Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te oikeasti lyhyet. Miten jaksatte kommentteja lyhyydestänne?

Vierailija
02.06.2018 |

Olen 150cm lyhyt nainen ja mihin ikinä menenkin, niin saan aina kommentteja koostani. Ne eivät todellakaan ole läheskään aina positiivisia. Varsinkin humalaiset miehet osaavat olla todella ilkeitä. Nyt olen sinkkuja yrittänyt käydä treffeillä ja olen saanut pakit toisensa jälkeen, vaikka molemmilla on ollut kivaa. Kai se johtuu lyhyydestäni. Mistähän löytäisin miehen, jolle kelpaisin? :D

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun vastaan vaikka en ole oikeasti lyhyt (163cm), mutta mullekin on kuittailtu lyhyydestäni. Sanon aina, että en ole koskaan tuntenut olevani liian lyhyt. Hyvin heikkoa käytöstä kyllä haukkua lyhyydestä silloinkin jos joku on oikeasti keskimääräistä paljon lyhyempi, omituista, jos ihmiset oikeasti tekee sitä jatkuvasti.

Vierailija
2/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa kysymykseesi, mutta hoikkana ihmisenä joudun jatkuvasti vastaamaan vastaavasti hoikkuuteni vuoksi. Ei vois olla turhauttavampaa, varsinkin kun bmi on normaali-hoikka, en vain ole kuten perussuomalalainen irmeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä mahtaa ihmisestä tuntua, kun kymmenenvuotiaat ovat itseä pidempiä? Pitäisi olla joku alaraja aikuisuudelle.

Vierailija
4/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa tapit itsetunto. Ei ole mitään väärää olla rehellinen ja kertoa mitä mieltä teidän pituudesta ollaan. Vai onko rankkaa, kun ette ole kaikkien mielestä täydellisiä pikku taskuveenuksia?

Vierailija
5/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös 150cm ja kerran kaupassa mulle nauroi joku pitkä mies.. :(

Vierailija
6/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös 150cm ja kerran kaupassa mulle nauroi joku pitkä mies.. :(

Ps. En ajattele pituuttani oikeestaan yhtään. Eikä kommentteja oikeestaa lentele

Vierailija
7/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää todella säälittävältä, jos lastenrattaiden työntäjä on lyhyt. Jos ihmisellä on lapsi, hänen olettaisi olevan aikuisen kokoinen. Etenkin lyhyet miehet, jotka ovat hädin tuskin rattaiden kokoisia, ovat todella säälittäviä. Naisista turha edes sanoa mitään.

Vierailija
8/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työkaverina pari n 150cm naista ja olen kateellinen heidän pituudestaan. Haluaisin olla saman pituinen. Olen 170cm

Vierailija
9/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/ Todella törkeää heiltä mutta toisaalta vaikea uskoa että 150cm saisi tuollaisia kommentteja, olet kuitenkin vielä ihan normaalin lyhyyden rajoissa eikä useimpia miehiä naisen pituus juuri kiinnosta.

Onko sulla kenties huono ryhti joten näytät alle 150cm?

Vierailija
10/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla työkaverina pari n 150cm naista ja olen kateellinen heidän pituudestaan. Haluaisin olla saman pituinen. Olen 170cm

------------

Näin provoilee vain lyhyt nainen.. KUKAAN ei halua olla mieluummin pätkä kuin 170 cm.

Vierailija
11/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

------------

Näin provoilee vain lyhyt nainen.. KUKAAN ei halua olla mieluummin pätkä kuin 170 cm.

Öööh. Itse olen 167 ja haluaisin olla paljon lyhyempi. Olisi ihanaa olla pieni ja siro, vaatteista ja kengistäkin löytyisi aina hyvin alennuskokoja.

Vierailija
12/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jatkuvasti kuulla lyhyydestäni ja se alkaa kyllästyttää. Suurin osa kommenteista on todella ilkeitä

Vierailija
13/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä? Pituus on juuri se asia, johon ihminen ei itse voi millään tavoin itse vaikuttaa. Sen takia sen pitäisi olla vihoviimeinen virnuilun aihe.

