapsenkokoisia aikuisen miehen näköisiä nukkeja, joilla on liikuteltavat penikset, ei tosin seksiä varten. Jos mies ostaisi seksinuken, mä voisin maalata sille kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kysymyksen asettelu "antaisitteko" on täysin virheellinen. Miksi se olisi minun asiani olla antamassa lupaa tai sellaista vaatimassa?
Jos on esimerkiksi yhteiset rahat, on hyvä neuvotella isommista hankinnoista etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko miesnukella aina pystyssä. Hankala piilottaa kaappiin.
Niillä taitaa olla vaihdettavissa olevat "osat", juuri tuosta syystä. Myös housujen pukeminen saattaisi olla ongelmallista jos kanki on koko ajan itellä.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on lapsenkokoisia aikuisen miehen näköisiä nukkeja, joilla on liikuteltavat penikset, ei tosin seksiä varten. Jos mies ostaisi seksinuken, mä voisin maalata sille kasvot.
Maalata? Siis millä tavalla? Niillehän valitaan valmiista kasvoista se mikä eniten miellyttää silmää ja sitten niitä voi meikata jos haluaa.
Voisihan se olla ihan innostavaa katsella vieressä kun mies laittaa androidia takaapäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä usko että se tarvii. Meillä on ihan tarpeeks leluja kummallekin.
Älä koskaan oleta. Saatat yllättyä mitä kaikkea miehet eivät ääneen kerro.
Nyt on kuitenkin niin että meillä voidaan ja on keskusteltu kaikesta.
Jos saisi sen mahtumaan johonkin. Meidän silikonikaverit vie kaapin päällä vähemmän tilaa.