Millä nimityksellä kutsutte lastenne sukupuolielimiä?
Kuulostaa varmasti tyhmältä, mutta omat vanhemmat teki sen virheen, etteivät koskaan puhunut asioiden oikeilla nimillä. Tai millään nimillä.
Oman lapsen kohdalla haluan tehdä toisin, mutta mulle se ei ole yhtään luontevaa.
Lapsi on vielä vauva, ja tähän asti oon sanonut että "pestään pylly" mut tarviihan se nimen etupuolellekin. Ei etupylly! :D
Help.
Kommentit (18)
Pimppi/pimppa ja pippeli. Siinä ne, ei siihen mitään kummempaa ole tarvetta keksiä. Ihan normaaleja ruumiinosia kuten vaikka käsi tai korva. Nolostelu on turhaa.
Pippeliksi sanon. Jostain syystä pojat puhuvat itse kuukkeleista, millä viittaavat koko pakettiin ("Toi potkas kuukkeleille.").
Vierailija kirjoitti:
Sämpylä ja nakki
Sori, huono huumorini pääsi vahingossa valloilleen. Syytän univelkaa. 😜
Vierailija kirjoitti:
Pippeliksi sanon. Jostain syystä pojat puhuvat itse kuukkeleista, millä viittaavat koko pakettiin ("Toi potkas kuukkeleille.").
Mä muuten käytän tuota kuukkelia myös välillä. Tai munaskuukkelit. Lähinnä aikuisiin viitaten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Pimppi/pimppa ja pippeli. Siinä ne, ei siihen mitään kummempaa ole tarvetta keksiä. Ihan normaaleja ruumiinosia kuten vaikka käsi tai korva. Nolostelu on turhaa.
Tavallisia ruumiin osia joiden koskeminen ei ole oudompaa kuin käden tai korvan koskeminen
Tytön ollaan kutsuttu muumuassa kukaksi, riusukso ja liljaksi. Pojan sukupuolielimestä ei taidettu puhua edes mitään, ejateltiin että eiköhän tuo itse tajua ihan hyvin.
Kiitos niille jotka vastasi asiallisesti.
Ymmärrän kyllä vittuilun lopuilta, pakko oli vaan jostain kysyä.
En muista puhuneeni lapseni sukupuolielimistä koskaan.