Sama koskee lyhyitä miehiä - heille naureskellaan eivätkä he kelpaa kumppaniksi kenellekään, vaikka olisivat kuinka fiksuja ja mukavia.

Vierailija
14/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittailuja oli ehkä peruskoulussa, mutta eipä sitä nykyään (30v) juuri kuule. Joskus joku mainitsee jotain, mutta en ole ikinä kokenut lyhyyteni (154cm) haittaavan. Parikymppisenä ärsytti kun sanottiin söpöksi, mutta kun "lapsen" kasvot hävisi, niin sekin ärsytyksen aihe hävisi.

Vierailija
15/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:/ Todella törkeää heiltä mutta toisaalta vaikea uskoa että 150cm saisi tuollaisia kommentteja, olet kuitenkin vielä ihan normaalin lyhyyden rajoissa eikä useimpia miehiä naisen pituus juuri kiinnosta.

Onko sulla kenties huono ryhti joten näytät alle 150cm?

kyllä niitä saa

Vierailija
16/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittämällä keskittyä enempi niihi asioihin, joille voin ja pystyn. Ei se aina helppoa ole. Mutta vielä on sanottava, että aika harvassa paikkaa kohtaa niin paljon halveksuntaa omaa pituutta kohtaan kuin säännöllisen epäsäännöllisesti tällä palstalla. - Ja onnekseni olen läheisilleni muutakin kuin lyhyt, kaljuuntuva mies, joka jostain syystä on jäänyt vanhempiaan ja muita sisaruksiaan lyhyemmäski ja on joukosta ainoa joka millään lailla vaikuttaa kaljuuntuvan. - Kiitos mutta ei kiitos. En halua kuulla tai toivo, että vanhempani tai sisarukseni joutuvat vastaamaan kysymykseen, että tuliko vanhemmillani väärä lapsi mukaan synnytysosastolta, vai miksi yksin pituuero on ni-in merkittävä. - Korvein väliltämme onnekse olemme kaikki suunnilleen samaa tasoa. - Tyslisntä lyhytkasvuisuudessani on mielestäni juurikin se, että osa kokee, että jos on fyysisesti lyhyt niin on myös henkisesti, "aivotoiminnaltaan" vajaa, ikäänkuin lapsen tasolle jäänyt.       

Vierailija
17/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:/ Todella törkeää heiltä mutta toisaalta vaikea uskoa että 150cm saisi tuollaisia kommentteja,

Syytät siis valehtelijaksi?

Vierailija
18/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 156, eli en ihan järkyttävän lyhyt, mutta harvoin tapaan itteäni lyhyempiä. Itsekään en oo teinivuosien jälkeen saanut lainkaan negatiivisa kommentteja. Joskus hävettää ku kaupassa pitää pyytää jotakuta muuta nostamaan ostos ylähyllyltä, mutta aina auttajat ovat olleet ystävällisiä ja minun johdollani ollaan hyväntahtoisesti naureskeltu kauppahyllyjen korkeuksille tai pakastealtaan syvyydelle. En kuitenkaan mintaa senttiä pidempi haluaisi olla, vaikken erityisen siro olekaan, tykkään olla tämän mittainen.

Vierailija
19/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

------------

No itse olen 170 cm ja skrode nainen. Olen varhaisteinistä asti saanut kuulla isokokoisuudesta. Eniten asiasta piikitteli exä,joka samalla avoimesti ihaili "pieniä ja siroja taskuveenuksia". Siitä on jäänyt sen verran huono itsetunto, että sata kertaa mieluummin olisin pieni ja siro kuin tällainen miehekäs korsto. :(

Vierailija
20/53 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aina ihan älyttömältä nää jutut että aikuiset ihmiset saa negatiivisia kommentteja ja suorastaan haukkuja ulkonäöstään toisilta aikuisilta. En epäile etteivätkö ne tapaukset olisi totta, mutta ihan käsittämättömältä tuntuu, että sellaista tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme